Diary,

INSTAGRAM #27 / Weekendje weg, 4 jaar samen en events

12/23/2014 Pixels By Emilia 22 Comments

Instagram: @emiliavd
Nederlands: Daar ben ik weer met een nieuw Instagram-artikel! Ik heb de afgelopen maand weer een hoop leuke dingen op Instagram gedeeld, waaronder snapshots van heerlijk eten en mijn weekendje Brabant, en vandaag is het tijd om jullie de verhalen achter de foto's te vertellen. Klik dus snel op 'read more' om te zien en te lezen wat ik de afgelopen tijd heb beleefd!

English: Time for another Instagram post! This month I've shared lots of fun thing on my Instagram account, like snapshots of amazing food and my trip to Brabant, and today it's time to tell you guys the stories behind those pictures. So if you're curious what I've done and seen lately, you should click the 'read more' button below!

Deze schattige giraffe -eh, hond- hebben jullie misschien al voorbij zien komen in mijn artikel over de persdagen. Daar stond dit hondje namelijk model voor Dogs Department. Ahhh!

Ik ging naar de persopening van de Primark in Rotterdam (Zuidplein) en daar stond een uitgebreid ontbijt klaar voor alle bloggers. Ik voelde me even een echte VIP, wat een verwennerij!

Deze foto maakte mijn zus, toen we een outfit (met mijn lievelingssjaal) op de foto gingen zetten. Dat artikel staat ondertussen al online en kan je hier vinden.

Ik ging naar de opening van de flagshipstore van Shoeby in Den Haag en dat was zó onwijs leuk. De nieuwe winkel is geweldig en zit vol verrassingen (die ik stiekem allemaal in dit artikel verklap).

Ik ging naar de kapper! Ik koos een prachtige salon uit in Amsterdam en liet mijn haren knippen en nam een soort glansspoeling. Ik ben heel blij met het resultaat!

Toen ik door oude vakantiefoto's bladerde, kwam ik dit plaatje tegen. Deze foto nam ik op Texel, waar ik dit jaar voor het eerst naartoe ben geweest met mijn beste vriendin. Daar was het zo leuk, dat ik nu alle Nederlandse eilanden wil bezoeken!

Mijn oma was jarig en dat vierden we met de hele familie in een restaurant. Op deze foto zie je mij met mijn mooie nichtje Bente, gezellig! Ik zie mijn familie helaas niet enorm vaak, maar als we bij elkaar zijn, is het wel altijd heel leuk!

Lunchen met Sophie, die jullie misschien wel kennen van Naoki.nl of Blogcandy.nl. Sophie vind ik een enorm inspirerende vrouw en een echte schat en ze is net als ik dol op dieren én vegetarisch eten, dus dat was heel gezellig!

Afgelopen weekend was ik met Michael in Brabant! We gingen onder andere een ochtendje naar Den Bosch, waar we de Sint-Janskathedraal bezochten, om de levensgrote kerststal te bekijken. (Maar stiekem vond ik de glas-in-loodramen mooier.)

Zondag waren Michael en ik 4 jaar samen en deelde ik deze extreem vrolijke foto op Instagram. Ik heb een magisch mooi cadeautje van hem gekregen, maar dat laat ik binnenkort nog zien!
En dat waren mijn Instagramfoto's en belevenissen van de afgelopen tijd alweer! Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien en lezen. Hebben jullie nog iets tofs meegemaakt de afgelopen maand?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's allemaal! Gefeliciteerd nog met jullie 4 jaar samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met jullie 4 jaar :)
    De foto die je zus van je heeft gemaakt is trouwens prachtig !!
    x Lyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw van harte met jullie 4 jaar! Nu ben ik wel heel benieuwd naar het cadeau <333 En wat een prachtige foto's heb je toch gemaakt, Texel lijkt mij ook zo leuk om in de zomer te bezoeken! Geweldig dat hondje hihi, so fluffy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw 4 jaar gefeliciteerd! prachtige foto ook van jullie samen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! En gefeliciteerd met jullie 4 jaar samen zijn <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke foto's! Jullie zijn echt heel erg lief samen <3 Ben benieuwd naar die magische verassing haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie 4 jaar samen! Wat een leuke foto's (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's en ah dat hondje haha, zo schattig! Gefeliciteerd met jullie 4 jaar samenzijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, gefeliciteerd nog met jullie 4 jaar samen zijn. Ik heb je gemist bij Primark, jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's, vooral die van Baklust natuurlijk ;) Ik vond het heel gezellig, we moeten vaker vega gaan eten in Den Haag! nom nom..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en mooie foto's! Gefeliciteerd met jullie vier jaar samen zijn <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's weer! En gefeliciteerd met jullie anniversary:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met jullie 4jarige jubileum! :) Ben benieuwd wat je van hem gekregen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met jullie 4 jaar samenzijn! Ik ben nu wel benieuwd wat je hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's en mooi bewerkt! Die foto van jou en je vriend samen is heel erg leuk, ik ben benieuwd naar je kadotje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's allemaal en gefelicieerd met jullie 4 jaar!

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd!! Ziet eruit als een zeer geslaagd weekendje weg dit! Ben toen ik 2 jaar had met m'n vriend laatst ook een weekendje weg geweest naar stadshotel breda . Die bourgondische sfeer is echt zo top. Mooie foto's trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met jullie 4-jarig jubileum! Mijn vriend en ik waren afgelopen zondag 4 jaar samen en ik heb hem getrakteerd op een hotelovernachting in Brabant. Lekker winkelen en genieten van de Brabantse natuur! Ik ben wel erg benieuwd naar het cadeautje dat je hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.