Fashion,

FASHION / Deze outfits droeg ik in januari

2/04/2015 Pixels By Emilia 22 Comments

Nederlands: Ben ik de enige die dit jaar alweer veel te snel vindt gaan? Op mijn tentamenblaadjes vul ik per ongeluk nog steeds '2014' in bij het vakje voor de datum, maar we leven ondertussen alweer in de tweede maand van het nieuwe jaar. Tijd om mijn outfits van januari op een rijtje te zetten! Ik ben van plan om dat dit jaar elke maand te doen. Volgende maand zal dat alleen wel een beetje maf zijn, omdat ik dan vooral zomerse outfits zal delen (want het grootste deel van februari zit ik in Suriname), maar nu zijn het nog gewoon lekker winterse outfits. Ik ben benieuwd welke jullie favoriet is!
(Klik op 'read more' om alle outfits te zien!)

English: Am I the only one who thinks this year is flying by way too fast already? Can't believe January is already over, I'm still feeling like 2014 hasn't even finished... Time to adjust, Emilia. Anyway, it's time to put all my January outfits in a row! I'm planning on making recaps of my outfits each month this year. Only next month the recap might be a little weird, since I'll probably share nothing but summery outfits as I'm in Suriname the biggest part of the month. But today's recap is just filled with nice and warm winter looks.
(Click 'read more' to see all outfits!)

Outfit 1 - 'Blouse and blue jeans'
Outfit 2 - 'Dagje Amsterdam'
Outfit 3 - 'Basic with a touch'
Welke outfit vinden jullie de leukste?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfits! Ik vind de eerste outfit het mooiste, vooral dat bloesje is echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfits. Casual maar toch classy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan niet kiezen, ik vind ze allemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik vind de foto's van je dagje Amsterdam by far de mooiste. Je bent er echt een modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je 2e outfit vind ik het leukste! Ik vind het jaar ook te snel gaan. Voor we het weten is het alweer zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke outfits. Ik denk dat ik de tweede het leukste vind, alheowel de de laatste met die trui is ook heel leuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfits! Ik vind nog steeds de tweede het meest tof. En ik moet ook nog steeds wennen aan 2015 haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat eerste bloesje is mijn favoriet! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je toch een leuke stijl, mooie outfits meid!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch een knapperd! Hele mooie outfits ook. Ik had moeite met kiezen, maar denk dat ik voor de laatste ga. Ik hou wel van wit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind die outfit met de witte sjaal zo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alle drie prachtige outfits! Moeilijk om te kiezen, ik vind je stijl echt heel erg mooi! En inderdaad, wat gaat dit jaar snel!! Ik kijk nu al uit naar al je zomerse outfit aan het einde van de volgende maand :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfits! Ik vind ze allemaal heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Drie is echt mijn favoriet, die trui is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfits en hele mooie foto's! Zou ik misschien mogen vragen welke camera je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.