Amsterdam,

OUTFIT / Checkered coat and rain boots

11/14/2014 Pixels By Emilia 32 Comments

Nederlands: Toen Laura en ik in Amsterdam waren voor de persdagen, hadden we ook nog even tijd om onze outfits op de foto te zetten. Terwijl we in de tram zatten, probeerden we een mooie locatie voor de foto's te bedenken, toen we ineens dit prachtige gebouw zagen. Perfect! Toevallig stopte de tram er ook nog eens pal voor de deur, dus we zijn snel uitgestapt.
Ik droeg een van mijn nieuwste items voor de herfst/winter: een geruite jas. Ik heb echt een zwak voor winterjassen en deze vond ik superleuk met dat patroontje. Samen met mijn regenlaarsjes vormt het de perfecte outfit voor een Hollandse herfstdag (al had ik achteraf ook nog wel een paar handschoenen kunnen aantrekken, want jeetje, wat was het koud die dag!). Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!

English: Last week, when Laura and I were in Amsterdam for the press days, we also had some time to take pictures of our outfits. While we were traveling with the tramway we tried to think of a nice location for our little photo shoot, when we suddenly spotted this amazing building. Luckily the tramway stopped just in front of that building, so we immediately checked out to take our pictures over there.
I was wearing my newest addition to my winter wardrobe: a checkered coat. Winter coats are a shopping weakness of mine and I couldn't resist to buy this one, since I love the pattern. Combined with a pair of rain boots, this is the perfect outfit for a Dutch autumn day (although I could've added some gloves as well, since oh my, it was cold that day!). Click 'read more' to see more pictures!


Wat vind jij van deze outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie jas en geweldige combinatie! Staat je echt heel mooi, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige combinatie! Die jas is echt te leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gecombineerd! Ben groot fan van van je boots! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige combinatie! Staat je heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je jas is echt prachtig, dat viel me dinsdag ook al op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je super dit! De jas is erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beauty! Gave jas ook, die vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg gaaf! Ik vind je jas zo mooi; ook perfect gecombineerd met je blouse hihi :') En je laarsjes vind ik heel erg leuk, ze lijken me ook heel fijn lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ik vind dit echt een gave outfit! En die 'nude' achtige kleur van je blouse staat je heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk outfit en je jas vind ik ook erg apart en gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige outfit, ik ben verliefd op je boots!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahh ben verliefd op je jas, zo mooi!<3 En die laarsjes ook, niet te vergeten!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige jas! en ook erg mooie foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige outfit en je jas is fantastisch! X
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I really love the outfit, especially the jacket!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je jas is echt heel mooi! Maakt het net iets minder simpel met dat printje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat jasje staat je echt geweldig! Super leuke laarsjes ook van Supertrash :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die jas is prachtig. En je hebt laarsjes van Supertrash, te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke jas! Hij staat je super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie jas! En de locatie is idd perfect! Waar is het precies? haha :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.