Awkward,

AWKWARD / Domme dingen die ik deed (DEEL 2)

12/16/2014 Pixels By Emilia 21 Comments

Nederlands: Weten jullie nog dat ik een tijdje terug al mijn domste blunders op een rijtje had gezet? Ik kreeg daar zoveel enthousiaste (en grappige) reacties op, dat ik heb bedacht om vaker zulke artikelen te delen. Deze week maakte ik weer een flinke hoop gênante momenten mee, dus daar ga ik vandaag weer een blogpost mee vullen. Hopelijk vinden jullie het net zo leuk om te lezen als de vorige keer! Klik snel op 'read more' als je weer zin hebt om lekker (uit) te lachen!

English: Do you remember the article in which I made a list of all my most stupid and awkward moments? I got so many funny and enthusiastic comments on that post, that I thought it would be a good idea to make such articles more often. This week I had some extremely stupid actions again, so today I'm going to put them all in a list. I hope you like this article as much as the previous one! Click 'read more' if you're in for some good laughter!

• Soms vergeet ik even dat mijn vrienden mijn blog ook lezen. 'Die geruite jas is echt superleuk!' zei een vriendin pas tegen me. 'Hè, maar deze jas is helemaal niet geruit?', antwoordde ik, omdat ik op dat moment een effen zwarte jas droeg. 'Ja, dat zie ik ook wel oen, ik bedoelde de jas die je laatst op je site liet zien!'. Oh, natuurlijk.

Nadat ik vijf lange weken had gewacht op een pakketje van eBay, wilde ik contact opnemen met de verkoper, om te informeren of het pakje al verzonden was. Maar toen ik mijn aankopen checkte, bleek dat ik het item nooit besteld had...

• 
'Even' naar de biologische supermarkt om een bakje hummus te halen, resulteert altijd in het verspillen van mijn halve maandloon. Vegan koekjes, rauwe chocolade, zadencrackers, smeersels voor op die crackers... Alles bij de biosuper is zoveel leuker en lekkerder (en vooral duurder) dan bij de normale supermarkt. Doei, geld.

• 
Toen ik van het weekend op een feestje was met Michael, maakt hij een extreem onhandige opmerking waardoor de hele vriendengroep dacht dat ik zwanger was. Er viel ineens een stilte en iedereen keek me aan. Extreem awkward, omdat ik dus absoluut totaal niet zwanger ben. Maar het feit dat ik die avond water dronk (omdat ik met de auto was, echt waar!), maakte het er ook niet beter op.

• 
Van de week droeg ik voor het eerst deze winter weer eens een panty. Het leek me slim om een reservepanty mee te nemen, dus die wilde ik even snel kopen bij de supermarkt, tot mijn vriend verbaasd zei dat dat echt onzin was ('je gaat er toch geen gat in maken!?'). Dus, drie keer raden wie er een uur later een gigantische ladder in haar panty had en géén reservepanty...

Zo, dat waren de gênantste momenten van mijn week. Hebben jullie nog blunders gemaakt? Vertel het dan in de comments hieronder, want dat vind ik superleuk om te lezen (en dan voel ik mezelf misschien iets minder dom).

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Hahahaha wow dit is het beste begin van de dag ever. Wat een superleuk artikel! Ik moest zo hard lachen om die geruite jas, ik zie het gewoon helemaal voor me. En dat pakketje van eBay haha geniaal <3 Heel erg leuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een super leuk artikel! Dat pakketje van eBay is hilarisch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat grappig! Dit is echt een leuk artikeltje, je moet het vaker doen. Die van dat pakketje heb ik ook een keer gehad, gelukkig had ik het twee dagen erna al door haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ladder in je panty is echt een kutgevoel, haha. Vooral als je geen reserve bij je hebt, terwijl je er wel aan dacht. Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat super leuk weer om te lezen! Ik vergeet ook al-tijd dat vrienden mijn blog lezen haha! En dat van het zwanger zijn lijkt me inderdaad suuuper awkward hahaha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, leuk om te lezen! Wat lullig ook van die panty. Zul je net zien inderdaad dat je er geen bij hebt.. Typisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, dat van Ebay heb ik geloof ik ook eens gehad, lekker awkward O:)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Panty's kun je niet dragen zonder er een ladder in te krijgen (dat gebeurd mij bij vrijwel altijd al tijdens het aantrekken). Haha dat Ebay pakketje is niet zo heel slim ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahah jaa dat zal je altijd zien als je geen reserve panty bij je hebt! Het verhaal van het wachten op een eBay pakketje dat je nooit besteld hebt komt mij ook bekend voor ;) Heel leuo bedacht en geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha erg leuk om te lezen! Die van eBay zou mij ook best kunnen gebeuren haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha wat leuk om te lezen, ik herken mij ook wel met zo een situatie als jij met je jas inzat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha ahh dat van die panty heb ik ook zo vaak! Ik moest zo hard lachen om dat eBay pakketje, haha. Dat is ook echt iets wat mij zou kunnen overkomen. Soms heb ik zelfs al iets ontvangen en dan vraag ik me nog af of ik 't wel heb gekregen haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha geweldig artikel, you made my day! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahahaha echt een leuk artikel! Zo heerlijk persoonlijk, en fijn om eens een andere kant van iemand te zien. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk weer om te lezen, dit artikel! X
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind dit echt geweldig :P! Vooral die laatste, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, supergrappig!
    (Ik zag je site op lifesplash)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.