Fashion,

OUTFIT / Basic with a touch

1/28/2015 Pixels By Emilia 45 Comments

Nederlands: Toen iemand me laatst vroeg hoe ik mijn eigen stijl zou omschrijven, stond ik een beetje met mijn mond vol tanden. Ik zou dat namelijk echt niet weten! Ik draag elke dag iets anders, soms netjes met hakken en een lange jas, een andere keer wat stoerder met laarsjes en een jack. Maar één ding hebben mijn outfits allemaal met elkaar gemeen: ze zijn behoorlijk basic en comfortabel, maar meestal met een bepaalde touch. De outfit op deze foto's bijvoorbeeld, is eigenlijk heel simpel, maar de broek met glanzende coating en de print van de laarsjes maken het net iets bijzonderder (is dat een woord?).
Klik op 'read more' voor de rest van het artikel!

English: When someone asked me how I would describe my personal style, I actually had no idea what to answer. I wear something totally different every day. It depends on my mood if I feel like wearing something classy, like high heels and a long coat, or a more grungy look, with boots and a jacket. But there's one thing all my outfits have in common: they're quite basic and comfy, but I often add a little touch. The outfit on these pictures for example, is very simple, but the coating of the jeans and the print of the shoes both make it a little more special, I think.
Click 'read more' for more!

De foto's maakte ik trouwens weer met Tara, op precies dezelfde plek waar we de vorige keer onze outfits hadden geshoot. Hadden jullie dat in de gaten? Omdat het licht deze dag zo anders viel, vonden wij de locatie er ook totaal anders uitzien! Ik ben benieuwd of jullie het doorhadden.

Wat vinden jullie van de outfit? En hoe zouden jullie je stijl omschrijven?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

45 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Ik vind je stijl heel tof! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauw, die outfit staat je prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave outfit! Je laarsjes maken het echt helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit. Die trui staat je helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je zo veelzijdig bent! Het was mij nog niet opgevallen dat de foto's op dezelfde plek zijn gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je zo veelzijdig bent! Het was mij nog niet opgevallen dat de foto's op dezelfde plek zijn gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's zeg! De trui en laarsjes zijn ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfit :)! Ik vind het ook altijd lastig om mijn stijl te omschrijven, ik kan dat echt niet :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekkere comfy outfit (: Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wederom mooie foto's en een leuke outfit! Ik vind jouw stijl erg leuk. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's en als altijd weer een leuke outfit! :) Toffe laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige, lange benen heb je toch! :) De outfit staat je fantastisch, as ever! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat lief! Maar zulke lange benen heb ik niet hoor, dat ligt misschien net aan de hoek van de foto! Dankjewel. :D

      Verwijderen
  13. Wat een leuke outfit! Die trui die ziet er heerlijk comfy uit. Ik kan me heel erg herkennen in je stijl, soms netjes, soms stoer maar vaak basic met een twist.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, het lijkt inderdaad een andere locatie door het licht! Ik vind dat trouwens een mooie omschrijving van je stijl! Je hebt zo'n leuke stijl! Hele toffe outfit weer! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie outfit, vind je laarsjes zo mooi! En die locatie lijkt inderdaad heel anders!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een prachtige foto's weer! Vind je laarsjes erg leuk trouwens;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's weer! Ik vind coltruien zo leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's! Hele toffe outfit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke outfit, door de foto's komt je outfit echt heel mooi naar voren. x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie trui, die lijkt me echt lekker zacht en knuffelig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben je toch een mooie meid! geweldige foto's weer! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waauuw wat een prachtige foto's! Heel erg mooi bewerkt ook. Je ogen stralen helemaal! De outfit komt door de foto's nog eens extra mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. loving the shoes! Mijn stijl is vooral casual - hou ervan om verschillende stoffen, printen en kleuren te combineren. Fan van mismatches :) Geen idee hoe mijn stijl te omschrijven dus, een grote chaos haha! Keep up the good work girl!

    XO from Malta,
    www.b-biche.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat vind ik ook een leuke en originele beschrijving van je stijl, 'een grote chaos', haha! :D

      Verwijderen
  24. Mooie foto's! Je laarsjes zijn heel leuk & maken je outfit inderdaad net wat bijzonderder (we maken er gewoon een woord van als het niet bestaat, haha)!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi :)!
    Zou je weer eens wat willen updaten over je veganistische leefstijl? Wat je zoal eet etc.? Ben hier erg benieuwd naar omdat je er zo gezond uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke vraag, natuurlijk wil ik dat! Wat zou je leuk vinden om te lezen? Zoiets als het veganistische eetdagboek van een week, zoals ik een tijdje terug heb gedaan? :)

      Verwijderen
  26. Geweldige outfit! Ik vind je trui en schoenen zooo mooi! Mooie foto's ook (:

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die trui lijkt me heerlijk! En je laarsjes zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele gave trui!! Waar is 'ie van? Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze outfit staat je echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Those boots are so cool :) They give me this Bowie kinda feel!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Waar heb je de laarsjes gekocht? Ik vind ze echt ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik een paar jaar geleden op Asos besteld! :)

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.