Diary,

LAST WEEK / Festival, schieten, shoppen en huisje bezichtigen

3/30/2015 Pixels By Emilia 18 Comments

Nederlands: Het is weer maandag en dus tijd voor een nieuw fotodagboek! En dit keer is het een bomvolle editie, want ik heb onwijs veel leuke dingen gedaan en alles vastgelegd met de camera van mijn telefoon. Ik ging onder andere naar het eerste festival van het jaar, heb een huisje bezichtigd met een bijzondere reden en ging shoppen in de drukte die Glamour Day heet. Klik snel op 'read more' om voor de foto's van al mijn belevenissen!

English: It's Monday again which means it's time to share another photo diary with you guys! And this time I have super many pictures to share, since I did a lot of fun things last week and captured everything with my phone's camera. I visited this year's first festival, did a little house inspection and went on a (no shopping) shopping spree. Click 'read more' to see all pictures of al my adventures of last week!

Maandag fietste ik weer naar school. Dit was mijn uitzicht op de heenweg...
...En dit was mijn uitzicht op de terugweg. Zo mooi!
Dinsdag had ik school en ging ik daarna nog even snel de stad in om een cadeautje te halen voor papa's verjaardag. En ik vulde meteen mijn voorraadje badkamerspullen aan.
Woensdag deed ik iets heel grappigs: ik ging een huisje bezichtigen, maar... niet voor mezelf! Mijn beste vriendin was op vakantie en had gevraagd of ik misschien met haar moeder naar de bezichtiging wilde gaan. Natuurlijk! Helaas viel het appartement een beetje tegen en zat het vol met vochtplekken.
's Avonds kwam het hele gezin thuis wraps eten voor papa's verjaardag. Gezellige boel!
Donderdag ging ik met de metro naar school, omdat het weer ineens helemaal was omgeslagen en het keihard regende. Wel een goed excuus om mijn regenlaarsjes weer uit de kast te halen!
Dit is het uitzicht vanaf een van de hoogste verdiepingen van mijn school.
Toen we een onwijs lang tussenuur hadden, stelde Cynthia voor om bij Starbucks te gaan zitten en dat vond ik een heel goed plan.
Chocolademelk voor Cynth en een sojalatte voor mij. Zo is een tussenuur helemaal zo erg nog niet.
Naar huis met de trein.
Donderdagavond gingen Tara en ik sushi eten. Dat was zo'n gezellige (en hilarische avond)! Met Taar kan ik uren lachen en kletsen.
Vrijdag stond er na school iets héél leuks op de planning: ik ging met Cynthia naar een festival in Delft. Aangeschoten Wild heet het en het wordt ieder jaar georganiseerd door de studentenvereniging van een van mijn beste vriendinnen. Vorig jaar was het ontzettend leuk (zoals ik in dit artikel al vertelde), dus dit jaar wilde ik er natuurlijk weer graag heen!
Omdat we meteen vanuit school naar het festival waren gegaan, hadden we best een beetje trek. Ik had al een eeuwigheid geen patat gegeten, omdat ik van die normale dunne frietjes niet extreem lekker vind, maar deze dikke frieten met schil waren héérlijk!
Er stond een schiettent op het festival en dat wilde ik natuurlijk wel proberen! Vijf van de vijf raak, best oké toch, voor een eerste keer?
De hele middag en avond waren er optredens in twee zalen. Er speelden veel voor mij onbekende bandjes, maar Cynth en ik vonden de meeste muziek onwijs goed! Hier zie je het optreden van Lucas Hamming, die zou je kunnen kennen van het televisieprogramma 'De beste singer-songwriter'.
Zaterdag ging ik met Janneke shoppen tijdens Glamour Day. Ik mocht niets kopen van mezelf (en dat is me nog gelukt ook! Wie is er trots?), maar het was wel een gezellige dag!
Nadat Janneke heel goed geslaagd was, gingen we nog wat drinken bij Mockamore. Daar kun je echt gezellig zitten!
We namen allebei muntthee die we kregen in deze handige theepotjes met een speciaal reservoir voor losse thee. Slim bedacht! 
Zaterdagavond ging ik naar Shannon en Marc die allemaal vrienden hadden uitgenodigd voor een spelletjesavond. Dat was mega gezellig! Zó gezellig, dat we helemaal zijn vergeten om spelletjes te spelen... Haha! (En hoe tof is Shannons popcornmachine!?)
Zondag was lekker lui. Ik heb aan school en mijn blog gewerkt, terwijl de kat naast me lag te snurken. 's Middags grilde ik groenten (biet en ui, met olijfolie, peper, zout en verse rozemarijn) en las ik een boek.
En zondagavond ging ik, zoals elke zondagavond, in bad. Met lekker veel schuim en een schaaltje sinaasappel.

Zo, dat was weer een leuke week! De komende dagen worden iets rustiger, maar ik heb wel weer een paar toffe dingen op de planning staan, waarover ik jullie natuurlijk volgende week meer zal vertellen.
Fijne maandag!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ziet eruit als een gezellige week. En de frieten met schil, yum!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne week, gelukkig niet zoveel last gehad van de storm van gisteren! Aah ik heb zoveel zin in de festivals die komen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke week heb je gehad! Die patatjes zien er heerlijk uit. Hopen dat het deze week iets lekkerder week wordt, kunnen we weer fietsen en genieten van de prachtige uitzichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Toen ik las dat je een bezichtiging had, hoopt ik op eentje in Brabant. Dat zou toch leuk geweest zijn ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Dat Fritez kraampje is leuk! En die popcorn machine, waah!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Het festival ziet er heel gezellig en origineel uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah heerlijke foto's, ziet er echt ontzettend gezellig uit. Super tof dat festival! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hoop leuke foto's! Die zeep van Hema heb ik ook altijd bij mijn wastafel staan, haha. Dat festival ziet er enorm gezellig uit! En super knap dat je niks hebt gekocht, trouwens. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je naar een huisbezichtiging bent geweest voor iemand anders haha, jammer van de vochtplekken. Die patat ziet er super lekker uit mm!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah die patatjes zien er echt verrukkelijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's! De frites van Fritez zijn zo lekker, ik heb ze vorig jaar bij Kapersfestival ook gegeten, JUM! En wat goed dat je niet hebt geshopt, hihi :D Ik heb me ook ingehouden :-D Ik dacht echt eventjes dat je uit huis zou gaan, woeps haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk dat je een huisbezichtiging had! jammer van die plekken maar daar heb je HG voor! leuke diary!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke foto's. Ziet er uit als een gezellige week en die patatjes, yum smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou ook wel naar de Starbucks willen in een tussenuur! Too bad dat die niet bij ons in de stad zit, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke week! En oooooh ik krijg honger van die frietjes. X!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een enorm leuke foto's allemaal meis!
    Zo'n tussenuur is prima door te komen bij de Starbucks, heerlijk! En ah, die frietjes zien er heel erg goed uit. Hihi, ik ben trots dat je niets gekocht hebt! Knap op zo'n verleidelijke dag.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woah, ik heb echt ongelofelijk veel zin in friet nu... Lekker! De rest ziet er allemaal ook heel leuk uit :) Zo'n tussenuurtje bij starbuck lijkt me echt heel fijn, haha. XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.