Dagboek,

LAST WEEK / Tattoo gezet, nieuwe schoenen en uitgaan

3/09/2015 Pixels By Emilia 41 Comments

Nederlands: Vorige week heb ik het zo druk gehad, dat ik bijna zou vergeten wat ik allemaal heb gedaan. Gelukkig heb ik alle leuke dingen op de foto gezet, zodat ik het allemaal moet jullie kan delen in een soort dagboek-artikel. Ik heb onder andere een tattoo gezet, ging naar een event waar ik nieuwe schoenen mocht uitzoeken, bezocht een toneelstuk op mijn oude school en ging een avondje uit. Klik op 'read more' voor alle verhalen en foto's!

English: Last week has been so busy, that I'd almost forget what I did each day. Luckily I took pictures of every fun thing I did, so today I can share another little diary article with you guys. I tattooed my name, went to an event where I got the chance to pick a new pair of shoes, visited my old school to see the school play and went dancing. Click 'read more' to read all stories and see all pictures!

De week begon meteen leuk, want op school kregen we een lesje dermatografie. Dat is de medische vorm van tatoeëren en we mochten het ook meteen zelf eens doen! Voor de liefhebbers lagen er stukjes varkenshuid klaar, maar we mochten het gelukkig ook proberen op een sinaasappel en dat vond ik, als veganist, een beter idee. Echt een toffe les was dit! 
Toen ik 's middags weer thuis was, vond ik de kat ineens in deze rare houding. Helemaal in de knoop. Lijkt me nou niet echt lekker liggen zo!
Op woensdag ging ik met vriendinnetje Shannon naar mijn oude middelbare school om het toneel te bekijken. Het schooltoneel is daar super professioneel en het stelde ook deze keer weer niet teleur. Het decor en de kostuums waren geweldig mooi en er zaten ook weer een hoop talentjes tussen de leerlingen die meespeelden.
Deze posters hangen in de hal van mijn oude middelbare school: karikaturen van alle docenten die er lesgeven. Deze hingen er al voordat ik daar op school kwam en al ken ik ze ondertussen zo'n beetje uit m'n hoofd, vind ik het nog altijd leuk om er even naar te kijken.
De dag daarna ging ik naar het event van Invito, samen met Sharon en Sarah. We mochten de schoenen uit de nieuwe collectie bekijken én een paar uitzoeken. Ik ben helemaal gelukkig met de schoenen die ik heb meegenomen, dus die zal ik jullie heel snel in een artikel laten zien!
Er stonden allemaal hapjes en sapjes en champagne voor ons klaar en de nieuwe collectie was echt ge-wel-dig. Ik had gelukkig al een beetje in mijn hoofd wat voor schoenen ik voor de zomer wilde, maar Sharon en Sarah hebben best lang getwijfeld, omdat er gewoon zoveel leuks was. Dat zie je ook wel op de foto's, denk ik! Heel veel dierenprints, vrolijke kleuren en minimalistische patronen, maar ook mooie basic sandaaltjes en sneakers, elke trend komt terug in de collectie.
Heel spontaan besloten Sharon en ik die avond uit te gaan. Ik weet niet eens meer hoe we erbij kwamen, maar ineens waren we in de H&M om leuke uitgaanskleding te shoppen en een paar uur later stonden we te dansen in Paradiso. Zo gezellig!
Ik bleef bij Sharon slapen (die geluksvogel heeft een maandje een heel tof appertement gehuurd in Amsterdam!) en de dag daarna ging ik weer met de trein naar huis. En maakte ik als een echte toerist even een foto van het station.
Het eerste dat ik deed toen ik thuis was, was het bad aanzetten. Ik was keimoe én de Fashionista was bezorgd, dus ik ging de rest van de middag lekker luieren en het tijdschrift lezen in bad. Ik heb deze maand een paginagrote vermelding in de Fashionista (daar schreef ik hier al een artikel over) en dankzij Xenia ontdekte ik dat ik achterin nóg een kleine vermelding heb. Wat!? Zo gaaf!
Zaterdag toen ik naar huis fietste na mijn werk, zag ik de eerste bloemetjes en besefte ik ineens dat het bijna LENTE is! Hier werd ik zo vrolijk van dat ik spontaan mijn fiets aan de kant gooide en in het gras kroop om er een foto van te maken.

's Middags kwam mijn beste vriendin Janneke nog langs om bij te praten (dat was hard nodig, want door Suriname had ik haar een maand niet gezien!). Daar heb ik verder geen foto's van gemaakt, maar dat was natuurlijk heel gezellig! Die avond zou ik naar het feestje van Shannon gaan (ze heeft een nieuwe baan en ik ben zo trots en ontzettend blij voor haar!), maar omdat ik omviel van de slaap, ben ik uiteindelijk maar gewoon heel vroeg gaan slapen. Zo stom! Volgens mij heeft mijn jetlag een beetje vertraging... 
Deze advertentie vond ik ineens in het krantje van de Aldi: vloeibaar cakebeslag dat je alleen nog even in een bakvorm hoeft te gieten en in de oven moet zetten. En ik maar denken dat die alleen-water-toevoegen-bakpakketten het toppunt van luiheid waren...
Gisteren had ik met Tara afgesproken om bij te kletsen en outfitfoto's te maken. Er stond een heftruck middenin het centrum (ja, je woont in een boerendorp of niet) en omdat Tara nog nooit op zo'n voertuig had gezeten, vond ik dat daar maar even verandering in moest komen. Welke boerin heeft er nou nog nooit op een trekker gezeten!? (Eigenlijk is ons dorp helemaal niet zo boers hoor, maar het is leuk om er grapjes over te maken.)
We gingen nog even iets lekkers halen voor tijdens het bijkletsen, toen we deze bizar grote aardbeien spotten. 'Plofaardbeien' noemde Taar het en een betere naam had ik niet kunnen bedenken!
De rest van de middag hebben we op een terrasje gezeten en daarna nog even bij mij thuis thee gedronken, dus dat was een heel gezellig zondagje. Ik kan altijd zoveel lol hebben met Tara!

Hierboven deel ik nog even de vlog die Sharon maakte tijdens het event van Invito. Ik moest keihard lachen toen ik deze video terugkeek, want je ziet me niet bepaald op m'n best. Ik zie er niet alleen extreem moe uit, er zit ook nog eens een kam zit vast in mijn haar. Nouja, je ziet het allemaal wel, haha!

Deze week wordt ook weer lekker druk met events, etentjes, vriendinnen en school, maar dat lezen jullie vast volgende week wel weer in een artikel!
Fijne maandag!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

41 opmerkingen:

  1. Leuke week heb je gehad! Wel een tattootalentje hoor, ziet er naar mijn mening goed uit voor een eerste keer! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik schrok even en dacht dat je zelf een tattoo had genomen! Maar je hebt er wel talent voor zeg. Stabiele handjes hoor! En wat heerlijk dat alle bloemetjes beginnen te bloeien. Ziet er zo vrolijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha boerendorp? Ik weet waar je woont (geen paniek, haha) en dat valt echt heel erg mee! Ik woon een dorpje verder, daar is het een stuk erger ;) Leuk artikel trouwens, ben benieuwd welke schoenen je hebt uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh, nu ben ik wel heel benieuwd waar jij dan woont! Wat toevallig, ik ken bijna bloggers hier uit de buurt! :D

      Verwijderen
    2. Haha, ik woon in Berkel! :) Heel eng dichtbij! Ik heb pas je zus gezien in de bus (ik herkende haar van je vlogs, maar om nou gedag te zeggen.. Haha) en ik heb jou daar ook wel eens zien fietsen en ook eens gezien bij de trein. Jeetje wat klinkt dit eng, hahaha. Volgende keer zeg ik gedag, beloofd!

      Verwijderen
  4. Oehh het ziet er zo gezellig uit allemaal! Wat tof dat je zelf een tattoo mocht zetten (op een sinaasappel wel, maar alsnog)! Ik ben heel benieuwd welke schoenen je hebt gekozen! :D Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat fijn dat het tatoeëren ook op een sinaasappel kon, ik zou dat ook niet willen doen op een varkenshuidje. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat tatoeëren haha op een sinaasappel! , maar je hebt volgens mij wel creatieve handjes, bij mij zou alles scheef gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha wat grappig om te tatoeëren op een sinaasappel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat er ook sinaasappels lagen! (: Wat een leuke dingen weer allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht even dat je een echte tattoo had gezet, ik snapte er helemaal niets van haha! :-) Wat een leuke foto's allemaal en ik ben heel erg benieuwd naar het paar schoenen wat je hebt uitgezocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke drukke week! Ik hoorde dat je woensdag ook naar Vapiano Tilburg gaat, super leuk! Kunnen we elkaar eindelijk ontmoeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! :D Ik ga met Justine mee en ik geloof dat ze ook met jou had afgesproken, toch? Dus dan zie ik je daar sowieso, zo leuk! X

      Verwijderen
  11. Wauw, super gaaf dat je in de Fashionista gaat! En tof dat je een tattoo mocht zetten, weliswaar op een sinaasappel, maar het lijkt me tof om een keer te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke diary! leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto´s! Die hapjes zien er heel lekker uit haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, een tattoo zetten op een sinaasappel! Lijkt me wel leuk om eens te proberen. En leuk dat je zo spontaan uit ging, dat zijn altijd de leukste avonden. En die cake is wel héél erg. Ik vind bakmixen altijd zo overdreven, hoe is het voor sommige mensen al te veel moeite om wat ingrediënten in een kom te gooien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, wat je zegt over de cakemix was precies mijn eerste gedachte... Ik vraag me echt af of zoiets verkocht wordt. Wat is dan nog de lol van het bakken? :)

      Verwijderen
  15. Ik schrok me echt dood van die tattoo! Ik dacht: Dat zeg je niet even??!!! hahah, maar lijkt me inderdaad wel leuk om te doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaah, sorry Es! Dat had ik je dan natuurlijk wel eerder gezegd haha! <3

      Verwijderen
  16. Dat ziet er uit als een erg leuke week, je hebt weer leuke dingen mogen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet eruit als een heerlijke week! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahah, heerlijk spontaan om naar de H&M je outfit te kopen en vervolgens uit te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja zo leuk was dat! Ik had een dikke trui aan, want het was behoorlijk koud die dag, en daar kon ik natuurlijk niet in gaan stappen... :D

      Verwijderen
  19. Goed gelukt die tattoo :) Dat event van Invito ziet er echt leuk uit, schoenen zijn altijd leuk natuurlijk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke foto's, die schoenen zien er allemaal zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik had de vlog van der al gezien erg leuk! wat een leuke week heb je gehad zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk verslag! Ik zie nu al een paar gave schoenen bij de Invito collectie. Ik ben benieuwd welke je hebt gekozen! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En jaaa, er zitten echt mooie schoenen tussen he? Ik zal de mijne heel snel laten zien! :)

      Verwijderen
  23. Haha, ik dacht dat je een tattoo laten zetten had. Maar je hebt geoefend op een appelsien! Is een appelsien dan te vergelijken met mensenhuid?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet helemaal, maar voor het uitproberen van zo'n tattoo-apparaatje is het prima! Vooral omdat de dikte van de schil wel vergelijkbaar is met de dikte van een mensenhuid, denk ik!

      Verwijderen
  24. Wat een super leuke foto's allemaal!

    Liefs , Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dames, goed lezen. Er staat tattoo gezet en geen tattoo laten zetten... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, je bent de enige die het snapt Evert! Zelfs mijn klasgenootjes trapten er in en die hebben nota bene dezelfde les gehad...! :)

      Verwijderen
  26. Wat een heerlijk artikel! Dat event van Invito, gaaf! En ik dacht eerst dat je zelf een tattoo had genomen, maar niet dus (ik had het ook niet verwacht, hihi). En superleuke foto's allemaal, word er vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke week. En hoe tof dat je hebt getatoeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo vet, die tattoo op die sinaasappel! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.