Diary,

SHOES / Preview van de nieuwste collectie van Sarenza

11/20/2014 Pixels By Emilia 28 Comments

Nederlands: Ik houd van schoenen, dus toen ik een uitnodiging kreeg om de nieuwste collectie van schoenenwebshop Sarenza te bewonderen, nam ik die natuurlijk enthousiast aan. Onder het genot van een hapje en drankje mochten we de vele uitgestalde schoenen bekijken, aanraken en fotograferen en vandaag ga ik jullie laten zien wat ik allemaal voor leuks heb gespot. Klik op 'read more' voor alle foto's én scroll zeker even door naar onderen, voor een fantastisch filmpje van de collectie!

English: I love shoes, so when I was invited to get a preview of the newest collection of the shoe webshop Sarenza, I got super excited. Being treated with nice bites and drinks, we could have a look at all those amazing shoes and we could also try them on and photograph them. Today I'm going to show you some of the most awesome shoes I spotted! Click 'read more' for all the pictures I took and don't forget to scroll down for a little video of the new collection!


De foto's hierboven geven een beetje een beeld van de sfeer van het event. Geweldige hapjes (een schoen gemaakt van macarons, zo cool!) en lekkere drankjes verzorgd door cateringbedrijf Out At Home, iPads waarop we de nieuwste collectie digitaal konden bekijken en een rij stoelen waarop we plaats mochten nemen voor een presentatie over de nieuwste trends. Maar jullie zijn waarschijnlijk vooral benieuwd naar de nieuwe schoenen, waarvan we een preview kregen, dus die laat ik op de foto's hieronder zien!

De damescollectie:


De herencollectie:


De kindercollectie:


Wow. Dat zijn een hoop mooie schoenen, hè? Zouden jullie een favoriet kunnen kiezen? Ik vind vooral de sneakers (die van Le Coq Sportif en Nike) heel gaaf, dus ik houd Sarenza even in de gaten voor als ik nieuwe sportschoenen nodig heb. Ook heb ik ge-wel-dige babyschoentjes gespot, maar die heb ik voorlopig nog niet nodig.

Hieronder heb ik trouwens exclusief beeldmateriaal! Tijdens het event werd er een video getoond van de nieuwe collectie en ik vond dat zo onwijs leuk, dat ik heb gevraagd of ik het filmpje op mijn blog mocht zetten. En dat was goed! Het is een soort lookbook in tekenfilmvorm en ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik!


Vind jullie het filmpje ook zo tof? En welke schoenen van de nieuwe collectie vinden jullie het leukst?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

28 opmerkingen:

  1. Wat leuk om dit te zien! Mooie foto's overigens. X
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oelalaaa wat een schoenenwalhalla! En dat rijmt <3 Geweldige foto's en echte beauties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuke collectie! Ik vind de lage sneakers en die soort van vans (het model) heel erg leuk! En die Nikes zijn ook wel vet :D Die macaronschoen is ook heel cool :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo veel leuke schoenen! Mooie al die kleurtjes ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie collectie zeg! Lijkt me een erg leuk event!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuw wat zitten er ontzettend mooie schoenen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Ziet er heel gaaf uit! Die NIKE schoenen zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een vrolijkheid voor aan je voeten!
    Mooie plaatjes heb je geschoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat zie ik veel toffe prints! Al moet ik eerlijk bekennen; die witte brocs met gaten zijn ook niet verkeerd én lijken me iets makkelijker te combineren :)

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt toffe schoenen! Sommige zijn wel apart, die vallen wel lekker op!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè, er zitten echt een hoop enorm opvallende eyecatchers tussen! :)

      Verwijderen
  11. Oh wauw, hier zitten echt hele mooie schoenen tussen. Dat beloofd veel goeds! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die sneakers zijn echt heel gaaf!
    www.liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een aparte schoenen allemaal, vind de roze/oranje nike's erg leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, die horen ook bij mijn favorieten, terwijl ik normaal niet eens zo van de sneakers ben! Zulke gave kleuren! :)

      Verwijderen
  14. Oehhh, wat een leuke schoenen allemaal! Mijn favoriet is echter wel die macaron-schoen haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tof! Wat zien die schoenen er apart uit allemaal! Die Nikes vind ik wel vet :).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie collectie, zeg! Erg leuk dat er zoveel variatie in zit. LIKE! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's! Heel leuk om te zien. X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een mooie exemplaren staan er tussen zeg. Vooral de Nike Roshe run <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaah die schoenen van Le Coq Sportif is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die macaronsneakers zijn echt tof! Ik word echt vrolijk van al die kleurtjes, heerlijk! Zoveel beter dan al het zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De nieuwe collectie ziet er alvast erg goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooo, ik voorzie een budgetcrisis. Wat een mooie items zeg! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.