Personal,

TAG / 15 Super random (personal) questions

11/18/2014 Pixels By Emilia 15 Comments

Nederlands: Door Xandra ben ik getagd voor één van de idiootste tags die er ooit bedacht zijn. De tag bestaat uit 15 bizarre en persoonlijke vragen die niemand ooit zal stellen, maar die ik nu lekker toch ga beantwoorden. Ik vond de vragenlijst heerlijk gek, dus ik besloot hem van Xandra over te nemen en in te vullen! Ik moet onder andere bekennen of ik wel eens een straatnaambord heb gestolen, of ik shampooflesjes uit hotels jat en of ik een padvinder ben geweest. Klik snel op 'read more' om te lezen wat mijn antwoorden zijn op deze maffe vragen!

English: A while ago Xandra tagged me to do one of the weirdest blog tags I've ever read. This tag is a list of 15 crazy questions that no one will ever ask me, but that I am now going to answer anyway. I thought the interview was actually quite funny, so that's why I decided to accept Xandra's tag and fill in the answers today! So if you want to know if I ever nicked a street sign or if I take the shampoo bottles from hotel rooms home or if I've ever been a scout, you should click 'read more'  and you'll find out!


1. Neem je flesjes shampoo mee uit hotels?
Niet meer. Vroeger nam ik die flesjes wel eens mee, zodat ik ze vervolgens weer kon vullen met mijn eigen shampoo, handig voor op reis!

2. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Ik slaap alleen met mijn kastdeur open als er zo'n grote stapel kleding op de grond ligt dat mijn kast niet meer dicht kan. Bijna elke dag, dus.

3. Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Nee. Een vriend van me heeft wel ooit het bord van een bushokje meegenomen op een regenachtige nacht, zodat hij ons daarmee droog kon houden. Lief hè? (Dat bord heeft hij de dag erna wel weer teruggelegd trouwens. Niets illegaals dus, don't worry.)

4. Heb je sproeten?
Nee. Wel ontelbaar veel moedervlekken, telt dat ook?


5. Gebruik je to-do lijstjes?
De hele dag door! Ik ben een echte uitsteller en als ik geen to-do lists zou maken, zou ik alles vergeten.

6. Heb je weleens in de bosjes geplast?
Toen ik klein was, ja. Mijn tante organiseerde elk jaar een grote picknick in het bos en daar zijn natuurlijk geen toiletten, dus hadden we geen keus. Maar ik denk niet dat ik het nu nog zou kunnen!

7. Is er iets waar je je nu aan ergert?
Aan mijn vriend die Voetbal International kijkt, terwijl ik aandacht wil. (Grapje hoor, maar jeetje, dat programma is dus écht saai... Vooral als je helemaal niets over voetbal weet, zoals ik.)

8. Kauw je op pennen en potloden?
Hè, bah, nee. Ik breek wel heel vaak per ongeluk die clips van pennen af, omdat ik mijn handen niet stil kan houden.


9. Hoe groot is je bed?
Ik heb een normaal eenpersoonsbed. (Dat bed op de foto hierboven is helaas dus niet van mij, dit was in één van de mooiste hotels waar ik ooit heb geslapen.)

10. Ben je lui?
Zie vraag 5.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je kleiner was?
Helaas niet, het had me best leuk geleken! Mijn broertje was lid van de zeeverkenners en ik mocht altijd mee naar de feesten, bijvoorbeeld met Kerst of Koninginnedag, en dat vond ik altijd enorm gezellig.

12. Kijk je nog weleens naar tekenfilms?
Ik kijk eigenlijk helemaal geen tv!


13. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ik denk dat ik het wel weet, maar ik heb het nog nooit gedaan! Maar ik rijd vrijwel nooit en ik heb ook geen eigen auto, dus ik zou ook niet weten wanneer ik dat moet doen.

14. Tel je de treden als je op de trap loopt?
Nee. Maar misschien zou ik dat wel doen als ik een trap zou beklimmen die echt oneindig hoog is. Gewoon uit nieuwsgierigheid (en zodat ik later kan opscheppen wat een hoge trap ik heb beklommen natuurlijk).

15. Dans je weleens als er geen muziek te horen is?
Jawel, maar het is toch leuker als er wel een muziekje aan staat.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om op deze (gekke) manier weer wat meer over me te weten te komen! En nu ben ik heel benieuwd... Hebben jullie weleens het oliepeil van een auto gecheckt?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

15 opmerkingen:

  1. Haha geweldige tag is dit! En oei, nee dat oliepeil laat ik lekker aan iemand anders over! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat een grappige vragen zijn dit! Lief van die vriend die jullie droog hield met dat bord :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vragen, deze heb ik ook weleens gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag! En ik ben het helemaal met je eens wat voetbal international betreft.. Oeeersaai! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, dit is een leuke tag! Toen je vertelde over to do lists, moest ik gelijk denken aan je tweet van gisteren. Je lijstje met "niet vergeten" vergeten zijn, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat een gekke vragen :) Leuke antwoorden heb je gegeven (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha wat een leuke tag! En nee, dat oliepeil laat ik liever iemand anders doen voor de zekerheid haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, super leuk ingevuld! Oliepeil heb ik wel eens gecheckt met m'n pa (best vaak eigenlijk), dus dat zou mij wel moeten lukken. Denk ik :-) Oh en dat bed van dat hotel; waw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen! Ik vind het toch wel een erg grappige TAG!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Mijn kledingkast is ook nooit dicht om die reden haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, wat een leuke vragen én antwoorden :p Ik heb ook duizend to do lijstjes nodig om er voor te zorgen dat ik elke dag toch iets doe, haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha leuke vragen! Heb deze tag nog niet eerder gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te lezen :)! Ik heb nog nooit het oliepeil van de auto gecheckt nee :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha wat een leuke tag! Als antwoord op je vraag: Ja, ik ben hier in huis juist de persoon die de olie controleert van de auto.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.