giveaway,

BIRTHDAY GIVEAWAY / Win een vest naar keuze (t.w.v. €80+!)

1/22/2015 Pixels By Emilia 38 Comments

Nederlands: Hieperdepiep... Hoera! Vandaag heeft mijn website de prachtige leeftijd van drie jaar bereikt. En dat vind ik zelf heel wat, aangezien ik mijn andere hobby's vaak niet langer dan een jaar volhield. Ik had niet verwacht dat ik na drie jaar nog steeds met zoveel plezier stukjes zou schrijven op mijn internetdagboek en dat die door meer dan twee personen (mijn moeder en zus) gelezen zouden worden. Maar ondertussen bekijken duizenden onbekenden maandelijks mijn artikelen, word ik af en toe op straat herkend door lezeressen en heb ik samengewerkt met allerlei geweldige merken en mensen. En het leukste is dat ik niet alleen zelf zo nu en dan geweldige pakketjes toegestuurd krijg, maar dat ik ook af en toe leuke cadeaus aan jullie mag verloten... En dat ga ik vandaag weer doen, om mijn blogverjaardag te vieren! Klik dus snel op 'read more' om te zien wat je deze keer kunt winnen!

English: Hurray! Today my blog turns three! To celebrate that little milestone I'm having a give away again, but since only Dutchies can join this time, I'll write this article in Dutch. I'm sorry!

Het vest hierboven heet 'Helena'.
Dit lichtbruine vest is 'Cleopatra'. 
Handsome winactie!

Handsome is een nieuw Nederlands merk dat originele vesten maakt in verschillende leuke modellen en vrolijke kleuren. En ik mag zo'n vest aan een van jullie verloten! Je hebt de keuze uit twee modellen: 'Helena' in de kleur geel (ter waarde van €87,95) en 'Cleopatra long' in de kleur caramel (ter waarde van €82,95). Op de foto's hierboven zie je hoe de vesten eruit zien en hoe je ze bijvoorbeeld zou kunnen combineren.
Als je wint mag je dus kiezen uit een van deze twee vesten, maar Handsome heeft nog veel meer modellen die je kunt bekijken en bestellen via My Little Shop.

Hoe maak je kans?

De actie is bedoeld voor mijn lezeressen (en lezers), dus het is wel belangrijk dat je me volgt. Dat kan heel makkelijk via Facebook of Bloglovin'.
 Om het nieuwe merk Handsome wat bekender te maken, zou ik graag willen dat jullie hun Facebookpagina of Instagramaccount volgen.
 Laat hieronder een reactie achter waarin je je e-mailadres vermeldt, zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen. (Als je liever niet je e-mailadres in de comments achterlaat, stuur dan een mailtje naar pixelsbyemilia@gmail.com met als onderwerp 'Handsome giveaway'.)

Dat is alles! Op 1 februari zal ik lootjes trekken en de winnares bekend maken, dus houd rond die tijd je mailbox goed in de gaten als je meedoet. Heel veel succes!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

38 opmerkingen:

  1. Oehh wat leuk! Gefeliciteerd met je blog!! Super leuk dat je het al 3 jaar volhoudt! Hopelijk komen er nog vele jaren bij want je blog is geweldig! Kusjess

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wohooo van harte met je blog b-day! Wat vliegt de tijd, ik zou niet zonder je blog willen en kunnen <3 Dankjewel voor alles wat je met ons deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow superleuke winactie, ik doe heel graag mee ! Ik ben dol op van die lekker warme truien :) Ik volg je ! Liefs :) sofievandevenne@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Em! Ik doe heel graag mee :) Ik vind het 'Helena' vest echt enorm cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je blog, 3 jaar alweer wat gaat de tijd snel hé! Ik leef in de winter in grote vesten dus ik doe graag mee :) mijn mail is: info@manonmiaow.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yaaaaaay!! Hieperdepiep, hoera! Mega leuk, 3 jaar alweer. Gefeliciteerd :)
    Ik doe ook zeker graag mee met de actie. De vesten zien er heerlijk uit namelijk. Precies mijn smaak. Her liefst win ik de caramel kleur, maar stiekem vind ik ze allebei super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeeej! gefeliciteerd met je blog!

    Ik doe heel graag mee met de winactie. :D
    DIolifestyle@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik doe mee! Ik vind dat Cleopatra vest erg mooi! Liefs, Ilja (mstumtummetje@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je blog verjaardag! Tof dat je gewoon alweer 3 jaar blogt!
    Ik doe graag mee met je winactie. Volg je blog al een hele tijd en heb handsome gevolgd op Instagram en op Facebook.(@vintageandbeauty_)

    Liefs,
    Kim / info@vintageandbeauty.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Fijn dat je er nog zoveel plezier aan beleeft om te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteeerd! Ik volg je pas kort maar vind je een ontzettend leuke meid! Ik doe ook graag mee het 'helena' vest is super leuk! (toevallig is mijn naam een variatie op Helena!). elineminjon@gmail.com
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congrats! :) Ik volgde je al via Bloglovin' en heb je Facebook-pagina geliked. Ik volg Handsome nu ook via Instagram en Facebook. Mijn e-mailadres is florence.wijnen@hotmail.com, liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Happy Birthday! Ik hoop echt dat je die cupcakes aan het begin van je post ook daadwerkelijk gegeten hebt, ze zien er zooo lekker uit ;-)
    Ik volgde jou al op Bloglovin ( ByBird) en volg Handsome nu ook op Instagram ( berdienrenes).
    Liefs en fijne verjaardag nog ;-)),
    Berdien
    berdien_renes@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Drie jaar is al een hele mooie tijd! Leuk om te lezen dat je het nog met zoveel plezier doet....
    wat een leuke vesten! Die met geel erin vind persoonlijk het mooiste....Dus ik doe graag mee! Ik volg je al een tijd via bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yay, gefeliciteerd! Maandag ben ik aan de beurt, haha ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Reacties
    1. ik heb de Facebook pagina geliked! jou volg ik al op alles, rachelkromdijk@gmail.com

      Verwijderen
  17. Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je blog! En wat een mega leuke winactie, prachtige vesten. Ik doe graag mee :) Ik volg je op bloglovin' en ik heb de facebookpagina van jou en van Handsome geliked. Mijn e-mail is: blogjoycejeroense@live.com Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super leuk, gefeliciteerd! Ik doe heel graag mee. (DiaryOfAMua@outlook.com)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd meid! Wat een gave vesten, ik volg jou op Bloglovin' en Handsome op Instagram. Cleopatra is echt een perfect vest voor mij haha, love it!
    X Emma (emmaathings@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke winactie! Gefeliciteerd met je blog verjaardag, ik sla deze over. Ik vind de vesten prachtig! Maar meestal staan zulke lange vesten mij niet.. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd zeg! ;-) 3 jaartjes alweer, wow... Ookal vind ik bloggen toch meer als een hobby, je doet het super hoor! Wat een leuk merk, ik kende dit merk eerlijk gezegd niet maar heb natuurlijk direct hun facebookpagina geliked. Wat een fijne vestjes lijken me dit zeg, lekker warm ook. Vooral met dit weer erg ideaal Brrrrrrr. Verder heb ik alle verplichte stapjes doorlopen hoor!
    Fijne avond, groetjes ilsiee prins, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaaa gefeliciteerd! Ik dacht eerst dat je cupcakes ging verloten... Maar deze vesten zijn natuurlijk nog veel leuker :D Ik doe zeker mee! Geniet van de komende jaren bloggen Emil, en ik hoop je snel weer te zien :) M'n email is soesja.schelling@hotmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! ;) Ik volg je uiteraard via Bloglovin en Facebook en heb nu ook de IG en Facebook van Handsome geliked. Mijn emailadres is ianthelambrechts@hotmail.com :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je 3 blogjaren :)! En blijf zo doorgaan als dit :D. Ik doe mee! Ik kies dan voor het Cleopatravest. denisekoopmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd! Ik heb alle stappen gedaan. Mijn e-mailadres is daphsblogger@gmail.com. Ik zou het leuk vinden het Cleopatra vest te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben nog op tijd: gefeliciteerd met het 3-jarige bestaan van je blog! :) Ik doe graag mee met de give-away, Helena vind ik moooi! Ik volgde jou al op Facebook en Bloglovin' en nu volg ik Handsome ook op Facebook. Mijn mail is lunalovelyworld@hotmail.com. (Op 1 februari ben ik jarig, dus dit zou wel een heel cool verjaardagscadeautje zijn, haha!) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd! Leuke actie! Ik vind het cleopatra long vest echt heel erg mooi. Ik volg je op bloglovin en op facebook en ik volg het merk Handsome op facebook. Mijn mail is isabelleleussink@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd!! Ik ga voor de "Cleopatra long".
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je blog! Dat er nog vele jaren mogen bij komen.
    Ik volg jou op Bloglovin en Handsome op Instagram (michellevanl)
    Ik doe graag mee met de winactie. Mijn mail is: michellevanl@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zie ik dat goed, is dat een doosje Heavenly Cupcakes? Ik hoop dat ze lekker waren! :) Gefeliciteerd met je 3-jarige blog bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Allereerst van harte gefeliciteerd!
    Wauw zo leuk ,lief en schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteeeerd! Wauw! wat een geweldige winactie! Ik hoop dat ik binnenkort in één van die vesten mag lopen! Ik ga dan voor de beige! Fingers crossed. Ik volg jullie allebei op Facebook.
    Mijn e-mailadres is b.zilverschoon@hotmail.com
    Liefs, Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik doe mee!
    alles gedaan
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat onwijs leuk dit! Ik heb even rondgekeken in de webshop en twijfelde heel erg of ik de blauwe, gele of mint Helena vest zou kiezen, maar met de aankomende lente(je kunt nooit te vroeg zijn haha) kan mijn garderobe wel weer een fris kleurtje gebruiken en lijkt het mintgroene vest me fantastisch (linkje onderaan) ik heb dan ook alle mogelijke stappen uitgevoerd omdat ik heel graag kans wil maken op dit vest!
    Mijn instagram naam is @ilovecarrotcakes en ik volg jou en handsome
    Mijn bloglovin naam is Inge Kleefman en ik volg je
    E-mail adres is ingekleefman12@gmail.com
    Mijn Facebook naam is Inge Kleefman en ik like de pagina van handsome en van jou
    http://www.mylittleshop.nl/kleding/handsome/handsome-mint-helena.html
    Laat het duimen beginnen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het cleopatra vest lijkt me enorm leuk om te winnen!
    Natuurlijk follow ik je nu dus op bloglovin.
    mijn E-mail is evaavdbb@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.