Dagboek,

LAST WEEK / Sushidate, nieuwe vriendschap en 100km fietsen

3/16/2015 Pixels By Emilia 32 Comments

Nederlands: Het is weer maandag en dus tijd om een (foto)dagboek-artikel over de afgelopen week te delen! Ik moet bekennen dat ik per ongeluk best vaak ben vergeten om foto's te maken (oeps, sorry!), dus iets minder plaatjes deze keer, maar de leukste dingen heb ik gelukkig wél vastgelegd. Ik heb een fijne week gehad met een paar toffe hoogtepunten en als je op 'read more' klikt, zie je wat ik allemaal heb beleefd!

English: It's Monday again which means it's time for another photo diary article about last week! I haven't been taking pictures of everything I did (I totally forgot to, sorry!), but I did capture the most awesome moments, so today I'm going to share those things with you guys. Click 'read more' to read and see what I did last week!

Maandag had ik een extreem lange schooldag met twee tussenuren. Normaal gesproken gaan we in een tussenuur gezellig met de klas in het schoolcafé zitten, maar ik besloot nu even iets nuttigs te doen: mijn tweede vlog editten!
De dag daarna hadden we alleen maar gastlessen (in de grote aula, die je links op de foto ziet) en die waren echt interessant. Er kwam onder andere een brandwondendeskundige spreken, waar ik enorm veel respect voor had.
De rechterfoto is van donderdag, toen was het zulk lekker weer dat ik de hele middag in de zon op het balkon heb doorgebracht met een boek.
Michael nam me mee uit eten, sushi! Ik vind het nog steeds zo leuk om samen op 'date' te gaan, al zijn we al zo lang samen. We waren wel doodmoe allebei (kijk hoe klein onze oogjes zijn!), dus die avond ben ik heel vroeg gaan slapen. Volgens mij ben ik die jetlag nog steeds niet kwijt...
Woensdag had ik met Justine afgesproken in Tilburg. Dat was zó gezellig. Ik had haar nog nooit in het echt gezien, maar wel al veel via social media en WhatsApp gesproken, dus het voelde meteen vertrouwd. Ik denk ook dat je aan de foto's wel kunt zien hoe gezellig het was! Ik ben heel dankbaar dat ik er dankzij mijn blog zulke mooie vriendschappen bij heb gekregen.
In Tilburg kwamen we deze fantastische etalage tegen en sindsdien heb ik al trek in cupcakes... Hoe leuk zien deze eruit!?
De reden dat we in Tilburg hadden afgesproken, was dat we naar de opening van de nieuwe Vapiano (een keten van Italiaanse restaurants) gingen. Ik ging met Justine mee en dat vond ik natuurlijk superleuk.
Ik was nog nooit in een vestiging van Vapiano geweest, maar wat was het mooi! Veel groter dan ik had verwacht, met veel leuke zithoekjes en een gi-gan-tische keuken. Heel gaaf!
Justine had ook nog met Denise afgesproken bij de opening en ook haar had ik nog nooit in het echt gesproken, dus het was heel leuk om haar nu eens te zien! Ook echt een leuke meid en we hebben een hele gezellige avond gehad met z'n allen!
Van links naar rechts op de foto: Lotje, ik, Justine en Denise.
Op vrijdag ging ik weer op de fiets naar school en omdat ik zo vroeg moest beginnen, zag ik onderweg de zon opkomen. Dat zag er zo fantastisch uit, dat ik onderweg zo'n honderd keer ben gestopt om een foto te maken. Ik kan zo genieten van buiten zijn.
Kijk dan hoe mooi! Toen ik weer thuis was, was ik ineens benieuwd hoeveel ik deze week in totaal had gefietst en via afstandmeten.nl kwam ik uit op 100km. Precies honderd! Dat vond ik wel grappig.
Zaterdag ging ik 's ochtends naar mijn werk en toen ik thuiskwam at ik deze salade (witlof + paprika + tomaat + kikkererwten + pompoenpitten). 's Middags kwam Martine langs om bij te praten, wat echt nodig was, want we hadden elkaar serieus zo'n drie maanden niet gezien! Gelukkig zie ik haar nu over twee weken alweer. 's Avonds keek ik een film met Michael, die we allebei al een tijdje wilden zien: het 'nieuwste' deel van The Hobbit.
Zondag was heel relaxt. 's Ochtends keken Michael en ik nog een stukje van de film tijdens het ontbijt, 's middags werkte ik aan mijn blog, terwijl de kat naast me op mijn vest lag te snurken, en 's avonds ging ik heel lang in bad.

Deze week wordt als het goed is lekker rustig. Ik heb wel veel school, maar er staan ook leuke dingen op de planning en ik hoop dat ik eindelijk tijd heb om weer een middag te gaan skaten, aangezien het zulk lekker weer schijnt te worden!
Hebben jullie leuke plannen voor de komende week?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Yay, het was zo gezellig woensdag! Moeten we gauw nog eens doen. <3 en wat een mooie uitzicht foto's, als ik zon uitzicht opde fiets had, zou ik misschien ook vaker fietsen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, ik verheug me nu al op ons geweldige plan hier in het dorp, haha! En ahw, in Brabant heb je ook mooie natuur, toch? Ik fiets ook het grootste gedeelte door de stad hoor, maar dit gebied ertussenin is wel extra mooi. :)

      Verwijderen
  2. Superleuk, die ontmoetingen! Dat is zo mooi aan de blogwereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah wat een superleuke foto van jullie bij de opening, echt onwijs mooi! Jullie staan er stralend op en wat een fijne tijd heb je achter de rug <3 Succes deze nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk overzicht! Super leuk om je eindelijk eens in het echt te hebben ontmoet, het was onwijs gezellig. Hopelijk tot heel snel! <33

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik ook! :D Ik geloof dat de volgende sushidate alweer bijna gepland staat, dus dan zie ik je sowieso snel weer. Zo gezellig!

      Verwijderen
  5. Wat een leuk overzichtje met leuke foto's. Ik vind het zo leuk aan het bloggen, om mensen te ontmoeten. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij het gezellig gehad! hele mooie foto van jou en Justine!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh die salade ziet er lekker uit! Net als die foto's met Justine! <3 Eh, die zijn leuk dan.. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet eruit als een hele fijne week! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er uit als een leuke week! En wat een leuke spontane foto van jou en Justine!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig uitzicht heb jij toch van je huis onderweg naar school! Kan me voorstellen dat je dan om de 5 minuten afstapt om weer een nieuwe foto te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi he! Gelukkig is dat natuurgebied niet supergroot en fiets ik na een paar kilometers alweer middenin de stad. Anders zou ik wel héél lang over de route doen als ik steeds moest stoppen om foto's te maken... :)

      Verwijderen
  11. Ah dat ziet er echt heel gezellig uit bij Vapiano! Wat een leuke week heb je gehad <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's! Prachtige foto's heb je genomen toen je naar school fietste, wauw! Ik heb zin in het lekkere weer wat komen gaat <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Kom maar op met die lente, ik kan niet wachten tot het weer lekker warm en zonnig wordt. :) En dankjewel!

      Verwijderen
  13. Dit ziet er uit als een heerlijke week! Bij de titel dacht ik dat je een fietstocht had gemaakt van 100 km, maar dat is dus niet zo haha. Al is 100 km in een week zeker een respectabele afstand! Prachtige foto's heb je onderweg gemaakt. Ik zou ook weer eens fietsend naar mijn werk moeten gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat zou wel een flink stuk zijn geweest! Volgens mij is de langste fietstocht die ik ooit heb gemaakt 80km geweest. Maar misschien ooit... :) En ik zeg doen, fietsen is zo fijn met dit weer!

      Verwijderen
  14. Wat een leuk artikel om te lezen. En ooh, wat een lief katje. :-( X Sjoukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige foto bij Vapiano! Zo te zien heb je lekker genoten van het lekkere weer, hopen dat het blijft..!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er uit als een hele gezellige week. Leuk die foto's van jou en Justine!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah wat een leuke foto's weer meid!
    Het lijkt me zo gezellig om met bloggers af te spreken, wil ik ook snel eens doen!
    En die cupcakes, mhhh wat lekker!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die foto met Justine is zo mooi! Zo leuk he, nieuwe vriendschappen ontdekken :) En wauw, zo'n mooie route naar school zou ik ook wel willen! Ik zie alleen een drukke weg haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer! Ik fiets ook een gedeelte langs de snelweg haha, maar de meeste stukjes zijn gelukkig wel heel mooi inderdaad! :)

      Verwijderen
  19. Toffe foto's! Wat leuk om te zien dat het gezellig was

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze Vapiano is veel mooier ingericht dan die in Amsterdam! Veel knusser. In Amsterdam vind ik het zo massaal en leeg gedecoreerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat super leuk dat je met justine hebt afgesproken, bijzonder eigenlijk he dt je vriendschappen krijgt door middel van je blog en als je elkaar voor het eerst ziet dat het meeteen zo vertrouwt voelt. Die vapiano ben ik heel erg benieuwd naar! En wat leuk dat michael je meenam naar een sushi tent, had ik niet meegekund? Haha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.