2014,

RECAP / Al mijn hoogtepunten van 2014 op een rijtje

12/31/2014 Pixels By Emilia 9 Comments

Nederlands: Ik kan niet anders dan het artikel van vandaag met een cliché beginnen: jéétje, wat is dit jaar weer ongelofelijk snel gegaan. Op de een of andere manier is het vandaag al de laatste dag van 2014 (serieus, hoe kan dat nou? Gisteren leek het nog januari...) en dat vind ik een mooi moment om even stil te staan bij alle leuke dingen die ik het afgelopen jaar heb meegemaakt. Ik heb allemaal lijstjes samengesteld met al mijn hoogtepunten, waaronder mijn mooiste (blog)momenten en populairste artikelen, en die ga ik vandaag met jullie delen! Dus als je benieuwd bent naar een samenvatting van mijn 2014, klik dan snel op 'read more'!

English: It's impossible not to start today's article with a cliche: oh my, I can't believe how fast this year has gone by. Somehow today is already the last day of 2014 (I mean, seriously, how is that even possible? Yesterday felt like it was only January) and I think this is the best day to think about everything that happened the past 365 days. I've made a few lists of the most important, amazing and funny moments of my year and in today's I'm going to share those lists. So if you're curious about what I did in 2014, click the 'read more' button!

Top 5 leukste bloghoogtepunten

Dit zijn de leukste momenten die ik dankzij mijn blog mocht meemaken:

• Januari begon meteen goed, want ik kwam in een tijdschrift! Het was een klein stukje (een soort mini-interview over mijn blog en mij, met een foto erbij) en ik was er heel blij mee. Ik heb er ook zoveel leuke reacties op gehad!
• Diezelfde maand ging ik met Anita naar een event van Mexx: luxe lunchen op een cruiseschip terwijl we een privéoptreden kregen van James Blunt. Ahhh! Dat was zó tof!
• In augustus ging ik surfen, omdat ik daarvoor was uitgenodigd voor mijn blog. Wie had dat ooit gedacht!? Ik nam mijn zus mee en samen hadden we een superleuke dag. We willen zeker vaker gaan surfen, zo leuk vonden we het!
• Halverwege het jaar ging ik dankzij mijn blog ook iets superleuks doen: de fotoshoot met Jamie en Silvy, van The Girls Behind The Camera! Het werd een ontzettend gezellige dag met de meiden van TGBTC en de andere Jaimie en de resultaten van de shoot vond ik ook fantastisch.
• Alle leuke momenten met blogvriendinnen behoren ook tot hoogtepunten. Ik heb veel van mijn lieve medebloggers namelijk ook buiten events om gesproken en gezien. Het is eigenlijk teveel om op te noemen, maar ik ging onder andere barbecuen met Esmay, Lotte, Lizzy, Sharon en Marjolein, werd voor mijn gala in de make-up gezet door Xenia, dronk koffie met Jiami, ging hardlopen met Sophie, bezocht een hoop persdagen met Laura, ontmoette Fred van Leer op mijn verjaardag met Sharon en Lizzy, keek HNTM met Saar (die in 2015 zelf HNTM gaat winnen met haar mooie koppie, maar dat lezen jullie volgend jaar wel in mijn hoogtepunten), ging gezellig lunchen met Sophie... Waarschijnlijk vergeet ik de helft op te noemen, zoveel leuke dingen!


Top 5 leukste niet-bloghoogtepunten

Dit zijn de leukste dingen die ik beleefde buiten mijn blog om:

• Mijn eerste vakantie op een Nederlands eiland (Texel). Dat was zo leuk! Ik ging er samen met Janneke heen voor een lang weekend en we hebben zoveel gedaan en gezien. Nu wil ik alle Nederlandse eilanden bezoeken!
• Michael en ik gingen samen op vakantie naar Madeira voor een week en dat was ook zeker een hoogtepunt van het jaar. Prachtig eiland, fantastisch weer en gewoon heerlijk om daar samen te zijn.
• Ik liep stage bij een huidtherapeutische praktijk in Waalwijk, wat niet alleen ongelofelijk leerzaam interessant was, maar ook onwijs gezellig en leuk. Het kostte me zo'n 5 uur treinreizen per dag, maar omdat ik het er zo leuk vond, heb ik daar geen moment over geklaagd.
• Michael en ik waren 4 jaar samen en gingen een weekendje naar Brabant. En alsof dat alleen nog niet leuk genoeg was, gaf hij me dat weekend ook nog eens het mooiste horloge dat ik ooit heb gezien. Heel veel liefde.
• De concerten van The Fray (met Michael) en Gavin DeGraw (met Janneke) waren zo vet! Ik ben niet echt een concertenmens, maar van deze optredens heb ik echt genoten.


Top 5 leukste blogposts (volgens jullie)

Deze artikelen hebben jullie het afgelopen jaar het meest gelezen:

HAIR TALK / Ik ging naar de kapper...
AWKWARD / Domme dingen die ik deed
PERSONAL / Fotoshoot, ontbijten bij Primark en dé perfecte jurk
GOALS / Ik ben aan het sparen voor...
SHOPLOG / Primark, Zara, Monki and more


Top 5 leukste zoektermen

Deze maffe zoektermen werden dit jaar in Google ingetikt om op mijn blog terecht te komen:

• 'Hoge hakken freak' (haha! Van wie is deze zoekopdracht? En wat had je gehoopt te vinden?)
• 'The Fashion Estate' (de vorige naam van mijn blog, zo'n 3 jaar geleden. Dat jullie dat nog weten!)
• 'Beste tips tegen koud hebben' (daar schreef ik een artikel over, dus deze zoekterm is niet zo gek.)
• 'Fotoshoot перевод' (eh... Moet ik voortaan ook in het Russisch bloggen?)
• 'Ik hou van rubber laarzen' (Ik ook! Ik postte dit jaar verschillende outfits met regenlaarzen, bijvoorbeeld hier, hier en hier.)

video

Top 5 leukste Instagramfoto's (volgens jullie)

In het filmpje hierboven zie je mijn populairste foto's op Instagram! Bijna alleen maar selfies... Ik post eigenlijk zelden selfies, dus ik vind het wel grappig om te zien dat jullie die wel vaak het leukste vinden. Gek!

Dat waren mijn vijf lijstjes met vijf hoogtepunten van 2014! Wat een fijn jaar heb ik gehad, leuk om dat zo op een rijtje te zien! En nu ben ik benieuwd: wat was jullie hoogtepunt van het afgelopen jaar?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

9 opmerkingen:

  1. Aah wat een geweldig overzicht en zo leuk om te lezen! Ik wens je veel hoogtepunten toe voor in het nieuwe jaar en heb genoten van dit mooie artikel. Haha en in het Russisch bloggen lijkt mij een flinke uitdaging, maar jij hebt dit jaar laten zien dat niets onmogelijk is. Je deed het zelfs super op een surfboard! Wat was dat een onvergetelijke dag, zo leuk om met je te beleven! Ik wens je een stralende jaarwisseling toe en al het geluk voor in het nieuwe jaar <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk overzichtje! En wat een leuk jaar hebt je achter de rug :) Hopelijk wordt 2015 alleen maar beter. Maak er een prachtige en fijne jaarwisseling van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzicht! Mooi jaartje was dit voor je (: Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooi jaar heb jij gehad, leuk om te lezen, hopelijk word 2015 net zo mooi of zelfs nog mooier <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk om dit allemaal te lezen! Alvast een hele fijne jaarwisseling toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooi overzicht met mooie hoogtepunten. Op naar een nieuw mooi jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie hoogtepunten, erg leuk om te lezen! Ik wens je een fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk artikel en als je het zo bekijkt heb je echt een heel mooi jaar achter de rug!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.