Fashion,

OUTFIT / Shooten in de storm

12/24/2014 Pixels By Emilia 27 Comments

Nederlands: Yes! Het is officieel winter, dus de dikke coltruien en warme winterjassen mogen weer uit te kast! Ik word daar altijd heel blij van, want ik vind heerlijk om weg te kruipen in oversized truien, zoals het exemplaar dat ik hier op de foto's draag.
Deze outfit droeg ik afgelopen weekend, toen ik een weekendje weg was met Michael. We waren eigenlijk in Brabant, maar besloten zondag spontaan naar Zeeland te rijden om de zee te zien en daar maakten we in Vlissingen snel nog even deze foto's. Het stormde die dag gigantisch hard, maar gelukkig lukte het ons om twee foto's te maken waarbij mij haar niet voor mijn gezicht was gewaaid (en geloof me, dat was een behoorlijke opgave!).
Wat vinden jullie van de outfit? En zijn jullie ook zo dol op zachte, dikke wintertruien?

English: Yes! Winter has officially started, so it's time to wear warm turtle neck sweaters and big winter coats again! Those garments always make me super happy, since I love wearing super cosy oversized pieces, like the sweater in the pictures above.
I wore this outfit last weekend, when Michael and I went on a little trip. We actually stayed in Brabant for the weekend, but during the last day of our trip we wanted to go to the sea, so we went to Zeeland and that's where we took these pictures. The weather was awfully stormy, but we luckily managed to get two shots in which my hair wasn't in front of my face (and believe me when I say that was quite a challenge!).
What do you think of this outfit? And who shares my love for warm and cosy sweaters?

Wat vinden jullie van de outfit? En zijn jullie ook zo dol op zachte, dikke wintertruien?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Waaaaauw, die outfit is perfect! Echt prachtig gecombineerd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat ben je mooooi! Echt een prachtige outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je prachtig! En ik draag al de hele herfst dikke truien (en zachte) truien. ik ben een echte koukleum dus ze kunnen mij niet dik genoeg zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat zie je er ongelooflijk mooi uit! Geweldige combi, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige outfit, die trui ziet er echt te fijn uit, wil ik ooook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie outfit, die trui is echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die trui ziet er echt zo comfy uit! Lijkt me echt heerlijk om die te dragen in de winter. En ik vind je laarsjes ook heel erg leuk :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's weer. Hele uitdaging outfits shooten in de storm hihi. Je laarsjes zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige outfit, die trui lijkt me heerlijk<3 Supermooie combi!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de foto's zijn echt heel mooi! je ziet er ook weer super uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bikkel! Dat je nog foto's gaat maken met dat weer, ik blijf liever binnen. Hihi! Wel hele mooie foto's trouwens, maar dat is geen verassing want ze zijn altijd prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie outfit! Ik vind de foto's trouwens echt supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit echt een super leuke outfit!
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave outfit! Leuk gecombineerd! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk deze outfit! Mooi die schoenen erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie outfit en de foto's zijn heel goed gelukt! Ik weet precies wat je bedoelt, ik was vorige week ook aan het shooten in de storm en op meer dan de helft van de foto's is m'n halve gezicht bedekt door m'n haren haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie outfit! En ik ben ook helemaal gek op fluffy winterse truien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ondanks de storm zie je er adembenemend uit! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een toffe outfit, en ondanks de storm zijn het prachtige foto's hoor. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi! En jaaa, ik hou van truien!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.