Diary,

INSTAPOST #28 / Surfen, cupcakes en winacties

1/12/2015 Pixels By Emilia 17 Comments

Instagram: @emiliavd
Nederlands: Yes, hier is mijn eerste Instagramdagboek van het nieuwe jaar! En meteen een ontzettend leuke... Vandaag laat ik jullie mijn allerlaatste foto's van 2014 zien en natuurlijk de eerste plaatjes die ik in 2015 heb geüpload op Instagram. De foto's maken me heel blij, want het zijn allemaal herinneringen aan leuke dingen, zoals surfen, vegan cupcakes, Kerst en Amsterdam. Ben je benieuwd naar de verhalen achter mijn Instagramfoto's? Klik dan snel op 'read more'!

English: Yay, my first Instagram diary of the new year! And it's an awesome one, of I may say... Today I'm showing you guys my last pictures of 2014 and of course the first few pictures I posted on Instagram in 2015. I get so happy looking at these pictures, since they remind my of all those fun memories I mad, like going surfing, eating vegan cupcakes, celebrating Christmas and visiting Amsterdam. Want to read the stories behind these captures? Click 'read more'!

Deze foto heeft niet zoveel uitleg nodig, denk ik. Dat is namelijk een afbeelding uit het laatste artikel op mijn blog, waar ik een outfit met mijn nieuwe lievelingstasje laat zien. Wat een mooi ding, hè?

Ik mocht in samenwerking met Printic een fotokalender verloten op mijn blog en daar heb ik echt veel leuke reacties op gehad! De winnares, Sjoukje (wat een schattige naam!), heb ik ondertussen al een berichtje gestuurd.

Toen ik door al mijn foto's van 2014 aan het bladeren was, kwam ik deze tegen, van de fotoshoot die ik deed met The Girls Behind The Camera. Ik ben zo blij dat ik een fotoshoot met hen heb mogen doen, want die meiden zijn echt geweldig. (Niet alleen als het om fotograferen gaat, ze zijn ook nog eens onwijs gezellig!)

Een foto van het mooiste kerstcadeautje ooit: het gouden horloge dat ik van Michael kreeg. Ik draag het bijna elke dag en elke keer als ik ernaar kijk, word ik weer helemaal gelukkig. Zo mooi!

Ik ben zo blij dat er steeds meer lunchtentjes worden geopend waar ze rekening houden met allergieën en diëten. Zoals jullie weten, eet ik veganistisch, en vrijwel alle taartjes die je op deze foto ziet, zijn serieus vegan. Hoe cool is dat!? Dit is trouwens bij Spirit, mijn favoriete restaurant, waarover ik al een artikel heb geschreven.

Een outfitfoto die mijn vriend van me maakte, toen we in Vlissingen waren. We gingen een weekendje naar Brabant en toen we naar huis gingen, wilden we de zee zien, dus toen hebben we een (flinke) omweg gemaakt via Zeeland. Uiteindelijk hebben we niet eens zoveel van de zee gezien trouwens, maar hebben we lekker geluncht in het centrum van Vlissingen.

Van deze foto werd ik zo blij! Dit jaar hadden we namelijk voor het eerst sinds jaren weer eens een kerstboom in de huiskamer. Kerst is niet echt compleet zonder kerstboom (dat zijn jullie wel met me eens, toch?), dus ik was heel gelukkig toen ik zag dat mijn ouders de kerstboom eindelijk weer eens hadden neergezet.

Wat is Amsterdam mooi als de zon schijnt! Vorige week was ik in onze hoofdstad voor een leuke afspraak (blogzaken, horen jullie heel snel meer over) en toen moest ik wel wat foto's maken van de grachten, omdat die er zo prachtig bij lagen.

Dit is een van mijn favoriete foto's van 2014. Hier had ik mijn zus meegenomen naar een event waarbij we een surfles kregen. Zo onwijs vet! En niet alleen was het event heel gaaf, maar ik vond het ook gewoon leuk dat ik mijn zus mocht meenemen. Echt een topdag was dat. (Als je meer over het surfen wil lezen, kun je het artikel dat ik erover schreef bekijken!)

En dat waren mijn Instagramfoto's van de afgelopen twee weken alweer! En nu ben ik wel benieuwd:
Wat is jullie favoriete foto van 2014?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's en wat gaaf dat jullie hebben gesurft! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke foto's! Die horloge is echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your photo's! Ze zijn altijd zo moooi!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En jouw comments zijn altijd zo lief! Dankjewel, je bent echt een schatje! :D

      Verwijderen
  4. Wat maak je toch prachtige foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat je hebt mogen surfen, en ik heb net de kalender besteld en ik zie er naar uit om hem te mogen ontvangen! Nogmaals bedankt (en bedankt voor het lieve opmerkinkje over mijn naam, hihi <3) Liefs Sjoukje
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je hem al zo snel hebt besteld! Ik ben heel benieuwd. Heel veel plezier ermee! :D

      Verwijderen
  6. don't know how I wasn't following you already on instagram x)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er goed uit en wat zit je toch te stralen op die surf foto!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah lief, ik was ook enorm gelukkig die dag, haha!

      Verwijderen
  8. Prachtige foto's. Wat sta je er overal toch mooi op!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke fotokalender van Printic!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's en erg leuk dat je je zus mee mocht nemen met het surfen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's! en ik ben jaloers, wil ook zo graag een keer surfen! Moet het gewoon doen maar durf niet haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon doen! :D Het is net zo leuk als het eruit ziet en ik vond het totaal niet eng. Tenzij je bang bent voor water natuurlijk, maar anders is het gewoon een geweldige ervaring. En bedankt voor je complimentje!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.