Fashionista,

EXCITED / Ik heb een eigen pagina in een tijdschrift!

3/07/2015 Pixels By Emilia 33 Comments

Nederlands: Toen ik vorig jaar met een klein fotootje in een hoekje van een bladzijde van de Fashionista stond, dacht ik dat dat het coolste was dat me ooit (bloggerelateerd) zou overkomen. Maar dat had ik dus hartstikke mis, want deze maand heb ik een hele pagina in het tijdschrift voor mezelf! Hoe gaaf is dat!? Ik vind het zelf ontzettend tof en ik heb een paar foto's van de rubriek gemaakt om het met jullie te kunnen delen, voor het geval jullie het tijdschrift zelf niet hebben. Klik op 'read more' om het artikel te lezen!

English: When I got a feature with a tiny little picture in the Dutch magazine Fashionista last year, I thought that would be the coolest thing that would ever happen to me because of my blog. But I was wrong, obviously, since this month I have a full page feature in the magazine! How awesome is that!? I'm so honored and I just had to take pictures of the article to share my part of the magazine with you guys. Click 'read more' to read the full article!

Ik sta dus in de Fashionista in de rubriek 'Who wears it better'. Van de redactie van Fashionista kreeg ik een kledingstuk toegestuurd waarmee ik een outfit mocht maken en daar moest ik dan foto's van insturen. Een andere blogger (in dit geval de mooie Anita, van Fashion-Attacks) kreeg dezelfde opdracht en de bedoeling is dus dat de lezeressen van Fashionista op hun favoriete outfit gaan stemmen op de Facebookpagina van het tijdschrift. Ik vond het best lastig om de broek te stylen, omdat ik zoiets zelf nooit uitgekozen zou hebben, dus het was wel een echte challenge. Uiteindelijk combineerde ik het met een simpele top en mijn lievelingsschoenen en ging ik met Tara op stap om de foto's te maken. Ik ben heel benieuwd wat jullie van het eindresultaat vinden!

Welke outfit vind jij het leukst? En heb jij weleens in een tijdschrift gestaan?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

33 opmerkingen:

  1. Wauw wat tof en een prachtige outfit heb je aan! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super vet! Jaloers, haha!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw zeg! Wat een geweldige ervaring lijkt me dat! Wat een super leuke rubriek ook om aan mee te doen! Ik vind jouw outfit denk ik het leukste! Heerlijk simpel! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je dit mocht doen! Leuke outfit, ik zou voor de jouwe kiezen vanwege de schoenen, verder is er niet zo heel veel verschil vind ik, behalve dat Anita er nog een jas en tas bij draagt, wat jij in werkelijkheid waarschijnlijk ook wel zou doen met dit weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf! Daar mag je zeker trots op zijn hoor. Mooie foto <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat supergaaf Emilia :)! Ik vind je outfit ermee heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag het al toen ik hem binnen kreeg, super !!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! En die broek is ook echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dat je die broek heel tof gecombineerd hebt hoor, en hij staat je leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf dat je een hele pagina hebt, wauw! Ik vind je outfit zeker geslaagd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaf Emilia, wat een prachtige foto's en outfits van jullie beiden! Mag je zeker weten héél trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een eer zeg! Heel erg leuk voor je. Ik vind zelf serieus dat jij het het beste gestyled hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat gaaf zeg!
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk! Ik vind jouw outfit de mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf dat je in die rubriek staat, ik vind het altijd een hele leuke rubriek om te lezen (: Die broek is ook niet helemaal mijn ding, maar je hebt hem heel mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat superleuk dat je in de Fashionista staat, en een prachtige broek! Ondanks dat jij de broek wat minder vond heb je 'm wel heel mooi gecombineerd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het helemaal top! :D Trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf! Je hebt 'm heel leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw wat mooi! Ik vind beide outfits prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel gaaf! Ik vind je look ook heel tof! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aaaaah wat ongelofelijk leuk! Ik vind je outfit eigenlijk heel erg 'Emilia', dus ondanks dat je de broek zelf niet uitgekozen zou hebben heb je 'm toch mooi en op een hele eigen manier weten te combineren. Ik zou jouw outfit zelf ook zo aantrekken :) Liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De broek doet mij denken aan eind jaren zeventig, begin jaren tachtig toen de Ska muziek in opkomst was. Een uitvoering van de print broek in negatief (net andersom dus). Google maar eens op ska kleding en kijk bij afbeeldingen. beetje scrollen en je snapt wat ik bedoel. Ik vind het een aparte broek en volgens mij ook best te dragen door jongemannen..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg gaaf dit Emilia! De broek staat je prachtig en je hebt gem perfect gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super gaaf. Je draagt de broek super mooi. Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat gaaf, je hebt hem heel leuk gestyled vind ik, hele leuke broek vind ik!!

    Liefs,
    Didem.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk, ik had m gezien bij anita op instagram. Jij hebt m ook leuk gestild!
    With love,
    Larissa
    FROM HATS TO HEELS
    www.fromhatstoheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Precies hoe ik hem zou combineren! Ik heb ook een broek die daar op lijkt, zo gaaf :) En het lijkt me zo'n gaaf gevoel om in een tijdschrift te staan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. MEGA gaaf en ik vind de outfit uiteindelijk heel mooi geworden ondanks dat het niet je stijl is die broek. Juist doordat het best een aanwezig en niet standaard broek is vind ik het fijn dat je de rest rustig en basic hebt gehouden! Love it! X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind je look zo prachtig! Die broek is echt gaaf! En ondanks je het zelf niet op het eerste gezicht zou uitkiezen vind ik toch dat het goed bij je past! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.