cold,

OUTFIT / Knee high rubber boots

12/04/2014 Pixels By Emilia 31 Comments

Nederlands: Oeh, wat ben ik blij met deze foto's van mijn outfit! Ik vind outfitfoto's sowieso altijd hartstikke leuk om te maken, met wie dan ook, maar met mijn zus vind ik het misschien wel het allerleukst. Met haar is het namelijk niet alleen gezellig, maar ook nog super effectief. Hoewel ze niet zoveel bezig is met fotografie, worden de foto's altijd heel mooi én zijn we meestal ook nog eens binnen vijf minuutjes klaar (wat vooral erg fijn is als het zo koud is als deze week, brr!). Ik hoefde de foto's alleen nog een beetje te knippen en er een leuk kleurenfilter over te gooien en toen waren ze al klaar om te delen!
Deze outfit droeg ik gisteren, de eerste dag waarop ik dit jaar sneeuw zag. Ik had me daar goed op voorbereid met mijn sneeuwproof rubberen laarzen, drie (!) truien en een dikke sjaal. En oorwarmers, maar die had ik voor de foto's maar even afgedaan, want die staan niet zo charmant.

English: Yay, I'm so happy with these pictures of my outfit! I've always loved taking outfit pictures, no matter who takes them for me, but I think I love it the best when I'm shooting with my sis. Not only because we have so much fun, but also because the results are always great. Although she's not even that into photography, her pictures always turn out really nice and we're always done in like five minutes (which is especially nice when it's freezing outside, like it is this week!). I only had to crop the pictures a little bit and add some nice color filter and they were all ready to be shared on the blog!
I wore this outfit yesterday, this year's first day with snow. I was well prepared for the weather, with my snow proof rubber boots, three (!) layers of sweaters and a big scarf. And fluffy ear muffs, but I took those off during the shoot, because they simply don't look charming on me.

Wat vind jij van deze superwarme, sneeuwproof outfit en van de foto's?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. You're so pretty! Wat een gave laarzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je outfits zijn altijd zo mooi! De foto's zijn ook prachtig geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie foto's, je staat er prachtig op! Mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooie foto's! En een mooie jas en sjaal (: Lekker warm volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie foto's. Persoonlijk houd ik niet zo van zulke laarzen, maar je hebt het erg leuk gecombineerd! Vind je sjaal en jas erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! Ik vind je sjaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwie, knapperd gespot! Mooie foto's en leuke outfit zeg. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit en supermooie foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie laarzen! Vind je sjaal ook heel leuk:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, de foto's zijn zeker en vast geslaagd! Mooie laarzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh ik snap je helemaal! Met sommige mensen gaat outfitfoto's maken gewoon super natuurlijk en heel goed! Ik heb dat met mijn beste vriendin! Hele mooie foto's zijn het! En wat een super leuke outfit weer! Je laarzen zijn echt heel tof! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe foto's allemaal, je zus heeft talent haha! Je outfit is zo lekker warm en heel mooi, die laarzen<33
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, hele mooie foto's. En laarzen! Let it snow :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit! De boots zijn echt gaaf.
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, de foto's zien er onwijs tof uit, gaaf gedaan! En oeh, zo herkenbaar, ik sta ook altijd te bibberen buiten tijdens het maken van mijn outfitfoto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een super mooie en leuke foto's liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De foto's zijn inderdaad super mooi geworden! Dikke knuffel aan de zus denk ik zo ;)

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke outfit en wauw, mooie foto's! :)

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat staat het je weer prachtig Emilia!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die paardrijlaarzen zijn tof, en heel leuk gecombineerd. Mooie foto's ook trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie foto's! Zo leuk met die eendjes :)
    En je laarzen zijn tof!
    Liefs,
    Silvy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die laarzen zijn eigenlijk best wel tof! Leuke foto's ook! x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Eindelijk.. Ik heb iemand gevonden die ook paardrijlaarzen als gewone outfit draagt. Ik ben op het idee gekomen door de prachtige SuperTrash laarzen, maar de prijs was mij iets te hoog. Ik dacht: waarom koop je niet gewoon paardrijlaarzen? Zijn hetzelfde, alleen zonder embleem van ST.
    Dus heb ik paardrijlaarzen en draag ik ze gewoon naar school. Best veel mensen vinden het niet mooi (zie ik aan hun blikken als ze mijn laarzen zien) maar ik vind het mooi en doe ze gewoon aan. Zijn jouw laarzen ook paardrijlaarzen?
    Liefs, Marjoke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om met jouw woorden te beginnen: "Eindelijk, ik heb nu een keer gelezen op internet dat jij jouw paardrijlaarzen als gewone outfit draagt". Lekker praktisch en nog mooi ook, jouw paardrijlaarzen aan trekken naar school ! Je moet alleen wel het geluk hebben dat je op paardrijden zit. Heb je inmiddels al wel echte Supertrash laarzen gekocht ? Vrouwen met laarzen aan zijn altijd mooi, maar vrouwen zoals jij, met paardrijlaarzen onder een spijkerbroek SUPER mooi !

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.