Fashion,

OUTFIT / Zomer in de winter

2/16/2015 Pixels By Emilia 33 Comments

Nederlands: Mijn eerste outfitpost vanuit Suriname! Ik ben volgens mij nog nooit in de winter naar een warm land geweest, maar wauw, wat is het heerlijk om in februari in korte broekjes en mouwloze shirtjes rond te kunnen lopen.
Deze foto's maakten mijn zus en ik gisteren nadat we terugkwamen van de Javaanse markt. Verder hebben we dit weekend een dagje gezwommen, zijn we uit eten geweest, hebben we geshopt en gingen we naar een bijzondere bioscoop (waarover ik nog wel meer zal vertellen in een update binnenkort!). Hebben jullie ook een fijn weekend gehad?
Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!

English: My first outfit post in Suriname! I have never been to a warm country during winter, but oh my, how amazing it feels to be able to walk around wearing shorts and sleeveless tops during winter...
My sister and I took these pictures yesterday, after we came back from visiting a local market. Furthermore we've been swimming at a pool this weekend, had diner in the city, went shopping and visited some super cool cinema (I'll tell about that later in another article!). I hope you guys have had such a lovely weekend as I had.
Click 'read more' to see all pictures!

Wat vinden jullie van de outfit en de foto's? En hebben jullie ook een leuk weekend gehad?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

33 opmerkingen:

  1. Aahhh ik ben jaloers! Het is hier nog steeds zooo koud :( leuke outfit! Geniet van je reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat zie je er weer prachtig uit! Ik ben gisteren naar de sauna geweest. Ook zo heerlijk. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat zie je er weer prachtig uit! Ik ben gisteren naar de sauna geweest. Ook zo heerlijk. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je heel goed! En oooh ik wil ook naar het zonnetje, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat heerlijk zo'n zomerse outfit, ik kan niet wachten tot ik mezelf ook weer in zomerkleding kan hullen! Prachtige foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om nu in de winter in Suriname te zijn! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie foto's! Nu wil ik ook echt super graag weer dat het zomer wordt hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw.. wat heerlijk! Zat ik maar in een warm temperatuurtje. Mooie outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's! Het is inderdaad heeeerlijk om in de Nederlandse winter naar de zon te gaan! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahh, heerlijke foto's en look zeg! Geniet ervan!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige outfit! ahhh ik wil zomer<3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh heerlijk dat je nu in hotpants kan lopen. Ik ben wel een beetje jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dat je deze outfit gewoon aan kunt. Ik wil ook zomer! Jaloers! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk om in februari er zo al bij te kunnen lopen. Prachtige outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie foto's! Geniet ervan daar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heeerlijk zeg! Mooie outfit ook, zo fijn zomers. :) Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben ook erg jaloers! Ontzettend mooie foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heerlijk zeg! Hier is het maar koud. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een prachtige foto's en leuke outfit♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke outfit, oh ik ben zo toe aan zomer! Of in ieder geval de lente

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben jaloers. Ik ben officieel jaloers. Wat een prachtig weer en wat heerlijk om zulke kleding te dragen, ik kijk daar echt naar uit!
    Mooie foto's en een leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk dat warme weer!! Ben best een beetje jaloers hihi. Geniet er nog lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij weet wel hoe je mensen jaloers moet maken! Ik wil ook zomer. ;) Hele mooie outfit trouwens. En mag ik even zeggen dat ik je haar ontzettend mooi vind?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Toffe outfit! Wat lijkt het mij heerlijk, ik wil ook zomer haha! Geniet er nog van :) x Vera
    www.highonthoseheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt heerlijk om in Februari in een warm land te zitten! Prachtig foto's ook, ziet er mooi uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw mooi zeg! Ik hou echt van dit soort outfits, niet teveel poespas. Het broekje vind ik zo mooi! Waar is die van? :) Dit zou ik zelf ook zo dragen in de zomer, als het eindelijk eens warm is in Nederland. Geniet van je tijd in Suriname!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.