Awkward,

AWKWARD #3 / Nog meer domme dingen die ik deed...

1/16/2015 Pixels By Emilia 26 Comments

Nederlands: Ik ben weer lekker dom geweest de afgelopen tijd en in deze derde editie van 'Akward' ga ik mijn grootste blunders weer op een rijtje zetten. De vorige keren reageerden jullie dat ik dit soort artikelen best vaker mag delen en aangezien ik vaak genoeg bloopers maak, wordt dit gewoon een vaste rubriek. Dus als je benieuwd bent naar mijn blondste acties, mijn gênanste momenten en mijn ongemakkelijkste situaties... Klik dan snel op 'read more' en lachen maar!

English: Lately I've been doing some really awkward things again and in this third edition of my 'Awkward' series I'm going to put all my bloopers in a list again. Last time I got so many nice comments on this article and since I blooper often enough, I thought I could make this a new permanent column on the blog. So, if you want to read all about my dumbest actions, my most embarrassing moments and my most awkward situations... You should click the 'read more' button and enjoy!

• Ik stond in de rij bij Starbucks en omdat de barista Engels sprak met de klanten voor mij, ging ik er vanuit dat ze buitenlands was. Dus bestelde ik mijn koffie ook in het Engels en nadat we vervolgens een heel gesprek hadden gevoerd, vroeg ze ineens iets aan een collega... In het Nederlands! Ik durfde bijna niet te zeggen dat ik ook gewoon Nederlands ben, lekker gênant!

 Van de week kwam ik behoorlijk laat én doodmoe thuis en wilde ik dus meteen gaan slapen. Bleek dat ik 's ochtends mijn beddengoed in de was had gegooid en dat ik mijn bed nog moest opmaken...

 Ik had onwijs trek in chocolade en besloot naar Marqt te gaan voor een reep Tony's Chocolonely. Ik nam alleen losgeld mee, omdat ik bang was dat ik veel te veel geld uit zou geven als ik mijn pinpas mee zou nemen. Helemaal blij stond ik met mijn chocolade bij de kassa, bleek dat je bij Marqt alleen kan pinnen. Kon ik weer naar huis. Zonder chocola. Pfff.

 Als het regent, draag ik altijd mijn regenlaarsjes. Ik vind het superleuk om in plassen te stampen op zo'n druilerige dag en dan zijn rubberen laarsjes ideaal. Vorige week was het weer eens petweer en toen ik boodschappen deed, sprong ik enthousiast in de grote regenplas in de winkelstraat. Om er vervolgens achter te komen dat ik deze keer was vergeten om mijn regenlaarsjes aan te doen...

 Ik wilde een sticker met mijn gegevens op mijn nieuwe notitieboekje plakken, maar dat was makkelijker bedacht dan gedaan. Bij de eerste poging bleek dat de sticker nét te groot was en lieten de randjes dus meteen los. De tweede sticker knipte ik daarom precies op maat en die paste perfect, dus ik was erg blij met mijn knip-/plakkunsten. Totdat ik het boekje omdraaide en erachter kwam dat ik de sticker op z'n kop had opgeplakt. Oh, Emiel...

Ik ben weer lekker bezig geweest, hè? En nu is het jullie beurt: wat was jullie domste momentje van de week?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

26 opmerkingen:

  1. Haha heerlijke lijst! Mijn domste moment was toch wel gisteren.. Dat ik dacht dat ik de ene toets had, terwijl ik eigenlijk de andere had! Waar ik dus helemaal nog niet voor had geleerd.. oeps..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, leuk om te lezen! Ik denk dat mijn domste momentje van de week was dat ik keihard tegen mijn neus sloeg terwijl ik mijn haar uit mijn gezicht wilde gooien, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, super leuk om te lezen. Dat van dat Engels praten herken ik ook wel. Ja weten wij veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat een leuk artikel! Dat beddengoed is zo herkenbaar, dat gebeurt mij heel vaak x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahah oh dat Engels praten gebeurt mij ook vaak, haha, en bedden opmakern grr verschrikkelijk werkje he, zeker als je gewoon naar bed wilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergrappig! gelukkig zie je er zelf ook de lol van in. En dat van die stickers op zn kop plakken is ook echt iets dat mij zou kunnen overkomen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha dat heb ik ook zo vaak met stickers XD Leuke rubriek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha super leuk om te lezen! Zulke dingen hadden mij ook kunnen overkomen :')

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha fijn dat soort momenten. De afgelopen week heb ik toevallig niks stoms gedaan! (de avond waarop alles mis ging is alweer een week en 2 dagen geleden en daar heb ik het liever niet meer over ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, heerlijk om te lezen! Ik heb dat van dat beddengoed (helaas) ook iets te vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha heb even gelachen deze ochtend! Die met die regenlaarsjes, ahh haha!
    Liefs lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahah wat geniaal en ooh die plas! Ik hoop dat je schoenen en jijzelf inmiddels zijn bijgekomen van de sprong ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, heerlijk lijstje. Schoenen inmiddels weer droog? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha erg leuk lijstje weer. Die van het verschonen van je bed is maar al te herkenbaar, ik heb dat vrij vaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, super grappig! Maak zelf ook veel blunders. Gisteren moest ik rennen voor de trein, de paraplu die ik vast had klapte om. Maar ik bleef gewoon doorrennen, met de omgeklapte paraplu boven mijn hoofd. Gelukkig maar dat mensen om al die bloopers gewoon kunnen lachen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha, ahh wat een heerlijk artikel weer! Super leuk om te lezen altijd! Dat met die chocola lijkt me toch wel het ergste :(. Dan heb je je er zo op verheugd! Oh en dat met die sticker is zooo herkenbaar! Haha, Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha geniaal artikel weer! Zo leuk om te lezen, en oh dat van dat bed is zo herkenbaar... Balen zeg, van die reep chocola haha!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, dat heb ik ook wel eens gehad bij de Marqt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha deze artikeltjes zijn zoo leuk om te lezen! Erg herkenbaar hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahah dit is inderdaad een leuk artikel. En hoe ongelooflijk toevallig dat je nu net kunt pinnen als je geen pinpas bij je hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach gos, die derde is wel sneu :P! Ik zou helemaal chagrijnig worden dan, haha. Volgens mij viel het met mij wel mee deze week, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. haha maar bij de starbucks is het ook lastig, i dont blame you!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.