Fashion,

SHOPPING / Ik heb mijn perfecte zomerschoenen gevonden!

3/13/2015 Pixels By Emilia 19 Comments

Nederlands: Zoals ik van de week al in mijn dagboek-artikel vertelde: ik heb nieuwe schoenen uitgezocht bij Invito! En ik ben er helemaal verliefd op. Ik wilde al een tijdje mooie zwarte sandalen met een hak voor de zomer, dus toen ik hoorde dat ik een paar schoenen mocht kiezen op het event van Invito, wist ik meteen waar ik naar wilde zoeken in hun winkel. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik geweldig goed ben geslaagd! Klik op 'read more' voor meer foto's van mijn nieuwe aanwinsten!

English: Last week I already told you guys I went to an event of the brand Invito, where I got the chance to pick a pair of new shoes. I had been searching for cute heeled sandals for summer for ages, so when Invito told me I could choose one pair of shoes in their shop, I instantly knew what I was going to look out for. And guess what I found? Exactly. Click 'read more' to see more pictures of the beauties I picked up!

Zijn ze niet perfect? Ze voldoen aan alle eisen die ik aan mijn droomschoenen voor de zomer had gesteld. Ik wilde sowieso zwarte sandaaltjes met een hak. Een brede hak, zodat ik ze elke dag kan dragen, zonder dat ze te snel slijten. (Dunne hakjes loop ik altijd zo snel door en dan moet ik ze elke maand weer naar de schoenmaker brengen, hebben jullie daar ook zo'n last van?) Ook wilde ik, als veganist, per se nepleer. Daarnaast moesten de sandaaltjes brede bandjes hebben, want ik heb al een paar hakken met smalle bandjes. En ten slotte zou ik het ook wel fijn vinden als ze een beetje lekker lopen.
Nou, het is wel duidelijk dat is goed ben geslaagd, denk ik zo!

Ik wil Invito ontzettend bedanken voor deze pareltjes en ik kan niet wachten om jullie er deze zomer allemaal outfits mee te laten zien.
Als je ze nou net zo leuk vindt als ik, kun je ze hier bestellen of natuurlijk in een winkel van Invito kopen voor €59,99. Ze vallen een beetje klein, dus ik zou wel adviseren om een maat groter te nemen dan je normale schoenmaat!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe sandalen?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

19 opmerkingen:

  1. Ik vind ze er wel gaaf uitzien, maar zelf zou ik ze niet dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi same here. Heel tof om te zien en bij een ander, maar niet mijn smaak om zelf te dragen. :P

      Verwijderen
  2. Wat zijn ze gaaf Emilia! Je hebt zeker weten een prachtig paar gescoord! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zo mooi! Passen ook perfect bij jouw stijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze tof! Leuk om te zien! Ben benieuwd hoe je ze gaat combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah ze zijn zo tof, echt iets voor jou! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een cadeautje! Ik ben benieuwd met welke outfit je ze gaat combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn prachtig! Ik ben ook nog steeds op zoek naar de perfecte zomerschoenen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige schoenen! Heel erg mooi. Ik ben erg benieuwd naar hoe je ze gaat combineren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk dat je schoenen uit mocht zoeken! :) Niet mijn smaak, maar ik kan me voorstellen dat ze je heel leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zijn echt super tof! Veel te hoog voor mij, maar ze staan jou vast heel erg tof! Ben erg benieuwd als het weer, het weer toe laat naar een outfitpost met deze beauty's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.