Fashion,

OUTFIT / Pencil skirt met bloemenprint

3/21/2015 Pixels By Emilia 31 Comments

Nederlands: Hé, wat is dat nou, Emilia met een rok? Ja, je ziet het goed, vandaag laat ik voor het eerst sinds maanden een outfit zien waarbij ik geen broek draag! Toen ik vorige week met Justine naar een event met een redelijk chique dresscode ging, besloot ik mijn gebloemde pencil skirt maar eens uit de kast te halen. Ik had de rok gekocht voor de lente/zomer, maar zo met een panty eronder vond ik het eigenlijk ook best oké staan! Ik ben er alleen nog niet over uit of ik dat (nep)leren jasje er nou echt bij vind passen, maar het was die dag te warm voor een winterjas en te koud voor helemaal geen jas, dus dit was de beste oplossing. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! (Als je op 'read more' klikt, zie je de rest van de foto's!)

English: Yes, these pictures are real. I'm actually wearing a skirt! It must've been months since I posted an outfit in which I was not wearing a pair of jeans! But last week I went to an event with Justine where the dress code was casual chique, so I decided to wear my pencil skirt with flower pattern. I actually bought this item for spring/summer, but I figured it looks quite alright with tights as well. The only thing I'm not sure about in this outfit is the (fake) leather jacket, but since it was too warm for thick winter coats and too cold for no coat at all, this was the best solution. I'm curious what you guys think about this look! (Click 'read more' for more pictures!)


Wat vinden jullie van deze outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Leuke, classy outfit! Ik vind dat leren jasje wel gaaf erbij, maakt het net wat stoerder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je erg leuk! Ik vind je laarsjes te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, een trui in combinatie met een rokje! Prachtige foto's weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige outfit, die rok is zo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig rokje! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige look, die rok staat je super!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beauty! <3 ze zijn inderdaad super goed gelukt, maar dat kan ook niet anders met zon leuke outfit en topmodel als jij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een mooie outfit! Ik vind het leren jasje er juist heel goed bij kunnen, lekker stoer. Ik vind pencil skirts de laatste tijd echt zo mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knappie! <3 Ik vind het echt ontzettend leuk, zelfs met leren jasje. Het kan tegenwoordig allemaal, hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit! Je ziet er geweldig uit! XX

    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie outfit. Staat je echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt hem echt heel erg leuk gecombineerd en je kan zo'n rok goed hebben, staat mooi bij je figuur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie outfit! De rok staat je echt heel goed en die schoenen zijn ook echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw! Die rok staat je echt super! Hele leuke outfit sowieso! Toevallig had ik laatst ook voor het eerst sinds tijden een rokje weer aan in een outfitpost hahah! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige outfit! Heel mooi gecombineerd. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie outfit! Classy maar wel ook stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het jasje er heel mooi bij, staat je goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit! Ik vind je rok en laarsjes heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een super mooie foto's zijn het geworden! Jij en Justine zijn een gouden duo zo te zien <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het leren jasje staat er prachtig bij. Echt een hele mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi!

    Ik heb je genomineerd voor de Versatile Award! Op mijn blog kun je zien wat dit inhoudt! Ik ben benieuwd naar jouw artikel :)

    Liefs, Carmen

    http://lifeloveanxiety.blogspot.nl/2015/03/persoonlijk-versatile-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die rok staat je heel erg goed en je schoenen zijn ook echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw! Leuke outfit!
    Die coltrui is zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.