Fashion,

OUTFIT / Blouse and blue jeans

1/20/2015 Pixels By Emilia 38 Comments

Nederlands: In de winter houd ik bijna altijd mijn jas aan als ik op de foto ga, zoals jullie misschien al wel is opgevallen. Toen ik samen met Tara de foto's voor dit artikel maakte, besefte ik me weer waarom ik dat altijd doe: mijn hemel, wat is het buiten koud zonder jas. Maar deze outfit moest ik wel zonder jas fotograferen, want het zou zonde zijn om deze schattige blouse te verbergen. Kijk nou wat een leuk printje en wat een lieve strik aan de bovenkant! Omdat de blouse al zoveel details heeft, heb ik de rest van de outfit lekker rustig gehouden en draag ik als enige accessoire mijn nieuwe (en zeer geliefde) horloge. Daar ben ik nog steeds ongelofelijk blij mee. En met deze foto's trouwens ook, op de bevroren, rode handjes na. Brr, volgende keer weer gewoon een outfit mét een jas.
(Klik op 'read more' voor meer foto's!)

English: During Winter I always wear a winter coat while photographing my outfits, as you might have noticed. When Tara and I were shooting the pictures for this article, I realised why I usually do that: oh my, how cold it is outside! But I just had to shoot this outfit without a coat, since it would be a shame to cover this lovely blouse I'm wearing. Look at the fun pattern and the cute knot! I thought the blouse was detailed enough itself, so I combined it with nothing more than my new and already beloved watch. Still so happy with that present! Also, I'm pretty happy with the pictures, despite the cold, red hands. Brr, next time I'll definitely share an outfit with a winter coat again.
(Click 'read more' to see more pictures!)


Wat vinden jullie van de outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

38 opmerkingen:

  1. Dit staat je echt onwijs goed! Wel heel stoer van je dat je in deze kou zonder jas naar buiten durft. Brrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauw pretty perfect! Geweldig hoe je de blouse combineert, wat staat het je mooi! En je laarsjes vind ik ook te gek <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige blouse en heel erg mooie schoenen. En het klinkt vreemd maar je broek heeft echt een mooie pasvorm! Heel veel lieve groetjes, Sjoukje
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, herkenbaar. Ik deed laatst m'n jas ook uit: ijskoud inderdaad! Maar.. Het is maar goed dat je je jas uit hebt gedaan, want het heeft prachtige foto's opgeleverd! Super mooi Emilia <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! die blouse is echt super leuk D:!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave outfit! De kleuren staan je zo ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's weer! Ik vind jouw looks altijd zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je blouse mooi! En je laarjes staan er ook leuk bij! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze outfit staat je super! Ik vind je laarsjes erg gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie outfit! Ik vind de combinatie van de hogere jeans en de blouse prachtig:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha het eerste wat ik dacht was, oh bah is dat niet koud? Voor de tekst te lezen.. Wel ontzettend mooie outfit foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie outfit! Blouseje vind ik heel leuk zo met die donkere broek en leuke laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw mooie outfit! En de voorkant/bovenkant van de laarsjes is echt heel uniek, love it.
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi printje! Deze outfit staat je heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk blousje, zo'n aparte print! (: X Samyra
    http://www.blogsamyras.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die broek staat je echt super goed! Leuk gecombineerd met de blouse.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je blouse vind ik echt super leuk!! Lekker vrolijk en een geweldig printje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wauw! Die blouse is echt prachtig! En in combinatie met die broek al helemaal! Echt heel mooi! En ik snap je helemaal! Ik ga meestal wel zonder jas op de foto, ook in de winter, maar na 15 minuutjes ben ik dan wel echt bevroren, haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw! Je broek is echt een hele mooie wassing. Waar zijn de jeans en laarsjes van?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie blouse! Erg mooie foto's zijn dit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige blouse heb je aan! Mooie foto's ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke blouse, heel leuk gecombineerd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je blouse is echt prachtig. Mooie foto's ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Staat je echt super! Die schoenen vind ik echt heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een mooie blouse! Inderdaad zonde als 'ie werd verborgen achter een jas haha. Struggle van outfitfoto's in de winter! :')
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige outfit, die blouse is zo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die blouse is mooi! Het is inderdaad nu koud om outfits foto's te maken zonder jas. Hopelijk gaat de temperatuur snel wat omhoog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Staat mooi, mooie kleuren zo van de blouse en de broek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Tja.. outfitfoto's in de winter. Altijd even doorbijten :'). Je outfit is prachtig :).

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wauwie, dat blousje is echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie foto's! Vind je combi echt heel erg tof, dat blousje de mooie jeans en ik ben verliefd op je boots!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie foto's! Jij bent echt fotogeniek :) Ik vind je blouse erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Toffe outfit!
    Dapper dat je in deze kou tóch je jas uit gedaan hebt, haha
    Mag ik je vragen waar je dat leuke blousje gekocht hebt? (staat er niet in!)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.