Fashion,

OUTFIT / First of Fall

11/03/2014 Pixels By Emilia 38 Comments

Nederlands: Jippie, ik kan eindelijk weer een nieuwe outfit met jullie delen! Dit soort artikelen vind ik altijd zó leuk om te maken, maar helaas is het in het najaar altijd wat lastiger om outfits te fotograferen, omdat het dan steeds zo vroeg donker wordt. Maar het is toch weer gelukt! In de herfstvakantie kwam Esmay gezellig logeren en toen zijn we naar de stad geweest. Nadat we een beetje hadden geshopt en geluncht, hadden we nog even tijd om foto's te maken en die zie je hierboven.
Ik droeg een jasje dat ik al minstens twee jaar in mijn kast heb hangen, maar al die tijd nog niet gedragen had. Die schade heb ik goed ingehaald, want afgelopen maand heb ik het jasje elke week minstens één keer aangehad. Echt een perfect najaarsjasje. Samen met mijn knielaarzen en favoriete Levi's een heerlijke outfit voor een middagje shoppen!

English: Yay, finally I have a new outfit to show you! I really love making these articles, but it's a bit more difficult to plan shoots now it's Fall. The days suddenly are so much shorter, which makes it quite hard to find time to take pictures during daylight. But finally I found a chance to shoot again! During Fall break Esmay came over and we went to go shopping and have lunch and after that we also had some time to take pictures of my outfit.
I was wearing a jacket that I've owned for like two years already, but I only wore it once before. Such a shame! I have been wearing it nonstop last month to make up for that loss. Combined with my comfy overknees and favorite Levi's it's the perfect outfit for a shopping day.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

38 opmerkingen:

  1. Die outfit is zo leuk! Vooral het jasje is echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke outfit, dat jasje is echt tof! En vind je laarzen ook erg mooi :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit weer! Vooral je jasje is super pretty! Like!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaauw wat een mooie outfit, geweldig jasje in combinatie met de over knee boots! Supermooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die knielaarzen staan je heel erg mooi! Leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat jasje is zoooo mooi! Ook die over knee boots zijn onwijs gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie outfit, jouw jasje is ook zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat een te gek jasje! En wederom prachtige outfitfoto's, love it! Heel leuk gecombineerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een leuke outfit! Goed gecombineerd. Die knielaarzen en dat jasje zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit, dat jasje is super leuk! en die knie laarzen staan je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf jasje heb je aan! Erg mooie foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een onwijs gaaf jasje. Wat zonde dat je die twee jaar bijna niet aan hebt gehad! Die laarzen staan je ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe outfit het jasje is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. weer een prachtige outfit en foto's! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat jasje is echt geweldig! Helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende outfit en foto's! Ik ben helemaal verliefd op die jacket :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie foto's! Ik vind je jasje erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie classy outfit! Je jasje is inderdaad heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave foto's, en super leuke outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke outfit! Vooral het jasje vind ik echt leuk en de foto's zijn echt pretty!
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke outfit! Het jasje staat erg leuk, ik zou er nooit bij komen om het te kopen, maar het zo bij anderen zien is toch wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zonde dat je je jasje zo lang hebt laten hangen, hij is superleuk! Mooie foto's ook!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige outfit! Ik ben verliefd op je jasje! Je jasje móet je echt vaker uit de kast trekken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt dat jasje mooi gecombineerd :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie outfit! Dat jasje staat je echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De foto's zijn weer zo mooi! En wat zonde dat je het jasje de eerste 2 jaar haast niet aan hebt gehad, want hij is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super mooie look! En de foto's zijn weer prachtig! <3

    Ik heb een hele gave giveaway samen met Citymall Almere online staan. Je maak kans om gezellig samen een dagje te gaan shoppen en uiteraard niet met lege handen. Je ontvangt €150,-, en een heerlijke lunch. Zou het leuk vinden als je meedoet :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat een prachtige foto's! Ik vind je jasje echt super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.