Diary,

SPOTTED / Mijn favorieten van de persdagen

11/12/2014 Pixels By Emilia 16 Comments

Nederlands: Omdat de nieuwe collecties overal binnendruppelen, houden veel persbureaus deze maand open dagen (oftewel press days) waarvoor ze hun persrelaties uitnodigen om hun merken te bewonderen. Ik vind het altijd zo onwijs leuk om zo'n uitnodiging te ontvangen, want het is echt heerlijk om tussen al die prachtige spullen rond te neuzen. Ik word er soms zelfs een beetje hebberig van... Zoveel moois bij elkaar! Afgelopen donderdag bezocht ik twee van die persdagen op één dag en vandaag ga ik jullie laten zien wat mijn favoriete items zijn die ik bij die persbureaus heb gespot!

English: Lately I have attended so many press days (days when press agencies open their doors for their press relations, so those press relations can have a look at the new collections of their brands) and I loved to see all those amazing new collections. Those days actually make me feel a bit greedy, since I see so many awesome items I'd love to have. Today I'm going to share some of those things with you! I'm sorry if this article will make you greedy too, but I just had to share these pretty things with you...


Favoriete schoenen

Ik heb ontzettend veel geweldige schoenen gespot tijdens de persdagen, maar twee modellen sprongen eruit. Allereerst de rij sneakers die je hierboven op de foto ziet. Deze zijn van Invito en ze deden me meteen denken aan de sneakers van Chanel. Heel gaaf! (Ze kosten gelukkig wel zo'n 10 keer minder dan de Chanelschoenen, deze van Invito zijn namelijk €99.)
Daarnaast viel ik ook voor de slip-ons van Ted Baker. Ze lijken een beetje op de gebloemde slip-ons die ik al heb, maar deze van Ted Baker zijn nog nét iets schattiger. Heel leuk! Die gaan op mijn verlanglijstje voor komende lente.


Favoriete sieraden

De ringen van Ti Sento, die je op de foto hierboven ziet, vond ik heel erg mooi. Heel bewerkelijk, maar niet overdreven opvallend. Daar houd ik wel van!
Wisten jullie trouwens dat Ti Sento pas in 2003 is gelanceerd? Ik dacht dat het merk al veel langer bestond, maar het is dus redelijk jong. Ik kende het zelf ook alleen nog van de mix&match ringen (ringen waarvan je er meerdere om één vinger kunt dragen, heel tof bedacht), maar tijdens deze persdag zag ik dat Ti Sento ook prachtige armbanden en kettingen verkoopt. Zeker even een kijkje waard als je bij een juwelier bent!


Favoriete parfum

Wauw, voor deze verpakking heb ik echt geen woorden. Zo mooi! Helaas wordt deze geur in de winkels niet in deze prachtige verpakking verkocht, maar ik wilde het toch even aan jullie laten zien. 'Dolce' van Dolce&Gabbana is een bloemige geur, die heel licht is en me perfect lijkt voor de lente. Deze geur ga ik even onthouden, voor als ik weer een nieuw luchtje ga kopen!


Favoriet dier

Dit hondje stal mijn hart, in zijn giraffenpakje van het merk Dogs Department. Wat een schatje!


Favoriete couturier

Addy van den Krommenacker, in één woord: wauw. Het leek net of we hier een sprookje binnenwandelden. Wát een prachtige jurken en wát een prachtige stoffen. Zelfs het parfum van Addy rook sprookjesachtig lekker en zou ik graag willen hebben. Wauw.


Favoriete tas

De gevlochten tas van Merel by Frederiek vind ik zo leuk! Dit lijkt me echt de perfecte tas voor in de zomer, als ik naar het strand ga of ga picknicken. Er past zoveel in! En hij lijkt me ook heel tof te combineren met een zwierig, wit zomerjurkje en bruine sandaaltjes.
Ook de camelkleurige suède tas vind ik prachtig, al koop ik zelf geen echt suède. Maar dat model vind ik zó gaaf, lekker nonchalant!


Favoriete snack

Met stip de lekkerste snack die ik heb geproefd tijdens de persdagen: de chocolade van Claudio Corallo. Oh man, wat was dit heerlijk. Ik heb zo' beetje alle smaken geproefd en ze waren allemaal zo lekker, dat ik niet eens een favoriet zou kunnen aanwijzen. Er waren onder andere repen 100% pure chocolade (dat bestaat gewoon!), blokjes 70% chocolade met rozijnen en geroosterde koffiebonen omhuld met 55% chocolade. Het water loopt me nu alweer in de mond, mmm.


Favoriete drankje

Bionina kende ik toevallig al, omdat ik vaak boodschappen doe bij Ekoplaza (dat is een biologische supermarkt). Bionina valt me dan altijd op, omdat ik de flesjes zo ongelofelijk leuk vind! Bionina is een merk dat biologische limonade maakt in allerlei smaken, die stuk voor stuk heel lekker en vooral heel verfrissend zijn.


Favoriete partner in crime

Laura, van www.style-remains.nl, was tijdens de persdagen mijn favoriete partner in crime. Als jullie haar blog nog niet kennen (schaam je!), moet je daar zeker eens een kijkje nemen, want Laura is niet alleen ontzettend lief en mooi, ze schrijft ook fijne feel-good artikelen en deelt de leukste outfits. We zijn afgelopen donderdag van 's ochtends vroeg tot het einde van de middag op stap geweest en het was zo'n leuke dag. Ik denk dat je aan de foto's hierboven wel kunt zien hoe gezellig het was!

Ben jij weleens naar een persdag geweest?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's van jou en Laura! Hele leuke favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een te gekke foto's en mooie favorieten :D Haha en inderdaad schaam je als je Laura nog niet kent, hup haar blog bezoeken én volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik ben verliefd op die jurken!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh dat hondje ziet er zo schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's! Dat hondje in een giraffepakje, te cute! En die jurken zijn echt waanzinnig mooi! Dat is best wel iets moois om gewoon in je kast te hebben hangen :')

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk verslag! Het lijkt me super leuk om eens naar zo`n persdag te gaan. De jurken van Addy zijn prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit heb je leuk gedaan! Veel leuker dan een standaard persdag verslag hihi. Die jurken van Addy zijn inderdaad to die for, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo inspiratie op te doen! Ik vind de sneakers heel erg leuk, maar ook die jurk van Addy is geweldig. Als ik daar ooit in mag trouwen ben ik dolgelukkig, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Addy van den Krommenacker heeft echt geweldige ontwerpen he! Ik kon er helaas niet bij zijn tijdens de persdagen omdat het net viel in mijn tentamenweek :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat zijn die sneakers van invito geweldig!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh die Pomeranian, ik zou de hele middag gebleven zijn om met hem te knuffelen haha. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.