Diary,

PERSONAL / Fotoshoot, ontbijten bij Primark en dé perfecte jurk

11/28/2014 Pixels By Emilia 23 Comments

Nederlands: Ik kreeg laatst een mailtje dat zo lief en bezorgd was, dat ik me een beetje schuldig voelde. Een lezeres stuurde me namelijk een berichtje om te vragen of het wel goed met me ging, omdat ik al bijna een week niets van me had laten horen. Ik vond dat zo lief! Gelukkig gaat het met mij helemaal prima, maar het klopt dat het wat stiller is geweest op mijn blog. Hoog tijd voor een personal update dus, om jullie weer bij te praten over waarmee ik me de afgelopen tijd heb bezig gehouden! Klik op 'read more' als je benieuwd bent hoe het met me gaat en wat ik allemaal heb beleefd!

English: A day ago I received such a sweet and cute e-mail, that actually made me feel a little guilty. One of my dear readers sent me a message to ask me if everything was going well with me, since I hadn't updated my blog and social media for like a week. Such a sweet message! Luckily, I'm doing great, but it's totally true that it's been way too quiet on my blog. I decided that it was about time to write another personal update for you guys, to let you know what's been keeping my that busy lately! So, if you want to know how I'm doing and what I've been doing, click the 'read more' button' below!


Het perfecte galajurkje

Mijn vrije tijd draaide de afgelopen week eigenlijk maar om één ding: het vinden van het perfecte kerstjurkje. De laatste keer dat ik een galajurkje nodig had, begon ik veel te laat met zoeken en kocht ik uiteindelijk een jurkje dat ik eigenlijk nét niet geweldig vond. Dat wilde ik deze keer niet weer meemaken, dus besloot ik mijn zoektocht in november vast te starten. Vijf dagen lang spitte ik alle webshops door die me maar te binnen schoten (H&M, Zalando, Mango, de Bijenkorf, V&D, ik denk dat ik meer dan 30 webshops heb bezocht), maar nergens vond ik hét jurkje. Afgelopen maandag had ik drie tussenuren en toen ben ik met mijn klasgenootje Cynthia Den Haag ingedoken en... Ja! Eindelijk heb ik een jurkje gevonden! Nu moet ik alleen nog schoenen, een mooie ketting en een krultang...

(Het jurkje op de foto hierboven is trouwens niet mijn nieuwe jurkje! Maar ik wilde een foto van een jurkje bij dit stuk en omdat ik nog geen foto heb van mijn nieuwe galajurkje, heb ik deze er maar even bijgeplakt.)


Events, persdagen, lanceringen...

Hoe vaak ik de afgelopen maand in Amsterdam ben geweest? Geen idee, ik ben de tel kwijtgeraakt! Ik heb zoveel ontzettend leuke events, persdagen, lanceringen en afspraken gehad, dat ik vaker in Amsterdam ben geweest dan op school. (Nee, niet gespijbeld hoor! Ik had gelukkig een lekker flexibel lesrooster!) De foto hierboven maakte Laura, toen we bij een persdag waren. Een echte behind-the-scenes-foto, leuk om te zien!


Fotoshoot

De laatste tijd vragen veel vriendinnen me of ik misschien foto's van ze wil maken, die ze bijvoorbeeld kunnen gebruiken voor LindIn of Facebook. Ik vind dat echt leuk om te doen! Afgelopen week heb ik een vriendin van mijn werk op de foto gezet, van wie ik vind dat ze echt model zou moeten worden. Ik ben een paar avonden bezig geweest met het bewerken van de foto's (aanpassen van licht, scherpte, kleuren...), daar ging meer tijd in zitten dan ik dacht! Ik weet niet zeker of ze het oké vindt als ik die foto's op mijn blog deel, daarom heb ik hierboven maar even een foto van haar kat neergezet (ook al zo'n leuk modelletje).


Breakfast at Primark

Eén van de events die ik bezocht, was de opening van de nieuwe Primark in Rotterdam (bij winkelcentrum Zuidplein). Zo tof om daar aanwezig te zijn! Er was een heel ontbijt georganiseerd voor de pers en dat zag er zo schattig uit, zoals je op de foto's kunt zien. En het was ook onwijs bijzonder om in een Primark rond te lopen, waar alle kleding netjes in de rekken hing, alle maten op volgorde lagen en waar nog bijna geen andere mensen waren. De winkel is behoorlijk groot en logisch ingedeeld (beneden damesmode, boven lingerie, accessoires, mannenkleding, kinderkleding en woonaccessoires), dus ik denk dat de mensen die in de buurt van Zuidplein wonen, zeker blij zijn met deze nieuwe winkel!
Alleen wel jammer dat er niet altijd zo'n ontbijtje klaarstaat voor de klanten, misschien moet Primark maar eens een food-afdeling beginnen... Mmm!


Tutoring

Dit schooljaar ben ik tutor geworden! Dat houdt in dat ik andere studenten ga begeleiden met vakken waarmee zij moeite hebben. Een soort bijles dus. Deze week heb ik een nieuwe 'tutee' (zo noem je een tutorleerling) ontmoet, die ik ga helpen met Nederlands schrijven. We hebben al twee keer afgesproken en ik vind het echt heel leuk om te doen. Mijn tutee is heel gezellig en hij pikt alles wat ik uitleg supersnel op, dus volgens mij gaat het helemaal goedkomen!


Vrienden & familie

Gelukkig heb ik tussen al die drukte door ook nog veel vrienden gezien en gesproken en leuke dingen gedaan met mijn familie. We gingen met het gezin uit eten voor mama's verjaardag (bij het restaurant op de foto hierboven, zo'n gezellige plek!), ik ging langs bij mijn beste vriendin die eindelijk weer terug is uit Columbia, heb een middagje geshopt, gegeten en een film gekeken met mijn zus en was een week bij Michael toen zijn ouders niet thuis waren (en ik jatte zijn grootste trui om in te chillen, zoals je op de foto kunt zien).


Blogleven

Voor jullie lijkt het waarschijnlijk alsof ik de laatste week helemaal niet bezig geweest ben met bloggen (vanwege het gebrek aan nieuwe artikelen, sorry, sorry, sorry!), maar dat is niet helemaal waar. Ik heb superveel nieuwe producten gefotografeerd en die ben ik momenteel aan het testen, dus daar kunnen jullie binnenkort reviews van verwachten! Ook ben ik een onwijs coole gadget aan het uitproberen, heb ik vandaag drie (!) gave afspraken voor mijn blog én heb ik een aantal geweldige winacties klaarstaan voor Kerst! Ik heb dus niet helemaal stilgezeten de afgelopen tijd en ik kan jullie beloven dat er een hoop leuks aankomt de komende maand!

Dat waren zo'n beetje de belangrijkste dingen waarmee ik me de afgelopen tijd heb beziggehouden. Nouja, naast school, werk en sport natuurlijk. Ik hoop dat jullie nu weer een beetje zijn bijgepraat!
Hebben jullie het ook zo druk de laatste tijd? Ik kan niet wachten tot de vakantie!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

23 opmerkingen:

  1. Dat jurkje is heel leuk! En zo te zien ben je behoorlijk druk met veel leuke dingen :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha misschien moet Primark dat maar doen, die food afdeling! Het ziet er allemaal altijd zo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd naar je jurkje en wat een drukte! Ik ben benieuwd naar al het leuks dat nog gaat komen; hopelijk zie ik je snel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's maak je toch altijd <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, ik herken de drukte! Wel lief dat je zo'n mailtje hebt gekregen. Ik ben wel heel benieuwd naar al het leuks dat nog komen gaat. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij het lekker druk zeg met al die events, maar wel super leuk toch !!?? Dat jurkje dat je aan hebt is echt super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd naar je jurkje en leuk zeg al die events!
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te zien heb je een aantal hele leuke weken achter de rug en dat bloggen komt wel weer, wat een lieve kat heb je <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat zag dat ontbijt er goed uit bij de Primark zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, die eerste twee foto's met het jurkje zijn zo mooi! Cute jurkje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er leuk uit allemaal! Ben super benieuwd naar je nieuwe jurkje, ik ben zelf ook nog op zoek (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om te lezen! Super benieuwd naar je galajurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn zo'n update! Ik ben benieuwd naar je jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk weer zo een persoonlijke update! Ben heel benieuwd naar je gala jurkje, je hebt me nieuwsgierig gemaakt hihi. Die nieuwe Primark ziet er fantastisch uit, wil er gauw ook naartoe! Ik hoop je zondag weer te zien, eindelijk die Hunger Games film kijken waar we al zo lang naar uitkeken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fijn overzicht! Ik ben heel benieuwd naar je jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind dit altijd zo leuk om te lezen :)! Top dat je je perfecte jurkje gevonden hebt. En wat leuk dat je bijles geeft! En ook leuk dat je bij de Primark opening in Rotterdam was.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh klinkt alsof je het lekker druk hebt! :) Ik vind het ook altijd een drama om het perfecte kerstjurkje te vinden, haha! Gelukkig ben jij al goed geslaagd :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi jurkje! en wat een schat van een kat! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk! Wij gaan ook maar al te graag naar de Pimark toe om te shoppen. Mijn kids vermaken zich daar goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke foto's Emilia! Ook naar de opening van Primark Amsterdam geweest?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.