Lifestyle,

LOVE / Waarom de afgelopen 50 maanden zo perfect waren

2/21/2015 Pixels By Emilia 29 Comments

Nederlands: Vandaag zijn Michael en ik 50 (!) maanden samen. Maar omdat ik op dit moment zo'n 7500 kilometer en 9 uur vliegen van hem vandaan ben, kan ik hem helaas niet persoonlijk vertellen hoeveel dat voor mij betekent. Daarom ga ik hem verrassen met dit artikel, waarin ik allemaal dingen opsom die de afgelopen 50 maanden zo perfect maakten. Waarschijnlijk mijn allerklefste artikel ooit (dus klik vooral niet op 'read more' als je een hekel hebt aan romantiek), maar dat mag wel een keertje toch?

English: Today Michael and I are exactly 50 months together. But since I'm currently about 7500 kilometers away from him, I can't tell him personally how much that means to me. So I thought it would be fun to surprise him with this article, in which I'm going to sum up all kinds of things that made the past 50 month perfect to me. Probably the cheesiest article I'll ever share (so you should stop reading here if you hate romance), but for once that's okay, right?

Hij heeft me nog nooit, echt nooit, beledigd. Nooit gezegd dat ik een irritante eigenschap heb of dat mijn kapsel er niet uitziet. Zelfs als mijn haar recht overeind staat en mijn wallen tot mijn kin komen, zegt hij dat ik er leuk uitzie.

•  Alles is nét iets leuker als hij erbij is. Van boodschappen doen tot lange stukken rijden met de auto, als Michael erbij is, is het leuk.

•  Hij is trots op alles wat ik doe. Zelfs op de dingen die ik zelf niet eens zo bijzonder vind.

• Dankzij Michael ben ik fan van Game Of Thrones (en hij zorgt ervoor dat we alle afleveringen in Full HD kunnen kijken, zodat ik ze niet in crappy kwaliteit hoef te streamen via slechte websites).

• Hij ziet er geweldig uit als hij net uit bed komt en zijn haar staat alle kanten op en hij heeft een zachte grijze hoodie aan (hoewel een pak hem ook absoluut niet verkeerd staat).

• Hij stuurt me filmpjes en liedjes waarvan hij denkt dat ik ze mooi of grappig zal vinden. En dat klopt dan ook altijd.

• Als ik niet in de buurt ben, mist hij me (en dat whatsappt hij me dan al een minuut nadat ik naar huis ben gegaan). En ik hem ook.

• Hij wil een kat. (Oké, misschien niet helemaal, maar hij wil in ieder geval niet géén kat. En dat is een begin.)

• We kunnen heel hard en heel lang lachen om helemaal niets.

• Hij speelt gitaar. Nee, natuurlijk is dat geen reden om verliefd op iemand te worden, maar het maakt hem wel nóg leuker.

• Sinds we elkaar kennen, hebben we elkaar elke dag gesproken (écht elke dag!) en we zijn nog steeds niet uitgepraat.

• Hij is heel slecht in verrassingen geheim houden, vooral als hij ergens enorm enthousiast over is. Daarom weet ik meestal een halfjaar van tevoren al wat hij voor mijn verjaardag gaat kopen. En dat vind ik stiekem heel schattig.

Ik kan nog wel uren doorgaan met deze lijst aanvullen, maar dan wordt het misschien een beetje teveel van het goede, dus ik rond het nu maar even af. En nu ben ik benieuwd:
Hebben jullie ook iemand die je zo gelukkig maakt?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Naww dit is zo schattig! Gefeliciteerd met jullie 50 maanden samenzijn! Dat er nog maar heeeeel veel maanden bij mogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh lief, dat hoop ik ook! Maar dat komt vast wel goed hihi. :D

      Verwijderen
  2. Ah dit is echt zo lief! Ik hoop dat jullie nog lang samen blijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah te schattig dit <3 Gefeliciteerd met jullie 50 maanden samen, wat een mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhhhh gefeliciteerd! 50 maanden is echt lang, superleuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd lieverd! Wat een super schattig artikel. Ik smelt een beetje haha. Jullie lijken echt een perfect koppel <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah leuk, gefeliciteerd! Mijn vriendin maakt me gelukkig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie 50 maanden! Jullie zijn echt super lief samen!
    Mijn vriend maakt me gelukkig(:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat super lief en gefeliciteerd! mooi om mensen zo verliefd te zien!
    Ik kijk ook altijd graag mijn vriend als die net wakker is geworden en zijn trainingsbroek draagt, zelfs dan is die aantrekkelijk haha! Verder kunnen wij ook echt lachen om niets maar ook hele serieuze dingen bespreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een heerlijk lieve post! Gefeliciteeeeerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaah zo lief dit artikel. Gefeliciteerd! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aahw wat een lief en leuk artikel, zo schattig! En natuurlijk gefeliciteerd <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat lief ♥ gefeliciteerd met jullie 50 maanden.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahw wat een super lief artikel!! En heel herkenbaar ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief van je om hem zo te verrassen. Gefeliciteerd met jullie 50 maanden samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! En wat een lief artikel (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super lief artikel! Weet zeker dat hij helemaal gaat stralen als hij dit leest. Jammer dat jullie op dit moment zo ver van elkaar zijn.. In ieder geval gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Hij zei inderdaad dat hij het helemaal leuk vond, jammer dat ik zijn gezicht niet kon zien... Hihi!

      Verwijderen
  17. Oh wat ontzettend lief! Ik ben zelf meer dan 7,5 jaar samen met mijn vriendje en ik zie hem ook echt doodgraag. Ik weet gewoon dat we bij elkaar horen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, dan zijn jullie ook al lang samen, wat fijn! Heerlijk gevoel he, als je weet dat het goed zit! :)

      Verwijderen
  18. Aww wat ontzettend lief! Gefeliciteerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw gewoon al 4 jaar samen, wat een mijlpaal en van harte gefeliciteerd! hele lieve foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh wat is dit lief! Ik ben zelf ook even gaan rekenen en ik zit volgende maand op 66 maanden! Helaas zit ik aan de andere kant van de wereld dan mijn lief, maar dat maakt het er niet minder fijn om. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.