Fashion,

OUTFIT / Zwemmen en klimmen bij Colakreek

2/22/2015 Pixels By Emilia 29 Comments

Nederlands: Mijn tweede outfit die ik deel vanuit Suriname! Deze week gingen we een dagje zwemmen bij Colakreek, een geweldig mooi recreatiegebied. Ik had al een eeuwigheid niet in bomen geklommen, maar deze boom bij de kreek was daar zo perfect voor, dat ik het niet kon laten. En omdat de foto best leuk was geworden, heb ik er maar meteen een outfitpost van gemaakt! Het was niet eens mijn bedoeling om er echt een artikel over te schrijven, vandaar dat we niet meer foto's hebben gemaakt. Maar aangezien de outfit toch best simpel is (het enige detail is mijn horloge), zijn meer foto's deze keer ook niet echt nodig.

English: The second outfit I'm sharing from Suriname! This week we went to Colakreek, the most beautiful recreation park, to relax en swim. I hadn't climbed a tree in ages, but when I saw this huge one, I just had to try if I could still reach the highest branch. My sis took a picture that actually turned out quite nice, so I thought why no make an outfit post of it? I wasn't planning on making a post about it in the first place, so that's why I only have so few pictures this time. But since the outfit is quite simple anyway, I figured that wouldn't really be an issue.

Wat vind je van de outfit? En wat was de laatste keer dat jij in een boom klom?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Hele mooie outfit, krijg meteen helemaal zin in de zomer!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie foto's! En wat sta je er mooi op! Suriname staat ook nog op mijn wishlist om ooit naar toe te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Leuke outfit ook!

    xo Kimberly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is suriname mooi en wat draag je een mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtige foto! Dit is denk ik jouw mooiste foto tot nu toe. Zo leuk in die boom! Tof shirtje ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh waauuw! Wat een prachtige foto's zeg! Suriname lijkt me echt heerlijk! Je outfit is ook zo leuk weer! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke outfit! Je blouse vind ik helemaal super! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's! Ik ben echt jaloers dat je zulk mooi weer hebt daar :)
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En niet al te jaloers zijn hoor, we hebben ook al een paar keer flinke regen gehad... :)

      Verwijderen
  9. Wat een prachtige foto's, wauw! Geniet er lekker van in Suriname <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! Mooie outfit! Mooie omgeving en een Mooie meid! Alles is perfect aan je artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh, wat een geweldig lieve comment, ik zit helemaal te glimlachen. :)

      Verwijderen
  11. Wauw, wat ziet het er prachtig uit!! Het ziet eruit als een paradijsje, haha, met die jaloersmakend mooie foto's en dat jaloersmakende mooie weer!! Je outfit is ook heel leuk, fijne kleurtjes!

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat ziet het er daar mooi uit! Je outfit is ook erg leuk. Mooie kleur van je shirt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oehhh jaloers! Ziet er heerlijk uit daar! Mooie foto's zijn het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige plek om foto's te maken! Je outfit is ook heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je toch ontzettend mooi. Het ziet er daar ook zo heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat ben je toch prachtig! Hele mooie foto's, ziet er echt heerlijk uit daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige locatie! Je ziet er echt stralend uit, leuke blouse!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Prachtige plek en foto's! En leuke outfit! De laatste keer dat ik in een boom klom? Goede vraag maar volgens mij is dat maar een paar jaar terug. x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hee meid,
    Heb net ongeveer je hele blog bekeken haha!
    Wat me opviel is je super goede smaak in schoenen,
    vind het zelf altijd best lastig om leuke te vinden namelijk.
    Daarom mijn vraag: waar koop je al die leuke schoenen??
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marieke, bedankt voor je leuke comment! :D Ik heb geen vaste winkel waar ik mijn schoenen koop. Als ik ga shoppen, loop ik meestal alle winkels langs, van Zara tot Invito tot Forever 21. En online kan ik altijd goed slagen bij Nelly, Asos en Topshop. Hopelijk heb je hier wat aan. :) Liefs!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.