Fashion,

HOTSPOT / Shoeby flagshipstore + café + atelier

12/08/2014 Pixels By Emilia 20 Comments

Nederlands: Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik dol op shoppen en ik vind het altijd heel leuk om nieuwe winkels te ontdekken. Een paar weken geleden was ik aanwezig bij de opening van de allereerste flagshipstore van Shoeby en ik was zó enthousiast over dat concept, dat ik jullie er vandaag meer over ga vertellen. De flagshipstore is namelijk niet zomaar een winkel, het is een totaal nieuwe shopervaring. Naast kleren kopen, kun je er je eigen kledingstukken customizen, een kijkje nemen in het atelier én genieten van een kop koffie of iets te eten. Klik snel op 'read more' als je benieuwd bent naar dit nieuwe concept van Shoeby!

English: As you guys already now, I love to shop and I also love to find new stores to shop at. A few weeks ago I attended the opening of the very first flagship store of the brand Shoeby and I was super enthusiastic about that concept, so today I'm going to tell you all about it! The flagship store is not just a store, it's actually a whole new shopping experience. Next to shopping, the store also offers the chance to customize your own clothes, have a look at their atelier and enjoy a nice coffee and something to eat. Click 'read more' if you want to read all about this awesome concept!


Verdieping 0

De winkel bestaat uit vier verdiepingen en ik ga jullie per verdieping laten zien wat er allemaal in de flagshipstore te beleven is. Op de begane grond vind je damesmode: kleding, schoenen en accessoires. Ook vind je op deze verdieping een muur vol verzorgingsproducten en make-up. Ik wist helemaal niet dat Shoeby ook cosmetica verkocht, dus dat was nieuw voor me! Alle producten zien er heel leuk uit en de douchespulletjes waar ik even aan heb gesnuffeld, roken stuk voor stuk heerlijk!


Verdieping 1

Mannenmode, kinderkleding en nog meer damesmode vind je op de eerste verdieping. Voor mannen vind ik vooral de jeans-afdeling een aanrader. Shoeby verkoopt veel verschillende modellen spijkerbroeken in allerlei wassingen en ik denk dat er voor iedere man wel iets tussen zit.
Wat ik trouwens heel handig vind, is dat deze verdieping een eigen kassa heeft. Als je op deze verdieping iets leuks vindt, kun je het meteen afrekenen. Top!


Verdieping 2

Op de tweede verdieping vind je het Shoeby Barista Café. Hoe cool dat deze winkel gewoon een eigen café heeft? Als je even klaar bent met shoppen, kun je hier lekker pauze houden met een kop koffie en iets te eten. Ik heb gehoord dat de brownies absoluut geweldig smaken (die heb ik helaas niet kunnen proeven, omdat ze niet vegan zijn) en de koffie moet ook heerlijk zijn, want Barista Café staat dit jaar twee keer in de top 20 van de AD Koffietest!


Verdieping 3

De derde verdieping maakt deze flagshipstore uniek: dit is namelijk een atelier! Op deze verdieping kun je je eigen kleding laten customizen op allerlei verschillende manieren. Je kunt de spullen laten laseren, bedrukken of borduren en zo dus zelf een beetje de designer uithangen. Ontzettend origineel! Echt een aanrader om hier eens een kijkje te nemen, want het is heel interessant om te zien hoe het er in zo'n atelier aan toe gaat. En het is natuurlijk ook heel gaaf om met een zelfontworpen kledingstuk naar huis te gaan!

Gezelligheid tijdens de opening van Shoeby met blogvriendinnetje Carlijn!

Zo, dat waren alle verdiepingen! Verder is er nog veel meer te beleven in de winkel (zo zijn er personal shoppers om je te helpen shoppen, is er een oplaadpunt voor mobiele telefoons, zijn er samenwerkingen met bekende designers zoals Dorhout Mees...), heel cool allemaal!
Zoals je wel kan lezen, ben ik behoorlijk enthousiast over het nieuwe winkelconcept dat Shoeby heeft neergezet en ik kan je zeker aanraden om naar deze winkel te gaan als je eens in Den Haag bent. Het adres is: Vlamingstraat 18, middenin een van de bekendste winkelstraten van de stad!

Kende jij Shoeby al? En ben je al in de nieuwe winkel geweest?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Ziet er echt cool uit, vooral dat atelier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een onwijs leuk en handig verslag van gemaakt! Super leuk om te zien! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauw wat een mooi verslag en prachtige foto's! Love it, een ervaring met een personal shopper lijkt mij ook leuk om te beleven :D Goed dat het er is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt leuk! Super uniek om en een bar en een atelier in de winkel te hebben. Gaaf is dat! de foto's zien er trouwens ook goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf concept! Lijkt me echt super tof om een keer in dat atelier te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supermooie fotos ! en wat een leuk blousje heb je aan mag ik vragen waar je die vandaan hebt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bizar grote winkel. Lijkt me leuk om daar eens rond te snuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs mooie winkel zeg! En wat een leuke foto's.
    ps: ik heb je hulp/mening hard nodig, lees op mijn blog waarom x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er echt heel leuk uit! Zo jammer dat ik het laatste moment niet kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf concept zeg! Klinkt heel erg tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's heb je gemaakt. Ziet er heel leuk uit! Jammer dat ik niet kon:(

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wauw wat super gaaf om te zien! Ben heel nieuwsgierig geworden nu haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er echt gaaf uit! Binnenkort ben ik toch in Den Haag, dan ga ik maar eens een kijkje nemen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel tof concept inderdaad; de 2e en 3e verdieping zijn echt super.
    Het eetgedeelte kom je in nog andere winkels soms tegen maar iets customized laten maken heb ik nog niet gezien in de winkel zelf, heel cool!
    Ik wil onmiddellijk een tripje boeken naar Den Haag, alleen al voor deze winkel haha ;)
    x Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.