Fashion,

OUTFIT / Overpriced & oversized

3/15/2015 Pixels By Emilia 36 Comments

Nederlands: Ken je dat gevoel? Dat je hopeloos verliefd bent op een kledingstuk dat eigenlijk ver buiten je budget ligt? En ken je dat gevoel? Als je datzelfde item ineens met een vette korting in de uitverkoop vindt? Als je dat herkent, dan snap je hoe blij ik was toen ik deze blazer een tijdje terug in de sale bij Zara tegenkwam. En afgelopen weekend was ik nóg blijer, toen het ineens zo lekker zonnig was, dat ik de blazer al als jasje kon dragen buiten. Ik heb meteen foto's gemaakt van de outfit om mijn nieuwe liefde met jullie te kunnen delen en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Klik op 'read more' voor alle foto's!

English: Searching for that one perfect piece of clothing and finding it on sale with the best price reduction ever, must be one of the greatest feelings in the world. Alright, just kidding, but I definitely was over the moon when I found the blazer I had been eyeing on for ages on sale at Zara. And I was even happier when last weekend the weather got so sunny that I was able to wear the blazer outside already. I couldn't wait to take pictures of it to share my new love on the blog. Curious what you guys think about it!
Click 'read more' to see all pictures!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe blazer en outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

36 opmerkingen:

  1. De blazer is heel erg mooi! De kleur staat je ook geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi! En wat heb jij prachtig haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Die kleur van dat jasje staat je echt geweldig! Super mooi is die! Heerlijk dat je hem in de sale hebt gevonden! Je schoenen vind ik ook heel mooi! Prachtige outfit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw wat een bijzondere kleur heeft die blazer, ik snap dat je die MOEST hebben! Prachtige outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk jasje! En mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je blazer echt prachtig <3 staat je erg mooi die kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die blazer is echt prachtig, hele mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woah knapperd! Wat een mooie foto's. Leuke blazer ook, staat je heel goed. Snap nu overigens wat je bedoeld met witte gebouwen haha. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha en bij deze foto's was dat niet eens bewust! Thanks! :D

      Verwijderen
  9. Dat is zeker heel fijn, iets dat je graag wilt hebben in de juiste maat vinden in de uitverkoop :) Hij staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een prachtig jasje en een heel bijzondere kleur. Wat een mazzel dat je 'm in de uitverkoop hebt kunnen scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke outfit! Erg mooi jasje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke blazer. Super fijn dat het ineens was afgeprijsd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het jasje is zo leuk! Die kleur staat je echt super goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige blazer, wat fijn dat je hem in de uitverkoop vond! Je draagt er ook een leuk shirtje bij :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je blazer helemaal het einde! Zo mooi! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, hij is prachtig! Mooie laarsjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, ja dat gevoel ken ik zeker haha. Hele leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ben je toch mooooi! Super leuke blazer! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De blazer is heel erg mooi, en hij staat je ook super! Ik vind je schoenen trouwens ook onwijs tof, mag ik vragen waar je deze hebt gekocht ? :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :D Volgens mij heb ik de schoenen op de webshop van Topshop besteld, maar ik heb ze al meer dan 3 jaar, dus ik weet het niet helemaal zeker! X

      Verwijderen
  20. Oh Emilia, wat prachtig weer!
    Ik vind je blazer je echt heel mooi staan.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie blazer, een bijzondere groene kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gave blazer! Fijn dat je hem nog in de sale hebt kunnen kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke outfit! Staat je heel mooi! Super dat je m nog in de sale hebt kunnen scoren! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, wat een mooie blazer!
    En dat gevoel is erg herkenbaar. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.