Amsterdam,

OUTFIT / Dagje Amsterdam

1/10/2015 Pixels By Emilia 40 Comments

Nederlands: Kijk nou wat een leuk steegje! Je ziet het misschien niet heel goed op de foto's (omdat ik een beetje in de weg sta, sorry), maar jullie zijn vast wel met me eens dat dit één van de schattigste locaties is waar ik ooit foto's heb gemaakt. Het deed me een beetje denken aan het buitenland, een lief Frans stadje bijvoorbeeld. Maar het is gewoon hartje Amsterdam! Afgelopen woensdag was ik namelijk weer in onze hoofdstad voor een leuke afspraak rondom het bloggen (horen jullie snel meer over) en daarna wilde Tara wel even foto's maken van mijn outfit.
Ik droeg mijn hoge regenlaarzen, omdat er vies weer was voorspeld, maar gelukkig viel dat achteraf hartstikke mee. Gecombineerd met een zachte sjaal en een nog zachter jasje vond ik het de perfecte outfit voor een dagje stad. Wat vind jij van de outfit?

English: Look how cute this alley looks! You might not really see it that well, but this is probably one of the cutest little streets I've ever used as a location to shoot pictures of my outfit. Right? I think so! It made me think a bit of one of my holidays in France, but it's actually just Amsterdam. Last Wednesday I went to our capital city for a meeting about blogging stuff (will tell more about that later, promise!) and after that I made some pictures of my outfit with Tara.
I wore my high rubber boots again, since I heard it was going to rain all day, but luckily that wasn't the case. Combined with a soft scarf and an even softer jacket I thought this was the perfect outfit for a day in the city. What do you think of the outfit?


Wat vind jij van de outfit (en van dit schattige Amsterdamse straatje)?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

40 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze look en wat een prachtige straat! In Groningen is er ook zo'n straat die je een instant Frankrijk gevoel geeft. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik vind de look zo geslaagd en wat een mooie combinatie! Ook de locatie vind ik echt te gek, supermooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, stijlvolle outfit! Ik vind je jas in combinatie met de sjaal heel geslaagd. Het staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, super leuke foto's. Je staat er weer prachtig op. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit, je sjaal en tas zijn zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Agree! Wat een schattig steegje. Mooie foto's ook zeg <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Wat een geweldige outfit! Super comfy waarschijnlijk, en heel fashionable! Love it! En inderdaad, echt een prachtig steegje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een hele leuke outfit zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owh wat geweldig! Kleuren staan je heel mooi.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's! Dat straatje ziet er heel schattig uit, maar de outfit is ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit en weer super mooie foto's as always!
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vidn je jasje echt heel leuk Emil! En ja, het steegje is ontzettend schattig, ondanks dat jij ervoor staat.. (Grapje. <3)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg gave outfit! Die kleur groen staat je mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Emilia je bent zo mooooi! Ja ik ben jaloers haha. En vooral je jas vind ik leuk door de kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie outfit, foto's en zulke straatjes zijn ook echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke outfit! Dat straatje is inderdaad heel schattig<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great outfit. Jacket has lovely color and it looks great with this scarf.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige outfit, you look so pretty! Je tasje en de kleur van je jasje - wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke outfit :)! En inderdaad een mooie locatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Inderdaad echt een superschattig steegje! En je hebt die regenlaarzen echt tof gecombineerd. Misschien moet ik ze toch ook maar is gaan aanschaffen.. Ik vind ze altijd zo lelijk, maar in het zwart op een zwarte broek ziet er eigenlijk wel stoer uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een onwijs leuke outfit en een prachtige lokatie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De vest en de sjaal vind ik echt een hele toffe combinatie! En inderdaad een heel schattig steegje, ik zou er kunnen wonen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke outfit en ook prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie outfit (en inderdaad een superschattig steegje!) Liefs, Sjoukje
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wauw dat jasje is écht heel mooi. Die kleur is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Emilia! Super mooie outfit foto's. Ik volg je nu al een hele tijd en je bent echt een van mijn favoriete bloggers. Zo creatief en de manier waarop je schrijft is super leuk. Mag ik vragen wat voor camera ja bij deze outfitfoto's hebt gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Suzy! Wat een ontzettend lieve comment, je maakt me bijna aan het blozen achter mijn computer. Echt leuk om te horen! :) Ik gebruik op dit moment twee camera's: mijn iPhone 5c (die gebruik ik vooral als ik ergens naartoe ga, zoals naar events of op reis) en de Canon 600d (daarmee zijn deze foto's gemaakt). Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Emilia, ik kom net voor het eerst op je blog door de comment die je achterliet op die van mij. Allereerst viel me meteen op: wat ben je een knappe vrouw! De locatie van deze foto's ziet er gaaf uit en de foto's zijn prachtig. Mooie combinatie, deze outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuke outfit!
    Ik ben altijd super nieuwsgierig naar waar je je kleding gekocht hebt, vind het wel makkelijk als je het erbij zou plaatsen?
    Want ik ben precies op zoek naar zo'n jasje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap je punt! Ik heb er alleen zelf juist bewust voor gekozen om de merken er niet bij te plaatsen, omdat ik vind dat het om de kleding gaat en niet om de labels. Ik zal er nog eens over nadenken, maar anders kan je natuurlijk altijd gewoon vragen waar iets vandaan komt. :) Dit jasje is van Zara!

      Verwijderen
  30. Leuke outfit! Vind je tas en jas heel mooi;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zeker een heel leuk straatje! En ik vind je jas ook zo mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik hou zo van dit soort straatjes! :) En je outfit is heel leuk. Die laarzen lijken me inderdaad perfect voor als er rotweer voorspeld is!

    XX Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige outfit!!
    Ik ben je meteen gaan volgen op Bloglovin! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.