Christmas,

MERRY CHRISTMAS / Kerstboodschap + UITSLAG winacties!

12/25/2014 Pixels By Emilia 11 Comments

Nederlands: Vandaag geen enorm lang artikel, maar een kort berichtje én de aankondiging van de winnaressen van de winacties! Maar we beginnen natuurlijk met de belangrijkste boodschap: fijne feestdagen! Ik hoop dat jullie allemaal twee geweldige dagen tegemoet gaan met familie of vrienden en veel gezelligheid. Bij mij gaat dat vast wel lukken, want ik vier eerste kerstdag met mijn lieve schoonfamilie en tweede kerstdag gezellig thuis met het gezin. Mama staat al sinds gisteren in de keuken en het huis ruikt geweldig lekker naar koekkruiden, dus ik kan niet wachten om alles te proeven!
Maar goed, dat vinden jullie vast niet zo belangrijk om te weten, waarschijnlijk lezen jullie dit artikel vooral om erachter te komen wie de winacties hebben gewonnen... Klik snel op 'read more' voor de uitslag van de loting!

English: I won't write a big article today, but just a little message and of course the announcement of the winners of the giveaways. Starting off with the most important message: merry Christmas! I wish you all two amazing days filled with lots of love of your family and friends. I'm spending day one with my dear family in law and tomorrow I'll celebrate Christmas with my own family at home. My mum's been busy baking cakes and stuff for two days now and the house smells amazingly sweet, so I can't wait to try all the treats!
But anyway, you guys probably don't really care about my Christmas plans as much as you want to know who the winners of the giveaways are... Click the 'read more' button to find out!


Jullie konden meedoen aan twee winacties voor Kerst (en er komen er nog twee aan voor nieuwjaar, maar daarover later meer...) en jullie hebben enthousiast gereageerd en gemaild! Ik heb weer geloot en daaruit zijn deze winnaressen naar voren gekomen: Demi van de Liefvoort (winnares goodiebox Dr. Hauschka) en Iffat Yasmin Alvi (winnares GUSH sloffen). Gefeliciteerd! (Als het goed is hebben jullie gisteravond al een mailtje gehad, maar als dat niet is aangekomen, stuur me dan even een berichtje.)
En voor de meiden die deze keer niets hebben gewonnen... Stay tuned, want er komen deze maand dus nog een paar andere geweldig leuke winacties aan!

Fijne dagen, geniet ervan!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

11 opmerkingen:

  1. Helaaas niet gewonnen! Fingers crossed voor de aankomende winacties dan maar ;) Ik wens je in ieder geval hele fijne dagen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prettige kerstdagen! X
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne kerstdagen! en gefeliciteerd voor de winnaars x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!! Nogmaals hartstikke bedankt meis!

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne tweede kerstdag nog Emilia :). En gefeliciteerd Demi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor de winnaars, en nog een hele fijne dag! :)
    x Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames! Better luck next time for me :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.