Fashion,

NEW SHOES / Help! Houden of terugbrengen?

1/24/2015 Pixels By Emilia 18 Comments

Nederlands: Help! Ik heb nieuwe (sport)schoenen besteld via het internet en ik ben ontzettend aan het twijfelen of ik ze zal houden of niet. Daarom schakel ik jullie hulp in! Ik zal in dit artikel een paar foto's van de schoenen laten zien en vertellen wat ik er wel én niet fijn aan vind en dan hoop ik dat jullie me kunnen helpen beslissen... Klik snel op 'read more' om mijn nieuwe Nikes te bekijken en om je mening te geven!

English: Help me out! I bought new sneakers and I really can't decided wether I should keep them or bring them back. That's why I need your help! I'll show a few pictures of the shoes in today's article and I'll also tell what I dislike and do like about them. Hopefully you can give me some advice on this little dilemma. Click the 'read more' button to see more pictures of the shoes and let me know what you think!


Wat ik absoluut enorm fijn vind aan deze schoenen, is de pasvorm. Ze zitten heerlijk, net alsof ik slofjes draag. En ze wegen bijna niets, wat een groot voordeel is. Daarnaast zijn ze helemaal synthetisch en zijn de details gemaakt van nepleer, wat ik als vegan natuurlijk ook heel prettig vind.

Het uiterlijk is voor mij een minpuntje. Ik vind de sneakers heel gaaf en stoer, maar ze staan me helaas totaal niet! In de webshop leken de schoenen wat subtieler, maar in het echt vind ik ze redelijk massief en op de een of andere manier past dat niet zo bij me.
Nou is het bij sportschoenen natuurlijk niet heel belangrijk hoe de schoenen staan, als ze maar goed zitten en ervoor zorgen dat je blessurevrij kan sporten, maar ik denk dat ik dan beter schoenen kan zoeken die én geweldig zitten én die leuk staan. Ik ben benieuwd hoe jullie daarover denken!


Voor de geïnteresseerden: de sneakers heten 'Nike Kaishi Run' en ik heb ze besteld via Nelson. Ze zijn ook nog verkrijgbaar in andere kleurencombinaties, zoals roze/wit en grijs/blauw. Bij deze webshop kan je binnen 14 dagen terugbrengen of ruilen, dus ik zou ze ook nog kunnen omruilen voor een andere kleur of een ander paar uitzoeken.

Dus... Wat vinden jullie? Houden of terugsturen? Help!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Wauw! Ik vind ze persoonlijk heel erg tof! En als ze ook nog eens heerlijk zitten...! Maar als je je er zelf niet helemaal lekker bij voelt zou ik ze omruilen. Mijn oma zegt altijd bij twijfel niet doen, en dat is echt een gouden tip! Als ik twijfel en het alsnog koop/ houd, draag ik het uiteindelijk niet, of met een niet zo lekker gevoel. Dat is mijn advies ;). Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap wel wat je bedoeld.
    Mijn devies is altijd: bij twijel, niet doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ze niet helemaal 'jou' zijn, gewoon terugsturen! Je vindt heus wel andere die even lekker zitten (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me helemaal aan bij Bente! Mij is ook altijd verteld dat als je twijfelt, je het beter niet kan doen! Als je ze dagelijks wil dragen, vind ik ze persoonlijk niet zo heel erg mooi, maar voor tijdens het sporten hoeven sportschoenen ook niet super mooi te zijn vind ik :) Mijn hardloopschoenen vind ik prima voor tijdens het hardlopen, maar die zou ik niet onder een normale outfit aandoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm, ik vind ze ook een beetje stoer. Hmmm. Misschien toch maar terugsturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meh.. ik snap wel dat je ze qua looks niet zo mooi vind. En aangezien Nikes niet bepaald cheap zijn zou ik dan denk ik voor een ander paar gaan! Nelson heeft trouwens volgens mij toch ook gewoon winkels? Misschien kan je ze daar ook omruilen, of anders eerst in de winkel passen en dan online bestellen :D. Dat laatste doe ik best vaak, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze gaaf! Zwart is makkelijk te combineren dus wat dat betreft zijn we wel handig. Daarnaast lopen Nikes wel echt heeeeeerrlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze ook echt top! Maar jij moet er in lopen;-) dus bij twijfel niet doen. Al denk ik wel dat sommige dingen soms even wennen zijn….. haha, hoop dat je er iets aan hebt;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Personally I think they are really awesome, but I always think that if I am doubting it's a sign that it's a no go.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lastig! Ik vind ze er wel tof uitzien. Als ze voor het sporten zijn en lekker zitten.. dan zou ik ze gewoon nemen. Maar als je er erg over twijfelt moet je het niet doen, dan kan je beter een paar uitzoeken dat je er leuke vindt uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze wel mooi, en als ze lekker zitten is dat wel heel belangrijk. Ik ben daar zelf altijd heel lastig in. Je kan ook een keer naar de winkel gaan en daar verschillende schoenen proberen. Dan kan je beter kijken wat je staat! En dan kan je uiteindelijk deze ook altijd nog in de winkel kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze erg leuk uitzien, maar begrijp wel wat je zegt van het 'massieve'. Dat vind ik bij veel sportschoenen, en als je een bepaald postuur hebt dan staat dat niet leuk. Zelf denk ik bovendien altijd, zoals al vaker is gezegd in de reacties, dat je het bij twijfel niet moet doen. Dan kun je beter even verder zoeken naar een leuker paar (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou ze dan terugsturen als ze niet helemaal naar je smaak zijn, het scheelt je toch weer geld en daarvoor kan je ook weer andere kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze heel gaaf maar als ik het zo lees zeg ik: terugsturen! Ik heb het een keer gehad met een paar schoenen, en ik heb ze gehouden en ze vervolgens alleen gedragen als ik schoenen aan moest die vies mochten worden - zo zonde! Mijn moeder zegt altijd, bij twijfel, niet doen, haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een lastige. Maar bij twijfel zou ik het toch niet doen. De kans dat je ze dan uiteindelijk echt gaat dragen is heel klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als je twijfelt, gewoon terugbrengen! Er zijn genoeg andere schoenen die jou vast wel staan. Succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze echt onwijs gaaf! Zeker als je vind dat ze lekker zitten, zal ik ze houden!
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze zelf heel tof, maar als jij je er niet fijn bij voelt, dan kan je ze beter terugsturen denk ik...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.