Diary,

LAST WEEK / Pogosticks, filmmiddag en slapen op school

3/23/2015 Pixels By Emilia 26 Comments

Nederlands: Maandagochtend, fotodagboektijd! Afgelopen week heb ik al mijn avonturen weer vastgelegd met de camera van mijn telefoon en al heb ik niet enorm veel spannends beleefd de afgelopen dagen, wil ik de paar leuke dingen die ik heb gedaan wel delen. Ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden om te zien, maar anders kan ik gelukkig meteen beloven dat mijn fotodagboek volgende maandag een stuk interessanter wordt, want dan ga ik onwijs veel leuke dingen doen... Maar dat zien jullie dan wel weer! Klik op 'read more' voor alle foto's van de afgelopen zeven dagen.

English: Monday morning, photo diary time! Last week I captured all my adventures with my phone's camera like I do every week and although last week was quite boring, I also did a few fun things I like to share. I hope you still like reading it, but if not, I can promise next week's photo diary will be way more fun, since I got a few awesome things planned... But more about that next Monday! For now, click 'read more' to see last week's pictures!

Maandag had ik school, op de foto zie je hoe onze hal eruit ziet. Best gaaf, hè? Het was een behoorlijk lange lesdag en halverwege één van de laatste colleges viel ik slaap op de tafel (de docent zag het nog ook, oeps! Gelukkig was ze niet boos, maar reageerde ze juist heel aardig). Ik ben al een tijdje moe en ik vraag me af of dat nou nog steeds een soort jetlag is? Kan dat, terwijl ik al drie weken weer in Nederland ben?
Ook op dinsdag had ik school en wéér viel ik in slaap. Zo genant! Ik was die dag met de trein en kocht voor onderweg maar even een energy bar, zodat ik niet ook nog eens in de trein in slaap zou vallen. Deze repen zijn onwijs lekker en bij Ekoplaza waren ze nu ook nog eens flink afgeprijsd. Top!
Woensdag was leuk! Tara kwam langs voor een filmmiddagje. Insurgent, het vervolg op Divergent, draait sinds vorige week in de bios en we wilden het eerste deel nog even zien om ons geheugen op te frissen. Mét popcorn, uiteraard.
Donderdag en vrijdag had ik vrij en normaal ga ik werken op de dagen dat ik geen school heb, maar het leek me nu beter om even uit te rusten. Die twee dagen heb ik dus lekker uitgeslapen, een boek gelezen, aan mijn blog gewerkt en genoten van de beginnende lente.
Zaterdagochtend ging ik natuurlijk wel gewoon werken en 's middags had ik met Anita afgesproken om bij te kletsen in de stad. Jullie kunnen vast wel raden voor welk restaurantje we kozen? (Zo niet... Dan heb je vast dit artikel gemist!)
We namen twee vegan taartjes die we door de helft sneden: aardbei/ananas en bessen/kokos. Heerlijk! Anita en ik hadden elkaar al veel te lang niet gesproken, dus we hebben de hele middag gebruikt om gezellig bij te praten.
Zondag ging ik met Michael naar Zoetermeer, omdat hij een nieuwe broek wilde kopen.
Ook moest meneer nog even naar de Intertoys om een of ander spel voor de Playstation te kopen. Daar spotte ik deze gekke speeltoestellen (een soort pogosticks, kennen jullie die nog?), waarvan ik meteen een foto naar Tara moest sturen. We hadden het er woensdag over dat we voor de lol wel eens een zitstep of een segway wilden testen, maar dit is nog idioter. Ik zie ons al gaan!
Sinds dit weekend is het officieel lente en van dat idee werd ik heel gelukkig (al mag het van mij wel snel nog een paar graden warmer worden)!
Zondagavond claim ik altijd de badkamer. Ik lees vaak een boek als ik in bad ga en omdat ik deze week twee thrillers had gelezen, besloot ik nu maar weer voor iets luchtigs te gaan. Ik vind thrillers geweldig om te lezen, maar achteraf krijg ik altijd spijt, omdat ik er toch een beetje bang van word. Herkent iemand dat of ben ik gewoon een schijtluis?

En dat was mijn week in foto's alweer! Niet zoveel spannends om te laten zien deze keer, maar zoals ik in de inleiding al zei, dat ga ik volgende week helemaal goedmaken. Deze week wordt namelijk onwijs tof en druk en ik heb er zin in!
Hebben jullie afgelopen week nog iets leuks beleefd?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

26 opmerkingen:

  1. Leuke foto's mop! En dat in slaap vallen is herkenbaar, heb ik ook een tijd gehad. Gekke is dat je snachts nog zo goed kan slapen, maar je overdag moe bent. Misschien toch even checken op Pfeiffer ofzo? Hoop t niet natuurlijk <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat zei mijn docente ook al! Als ik er deze week nog zo'n last van heb, laat ik misschien wel even een testje doen, maar ik heb helemaal geen zin en tijd om ziek te zijn, haha!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke foto's weer allemaal meis!
    Ah dat inslaap vallen, zo herkenbaar. Die moeheid kan vervelend soms zijn!
    En dat restaurantje "Spirit" lijkt me zo tof! Ooit een keer samen daar lunchen? :)
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En jaaa, dat lijkt me heel gezellig! Geef je een gil als je zin hebt om naar Rotterdam te komen?

      Verwijderen
  3. Wat een leuke foto's! De hal op jullie school ziet er erg bijzonder uit! Wat een heerlijke taartjes! Spirit ga ik onthouden als ik ooit nog eens in Rotterdam kom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke foto's weer! Heel gezellig dat je hebt bijgekletst met Michaela. Ik kijk zó uit naar het moment dat ik het vervolg van Divergent kan gaan kijken, heb expres gister de oude ook gekeken om alles even omhoog te halen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit had ik gister dat ik ineens in slaap viel, maar dan heb ik ook het hele weekend meegeholpen met het verhuizen haha Leuk dat je lekker hebt bijgeklets met Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me erg vervelend om zo moe te zijn! Hopelijk is het snel weer weg. Wat heb je leuke foto's gemaakt trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had vroeger zo'n springbal! haha. Het is wel goed voor je conditie weet ik nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, echt!? Ik had ze nog nooit gezien! Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat dat een hele work-out is, haha!

      Verwijderen
  8. Ondanks dat je zegt dat de foto's niet spannend zijn, zijn het toch leuke foto's om te zien (:! Hopelijk heb je al wat bij kunnen slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heee zit je ook op HHS? Hoe toevallig haha. Ik herkende het natuurlijk gelijk aan de eerste foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch leuk om te zien allemaal, hoor! Ik was naar Nijmegen geweest en naar Insurgent afgelopen week :).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee wat leuk dat je ook op HHS zit! Dat wist ik helemaal niet, welke studie doe je als ik vragen mag :) En dat in slaapvallen komt me (helaas) bekend voor haha, die reep van EkoPlaza ziet er lekker uit, ga ik ook eens naar kijken. Liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo toevallig! :D Maar het is ook een behoorlijk grote school natuurlijk! Ik studeer huidtherapie en jij?

      Verwijderen
    2. Wat leuk! Ik studeer Culturele en Maatschappelijke Vorming :) Liefs Sabrina

      Verwijderen
  12. Ik ben zo benieuwd naar Insurgent! Lijtk me nog leuker dan Divergent.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahh, superleuk om te lezen en te zien!! Liefs, Jis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij heb echt prachtige kleur ogen en wat leuk dat je bent wezen lunchen met anita! Lekker popcorn! Erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een toffe hal bij jouw op school! Heerlijk dat je donderdag en vrijdag vrij was, even wat tijd voor jezelf en uitrusten is ook belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's! Wat leuk dat je met Anita hebt afgesproken. Lekkere taartjes ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die vegan taartjes zien er te yummeh uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.