Bikini,

SURINAME UPDATE #3 / Dagje zwemmen + nieuwe bikini

2/26/2015 Pixels By Emilia 34 Comments

Nederlands: Vorige week had ik een dagje vrij van stage. Het was namelijk Chinees nieuwjaar en in Suriname is dat een officiële vrije dag. Tijd om iets leuks te doen dus! Samen met mijn zus, een vriend van haar (van wie we toevallig ook ons huisje gehuurd hebben) en zijn broer en moeder reden we gezellig naar Colakreek. Een recreatiegebied waar je kunt relaxen en zwemmen in het water dat zo zwart is als cola, vandaar de naam. Het was een van de mooiste plekken waar ik ooit heb gezwommen en ik heb dan ook een hoop foto's gemaakt om met jullie te delen. Klik snel op 'read more' voor alle foto's van deze fijne dag!

English: Last week I had a day off because of Chinese New Year, which is an official holiday in Suriname. Time to do something fun! Together with my sister, a friend of hers (to guy we rented our house from) and his brother and mum we drove to Colakreek. Colakreek is a recreation park where you can relax and have a swim in the water that's as black as coca cola, hence the name of the resort. The park was without a doubt one of the prettiest places where I ever went to swim and I couldn't stop myself from capturing every single corner of it. So today I'm going to share all the pictures I took, to show you guys the beauty of this place. Click 'read more' to see all pictures of our lovely day at Colakreek!

Kijk nou hoe prachtig Colakreek is! Het is een heel groot gebied met (palm)bomen en wit zand. Het water is dus zo zwart als cola (vandaar de naam van het park), maar het is absoluut niet vies. Die donkere kleur komt door het vallen van de bladeren, maar het is juist heel goed zwemwater!
Deze hond lag de hele dag naast ons te slapen. Volgens mij was het gewoon een zwerfhond, maar hij zag er gelukkig goed uit en hij was ook heel lief. Toen we weggingen, hebben we de restjes van onze lunch voor hem achtergelaten.
Ik droeg mijn nieuwe bikini, die ik vlakvoor ik op reis ging heb ontvangen van Triangl. Ik ben er zo blij mee! Ik had de bikini's al vaker voorbij zien komen op internet, dus ik was echt door het dolle toen ik de vraag kreeg of ik er ook eentje wilde ontvangen. Ik heb na heel lang twijfelen gekozen voor het model 'Chloe' in de kleur 'Arizona Sunset'. In het echt is het oranje nog feller dan op de foto's, echt zo'n kleur waardoor je lekker bruin lijkt.
We hadden lunch gehaald bij een warung. Ik nam telo (gebakken cassave) met groenten, waaronder kousenband, komkommer en tomaat. En een flinke lading sambal. Lekker!
De hond werd wakker en wilde heel graag geaaid worden. Als je stopte met knuffelen, begon hij meteen tegen je op te springen, om nog meer geaaid te worden, vet lief!
We hadden twee hangmatten meegenomen en tussen de bomen opgehangen. In Suriname doen heel veel mensen dat! Kunnen we daar in Nederland ook geen gewoonte van maken? Ik vind het zo gezellig staan!
Gezellig met mijn zus! Ik lijk altijd zo'n ukkie als ik naast haar sta, omdat zij zo mooi lang is!
Nog een hangmat! Echt elk gezin neemt er wel eentje mee om in te relaxen.
En dat waren alle foto's alweer! Ik denk dat jullie wel kunnen zien dat we een geweldige dag hebben gehad. Ik kan iedereen die ooit naar Suriname gaat, aanraden om aan bezoekje aan Colakreek te plannen (en een hangmat mee te nemen)!

Wat vinden jullie van mijn bikini van Triangl? En wat is jullie favoriete strand?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

34 opmerkingen:

  1. Ik vind je bikini zo mooi! Hele toffe foto's! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke zomer foto's! En een mooie bikini, hij ziet er heel simpel uit maar dat maakt hem juist ook wel weer luxe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie foto's! Ik had al veel van de colakreek gehoord maar ik ben er nog nooit geweest. Heel gaaf! En je bikini is ook zooooooooo ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zeg! Je bikini staat je erg mooi. :) En wat enorm lief die hond die eerst lekker lag te slapen en daarna graag geaaid wilden worden. Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaauw wat een prachtige foto's en liefde voor je bikini! Heee ik herken je zus van het surfen, wat een mooie foto van jullie samen. En je staat er echt op elke foto zo mooi en stralend op! Wat een prachtige plek is het toch om hier te mogen zwemmen, heerlijk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die bikini is zo mooi! Wat een heerlijke foto`s!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat zie je er fantastisch uit! Hele gave bikini. Ik denk niet dat ik er zo mooi bruin uit zo zien erin haha. Tof ook dat iedereen daar een hangmat meeneemt. Wij hadden vroeger thuis ook een uit Suriname. Die zijn zo heerlijk groot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even toegeven dat ik alleen de foto's heb bekeken. Maar oh boy, wat maken die heerlijke zomerse foto's mij blij!

    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De bikini is echt prachtig zeg. Die vrolijke zomerse en lichte foto's maken me blij, ik heb ook echt zin in zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's! Super mooie plek ook. Je bikini is overigens ook heel gaaf. Zon triangl bikini zou ik ook wel willen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me inderdaad prachtig daar. En heel erg leuk die bikini! Mag ik zomer, nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's. Ziet er zo heerlijk en relaxed uit. Je bikini is geweldig! Ik wil NU ook zon haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw super mooie foto's! Het ziet er daar wel heel erg mooi uit zeg.. Leuke foto met je zus. Die laatste foto vind ik heel erg mooi. Wat leuk zeg al die hangmattten, en je hebt een leuke bikini!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er uit als een heel fijne plek om je vrije dag door te brengen. En wat een mooie bikini!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die bikini is zo leuk! En Suriname ziet er echt super mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's, wat ziet er daar mooi uit! Je hebt trouwens ook een leuke bikini aan, die kleur staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's en je bikini is onwijs mooi zeg! Staat je ook ontzettend goed die kleur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De Triangl bikini is werkelijk prachtig! Hij staat je ook echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige omgeving. Mooie foto's weer. En wat heb je een leuke bikini aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige foto's, en ik vind je bikini ook érg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke bikini en wat ee mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wooaaaah wat een prachtig gebied zeg! Het lijkt me heel tof om daar een keertje op vakantie te gaan. Die bikini staat je trouwens leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige foto's, maar dat kan ook bijna niet anders met zo'n locatie! x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik weet niet of ik dit, als jouw collega, eigenlijk allemaal wel mag zien Emilia, maar wow, wat heb jij een mooi zandloperfiguur! En uiteraard komt die bikini dan veel beter tot zijn recht! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is zo mooi daar! En die hond, wat een leukerd! En ze mogen er zeker hier ook een gewoonte van maken om hangmatten op te hangen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer prachtige foto's! En die bikini's had ik ook al veel gespot op instagram enzo, hij staat je echt supergoed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige foto's! Ik vind je bikini wel de mooiste. Mooie kleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. aight nice....maar er zijn veel leukere plekken dan colakreek ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.