2015,

HAPPY NEW YEAR / We beginnen 2015 met een WINACTIE!

1/01/2015 Pixels By Emilia 36 Comments

Nederlands: Gelukkig nieuwjaar! Hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad? En hebben jullie al jullie vingers nog? (Hè bah, aan die opmerking heb ik altijd zo'n hekel.)
Om 2015 meteen goed te beginnen, is mijn eerste artikel van het jaar een winactie. En een wel heel toepasselijke! Ik mag namelijk een code verloten, waarmee één van jullie zelf een fotokalender voor 2015 kan maken met Printic. Hoe leuk is dat!? Ik heb er zelf al eentje gemaakt, dus daar laat ik in dit artikel foto's van zien, en onderaan staat hoe je zelf kans maakt op de kalender. Klik dus snel op 'read more' als je dit jaar wil beginnen met een zelfontworpen kalender!

English: Happy new year to all of you! Have you had an awesome night? Did you enjoy the fireworks or are you super afraid of them, just like me?
I thought it would be a good idea to start this year with a giveaway. A super useful giveaway, that is! I'm going to give away a voucher that you can use to create your own photo calender for 2015 with Printic. How cool is that? I already made one myself and in today's article I'm going to show you guys pictures of it. At the bottom of the article you'll find the instructions to join the giveaway. So click the 'read more' button if you'd like to start this year with your own photo calendar!


Kennen jullie Printic nog? Een jaar geleden schreef ik al een artikel over deze app voor fotoverwerking, toen mocht ik namelijk een set polaroid-achtige foto's laten afdrukken. Nu kreeg ik de kans om de fotokalender uit te proberen en dat leek me ook heel leuk! Ik wilde er eerst eentje voor mezelf maken, toen ik me bedacht dat het eigenlijk een heel tof kerstcadeautje zou zijn voor mijn zus, dus toen heb ik een kalender voor haar ontworpen.


Het ontwerpen van de kalender is hartstikke makkelijk. Je downloadt de app, selecteert twaalf foto's uit je bestanden, geeft aan bij welke maand je welke foto wil en klaar is Kees! Je kunt vervolgens ook nog verschillende achtergrondkleurtjes kiezen voor de maanden. Zo heb ik wat pastelkleuren gebruikt, omdat ik dacht dat dat leuk zou staan bij het interieur van mijn zus.



De kalender werd binnen 4 dagen bezorgd (in de kerstperiode nog wel!), dus dat vond ik echt enorm snel. Toen ik het doosje opende, kwam ik erachter dat daarin niet alleen de kalender zelf zit, maar dat er ook twaalf punaises en dubbelzijdig tape worden meegeleverd. Wat goed! Ik had helemaal nergens gelezen dat die extra's erbij zouden zitten, maar dat maakt het pakketje wel echt compleet.


Heb ik je nu helemaal enthousiast gemaakt en wil je ook zo'n leuke kalender maken voor 2015? Dan kan je meedoen met mijn winactie! Ik mag namelijk een code verloten waarmee één van jullie zelf een fotokalender kan ontwerpen.

Dit moet je doen om kans te maken:
• De winactie is bedoeld voor mijn lezers en lezeressen, dus ik zou het leuk vinden als je me volgt. Dat kan op Bloglovin' en/of Facebook.
• Printic zou het ook leuk vinden als je hen volgt op Facebook of Instagram.
• Laat hieronder een reactie achter met je e-mailadres. (Ik mail de code naar je als je hebt gewonnen, dus denk eraan dat je een geldig e-mailadres gebruikt!) Lukt het niet om hieronder te reageren of wil je je e-mail niet neerzetten? Dan mag je ook even mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com met als onderwerp 'Printic winactie'.

Dat was alles! Op 10 januari maak ik de winnaar bekend, dus houd rond die tijd je mailbox goed in de gaten. Succes als je meedoet en nogmaals een heel gelukkig nieuwjaar!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

36 opmerkingen:

  1. Wat ziet zon kalender er leuk uit zeg! Daar maak ik graag een kansje op. Super leuk!
    Volgen enzo deed ik natuurlijk al <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is tof! Ik heb wel eens gehoord van Printic, maar ik wist niet dat je ook zo'n toffe kalender kon maken. Ik doe graag mee, en ik volgde je natuurlijk al.
    e-mail: marjolein-zoet [a] live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf vind ik dit :)! Ik ga meedoen. Ik volg jou op Bloglovin en Facebook. denisekoopmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk! Ik volg je op facebook en bloglovin'. Zou leuk zijn om m'n nieuwe kamertje mee te decoreren!
    E-mailadres: lemontierres@gmail.com.
    Liefs, Sjoukje
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee. Maar omdat ik mijn mailadres inderdaad liever niet openbaar kenbaar maak, stuur ik je een bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik weer hier al een goed plekje voor :) ik volg jou en printic op instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe super graag mee aan de winactie! Ik zoek nog iets leuks ter decoratie in ons nieuwe huisje en dit lijkt me echt heel leuk om aan de muur te hangen! - mijn email is jenniferelbert[at]live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat creatief zo'n kalender ik wil zeker kans maken
    mijn mail is reliner@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk! ik zag je linkje via via voorbij komen en ben je direct gaan volgen. wat een gezellige blog heb je, met leuke artikelen! Deze winactie sla ik niet over, Printic is zo leuk! Wat een schattige kalender, ideaal als cadeautje, maar ook wel erg leuk voor jezelf!

    Ik heb in ieder geval op alle volg linkjes geklikt, ook van Printic, maar die volgde ik al op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf, ik ga zeker mee doen! Wat een schattige kalender. Ik volg je natuurlijk al op bloglovin' en volg printicapp nu ook op Instagram. Ik heb geen facebook. Mijn e-mail is jbroekgaarden@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk idee. Ziet er heel leuk uit om al je mooie herinneringen te bewaren. Ik doe heel graag mee.

    Diolifestyle@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als allereerst natuurlijk wil ik je een ontzettend goed, gezond en gelukkig nieuwjaar wensen! Ik volg je blog alweer een tijdje, en ga dat zeker in 2015 blijven doen! Wat een leuke winactie heb je weer georganiseerd, ik doe heel graag mee! Echt mooi, ik kende dit helemaal nog niet. Jij hebt hem echt heel mooi gemaakt!, ik heb ook al een paar ideetjes voor als ik mocht winnen hoor hihi.. ik heb alle verplichte stapjes doorlopen! ;-) groetjes ilsiee, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat mooi zeg! Lijkt me leuk om op deze manier herinneringen te bewaren :) Ik doe mee! tettelintess@gmail.com xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woooeeh, ja ik doe mee! :) En ik volgde jou en Printic al :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee, leuk!!! Ik volg je op Facebook & Bloglovin en ik like Printic ook op Facebook!

    :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Happy New Year! En ik doe heel graag mee! Wat een superleuk idee! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat leuk voor mijn nieuwe huisje meteen wat op te vrolijken! Ik doe ook mee, jou volgde ik al, nu Printic ook! :)
    eva.dc@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een originele actie; ik doe graag mee. Ik heb alle stappen doorlopen (BL: melissavanstipdonkmaas, FB: melissa.vanstipdonkmaas, instagram: melissamaas1984). gr. melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super lief wat een geweldige prijs!
    Like and share!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat zou een mooi begin van het nieuwe jaar zijn, ik doe graag mee.
    Happy New year

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke giveaway! Ik doe graag mee! Iedereen veel succes!
    Mijn mail:sterreoosterbroek@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een keer geen flauw vormgegeven maar juist een überhippe kalender! Die wil ik heel graag!
    De beste wensen voor 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gave actie, veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. karin (ekrw@hotmail.com)5 januari 2015 om 10:48

    leuke actie, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ziet dat er leuk uit, ik doe graag mee! Ik volg je nu op Facebook en Bloglovin en Printic volgde ik al op Facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat super leuk, ik doe graag mee! Heb echt nog nooit zoiets gezien, super concept.

    groetjes,

    emmaseegers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik volg je op bloglovin en facebook en Printic op facebook!

      Verwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik doe mee!
    alles gedaan
    bloglovin en facebook; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw!
    Ik ben eigenlijk helemaal niet van de foto's en heb er ook veelste weinig maar hiervoor maak ik zeker een uitzondering! Dit is de perfecte en een hele mooie toevoeging voor mijn nieuwe woning! En ik volg natuurlijk alles!
    Kelly_rongen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Emilia,

    Wat een gave winactie en lief dat je de kalender als kado aan je zus hebt gegeven! Het lijkt me super om een kalender te maken voor een vriendin die naar het buitenland gaat, zodat ze elke maand herinneringen met ons kan ophalen!

    + Ik volg je op facebook
    + Ik volg Printic op facebook en instagram (@anousssss)

    Mijn email is: anouschka_middelkoop@hotmail.com

    Groetjes,
    Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi!

    Ik doe graag mee <3!!

    - Ik volg je op bloglovin + hartje
    - Ik volg Printic op Instagram

    Liefs,
    Berdien Renes
    berdienrenes@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.