Fashion,

OUTFIT / Een souvenir uit Suriname

3/03/2015 Pixels By Emilia 26 Comments

Nederlands: De vorige keer dat ik op vakantie was in Suriname, kocht ik behoorlijk veel 'souvenirs'. Korte broekjes, zomershirtjes, accessoires... Van alles. Dit jaar heb ik wat minder geshopt, maar dat betekent niet dat ik geen leuke dingen mee naar Nederland heb genomen. Ik kocht onder andere het tasje dat je hierboven op de foto ziet. Klein, schattig, limoengroen en spotgoedkoop. Ik ben er helemaal verliefd op! En omdat ik hem perfect vond staan bij mijn bloemetjesbroekje, wilde ik er snel nog even een outfitpost van maken. Klik hieronder op 'read more' voor de rest van het artikel!

English: Last time I went to Suriname, I bought a lot of souvenirs. Shorts, summer tops, accessories... All kinds of things. This year I did a little less shopping, but I am super happy with what I brought home anyway. The first thing I found was this bag I show in the pictures. Super tiny, cute, lemony green and very cheap. I love it! And since I thought it matches my flowered shorts perfectly, I couldn't wait to make an outfit post of it. Click 'read more' to read the full article!

Dit is helaas alweer de laatste outfit van Suriname, we maakten deze foto's tijdens onze voorlaatste dag in de zon. Vandaar dat ik ook een beetje moe kijk op deze foto's, oeps! Ik had al de hele week stage gelopen, dus vandaar die vermoeide blik.
Ik zal snel nog een laatste update delen over Suriname en over het afronden van mijn stage en daarna wordt het weer tijd voor de winterse artikelen. (Hoewel... Het is al bijna lente!)

Wat vinden jullie van de outfit? En van mijn kleine souvenir?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's, en niet te vergeten, wat een leuke outfit! Je tasje vind ik heel cute, ook al hou ik niet van de kleur geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige foto's en een super leuke outfit! You're so pretty! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat een super schattig tasje zeg! En hele mooie foto's weer, mooierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een te gek tasje! En ook echt een geweldige outfit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne outfit en wat een leuk tasje zeg! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel erg mooi uit <3 Ik ben verliefd op je shortje en je tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Kan niet wachten totdat het zomer is en ook zulke kleren kan dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pretty! Wat een mooie foto's. Super leuk zo tussen de bloemen en met je nieuwe leuke tasje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's, en wat een super leuk broekje! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat tasje is inderdaad heel schattig, maar ik vind je broekje ook super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Those legs, wauw! Prachtige items, stuk voor stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke zomerse outfit en mooie fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi tasje! En je shortje is ook erg leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke outfit! Zo tof dit soort souvenirs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's. Dat tasje is zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow echt een leuk tasje! Ik krijg al helemaal zin in de zomer door al je zonnige foto's haha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent zo knap! Zelfs als je moe bent sta je goed op de foto haha :D super leuke outfit ook! Zou ik zo aantrekken :) ben benieuwd naar je ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie outfit, de kleuren passen zo mooi bij elkaar. Geeft een luxe uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw mooie foto's! Heel cute je tasje, krijg er direct zin in de zomer door! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.