2014,

LOOKING BACK / 2014 in outfits

1/03/2015 Pixels By Emilia 18 Comments

Nederlands: Ik kan het nieuwe jaar natuurlijk niet beginnen zonder een jaaroverzicht te delen van de outfits die ik de afgelopen 12 maanden heb gedragen. Zulke overzichtjes maakte ik al van 2012 en 2013 en nu is 2014 aan de beurt. Ik heb van elke maand twee outfits gekozen en die heb ik allemaal onder elkaar gezet. Ik vind het zo grappig om al die verschillende looks op een rijtje te zien! Klik snel op 'read more' als je benieuwd bent naar welke kleding ik het afgelopen jaar heb gedragen.

English: I can't start a new year without sharing an overview of the outfits I wore the past twelve months, now can I? I've been making these overviews ever since I started blogging (which means I made one of 2012 and 2013) and today it's time to share the edition of 2014! I picked two outfit pictures of each month and put them all underneath this text, so click 'read more' if you're curious about what I've been wearing the past year!


Januari


Februari


Maart


April


Mei


Juni


Juli


Augustus
Summer nights (oeps, vanwege de vakantie maar 1 outfit deze maand!)


September


Oktober


November


December

Poeh, dat waren een hoop foto's. Hopelijk lukt het me in 2015 om weer lekker veel outfits te delen, jullie reacties daarop zijn altijd zo leuk en lief en ik vind het ook altijd tof om de foto's te maken. Maar nu ben ik wel benieuwd: welke van deze outfits is jullie favoriet?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Leuk Emilia! Ik vind die van Texel het leukste. En oh, wat ontzettend erg dat je in augustus maar een outfit hebt geplaatst, ga je even schamen in een hoekje (grapje). Ik wens je een gelukkig 2015 toe ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha bedankt hè, Lin. Jij ook een heel fijn 2015 gewenst! :D

      Verwijderen
  2. Leuk Emilia! Je hebt zon fijne kledingstijl vind ik. En je zou zo model kunnen zijn, pretty!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ben jij toch een schatje, dankjewel Justine! :D

      Verwijderen
  3. Oooh die checkered jacket vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je outfits zijn heel erg leuk! Jij bent trouwens echt heel erg mooi, en je foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een ontzettend lieve reactie, heel erg bedankt!

      Verwijderen
  5. Ik vind je outfits altijd zo mooi! En hoe je je foto's bewerkt ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meid wat ben je toch prachtig! En de kleding die je draagt maakt je nog mooier ♥ Je hebt een hele eigen stijl, super om te zien. We gaan gauw weer afspreken dit jaar hè :) Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo lief, Jaim! Ik hoop je inderdaad snel te zien dit jaar, dat zou heel gezellig zijn! :D Kus terug!

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige outfits allemaal! Erg leuk artikel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super! Je stijl is mooi, elegant en classy! Ik vind die eerste van mei tof met dat vest!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie outfits! Je hebt ook echt super mooi haar.
    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's en outfits! Ik ben een beetje jaloers op hoe mooi je telkens weer op de foto staat! Net echt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Emilia, allemaal zo ontzettend mooi!
    Ik ben echt helemaal dol op je stijl.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die linker foto van de maand mei is super mooi! Leuk overzicht :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.