Cadeautjes,

PRESENTS / Deze cadeautjes kreeg ik voor Kerst

12/29/2014 Pixels By Emilia 24 Comments

Nederlands: Ik heb in mijn hele blogleven nog nooit een artikel geschreven over mijn kerstcadeautjes, maar jeetje, dit jaar ben ik zo ongelofelijk verwend, dat ik mijn blijheid graag met jullie wil delen. Ik heb een onwijs leuk kerstpakket gehad van mijn werk, een aantal cadeautjes van mijn familie en vrienden en een prachtig sieraad van mijn vriend. Vooral de cadeaus die ik van mijn vriend en mijn vader kreeg, zijn zo mooi en speciaal dat ze een plekje op mijn blog verdienen, maar ook alle andere cadeautjes maken me heel gelukkig. Klik snel op 'read more' om te zien wat ik dit jaar voor Kerst heb gekregen!

English: In all my years of blogging I've never written a full blogpost on the presents I got for Christmas, but this year I got so spoiled, I just had to share my happiness with you guys. I got this awesome gift from my boss, got some nice little presents from my family and friends and got something super amazing from my boyfriend. Especially the presents Michael and my dad got me are super special to me so they definitely deserve a place on the blog, but the other presents are also too awesome not to share. Click the 'read more' button to find out what I got for Christmas this year!


Van mijn baas kreeg ik dit jaar een gigantisch pakket vol levensmiddelen: onder andere soep, stokbroodjes, chips en heel heel heel veel snoep, chocolade en koekjes. Leuk! Ik vind het altijd heerlijk om zo'n groot pakket uit te pakken en al dat lekkers te zien.


Dit torentje vol marsepein kreeg ik van Kathy, een vriendin van mijn werk. Ik had helemaal niet verwacht dat ik een cadeautje van haar zou krijgen en ik vond het zó lief! Ik wist niet eens wat ik moest zeggen! En ik ben gek op marsepein, dus dit cadeautje is ondertussen al op.


Cadeautjes van mama! We spreken elk jaar af dat we geen cadeautjes voor elkaar kopen, maar toch hebben mijn zus, mama en ik altijd een stapeltje cadeautjes klaarliggen voor ieder lid van ons gezin. Van mijn zus kreeg ik een decemberkalender (helaas geen prijs, maar we hebben wel veel lol gehad met krassen!) en van mam kreeg ik de cadeautjes op de foto hierboven. Een muismat met notitieblaadjes, een boek met achtergrondinformatie van Harry Potter en een sprayflacon om make-up mee te fixeren. Danku!


Van papa heb ik ook een fantastisch, geweldig, waanzinnig, bizar mooi cadeau gekregen: mijn vliegticket voor mijn internationale stage! Ik kan jullie niet vertellen hoe dankbaar en blij ik hiermee ben.
(Ik zal begin van het komende jaar wat schrijven over mijn internationale stage, zodra ik het helemaal heb geregeld en ik jullie er alles over kan vertellen!)


En nu een van de allermooiste cadeautjes die ik ooit van mijn vriend heb gehad: dit prachtige horloge van Guess. Ahhh! Ik kan niet stoppen ernaar te kijken. Een halfjaar geleden kreeg ik een persbericht over de nieuwe collectie van Guess en zag ik een plaatje van dit horloge en sindsdien kon ik het niet meer uit mijn hoofd krijgen. Ik kon alleen geen goede reden bedenken om mezelf zoiets moois cadeau te doen, daarom kocht ik het niet. Maar omdat Michael wist hoe graag ik dit gouden horloge wilde, heeft hij het in Den Bosch voor me gekocht, voor ons jubileum en voor Kerst. Wauw!

Wat ben ik dit jaar verwend, hè? Hebben jullie ook zulke mooie cadeaus gehad? Of vieren jullie Kerst niet met cadeautjes? Ik ben benieuwd!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

24 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige cadeautjes heb je gekregen! Je horloge vind ik trouwens echt zooo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een geweldige cadeaus! Super lief van je vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuke cadeaus ik vind kerstpakketten ook altijd heerlijk om te krijgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, wat een verwennerij! Ontzettend lief van je vriend om dat horloge voor je te kopen en wat heeft je vader je een mooi cadeau gegeven, zeg! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een cadeaus! Wat ben je heerlijk verwend zeg, maar dat mag ook wel. Dat heb je gewoon helemaal verdiend! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent inderdaad goed verwend! Heel fijn en prachtige cadeaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf dat vliegticket! Ik ben benieuwd naar je internationale stage! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een mooie cadeaus! Zo leuk dat je dingen hebt gekregen waar je ook echt iets aan hebt, zoals dat mooie horloge en het vliegticket :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke cadeaus! En wat leuk dat je naar je naar het buitenland gaat voor stage. Ben heel benieuwd waar je heen gaat;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat een super leuke cadeaus heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen. Het horloge is echt prachtig <3. Ik ben benieuwd waar je heen gaat op stage. Spannend hoor, maar wel ontzettend leuk! Je vliegticket is in ieder geval al geregeld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke dingen heb je gekregen, en wat een prachtig horloge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, je bent echt verwend! Vooral je vliegticket en horloge, super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige cadeaus! Je bent echt lekker verwend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent lekker verwend geworden! Leuke cadeautjes. X
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen! De horloge is echt prachtig, en het harry potter boek lijkt me ook heel erg leuk aangezien ik echt alle boeken van harry potter al 1000x gelezen heb haha :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk! Ik ben ook bezig met een internationale stage (: Komt een hoop bij kijken he.. Ik ben nu al bezig met voorbereidingen en het duurt nog ruim een half jaar! Wel gaaf, ben benieuwd naar je artikelen erover!
    Verder heb je natuurlijk hele leuke cadeaus gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, Emilia, wat een ontzettend lieve en mooie cadeaus heb je gekregen! Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aahh wat een mooi horloge! Leuke cadeautjes, geniet ervan. En een gelukkig nieuwjaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je toch weer leuke cadeautjes gekregen zeg! Ik ben benieuwd of dat je dit jaar ook weer prachtige presentjes krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.