Diary,

INSTAGRAM #26 / Persdagen, lunchdates en meer leuke dingen

11/06/2014 Pixels By Emilia 22 Comments

Instagram: @emiliavd
Nederlands: Steeds als ik negen nieuwe foto's op Instagram heb geplaatst, schrijf ik op mijn blog een artikel met de verhalen achter die momentopnames. Vandaag is het weer tijd om dat te doen! Ik heb een paar leuke en drukke weken achter de rug, met onder andere veel persdagen en afspraken met vrienden en vriendinnen. Klik snel op 'read more' om te zien wat ik de afgelopen tijd allemaal gezien en gedaan heb!

English: Every time after posting nine new pictures on my account on Instagram, I write an article on my blog to tell you guys the stories behind those pictures. Today it's time to do that again! I had a few busy but lovely weeks: I visited lots of press days for my website, saw some friends again and did some other fun things. Click the 'read more' button to see what I've done and seen the last few weeks!

Popcorn is op het moment één van mijn favoriete snacks. Als ik trek heb in een hartig tussendoortje, maak ik vrijwel altijd popcorn. Lekker én binnen 2 minuten klaargemaakt! Als je benieuwd bent hoe je zelf (extra lekkere) popcorn kunt maken, kun je dit artikel (klik) even bekijken.

Hier nog een foto van de shoot die ik deed met The Girls Behind The Camera. Ik heb hier zoveel complimentjes over gekregen dat ik er gewoon verlegen van werd. Zo leuk en lief allemaal!

Deze prachtige make-upjes ontving ik van Dr. Hauschka. Wauw! Niet alleen de verpakkingen vind ik mooi, maar ook de make-up zelf is heel fijn. De blush gebruik ik nu elke dag. Ik heb over deze spulletjes trouwens al een review geschreven!

De nieuwe collecties druppelen binnen bij de pr-bureaus en dat betekent dat er weer veel open dagen (oftewel persdagen of press days) worden georganiseerd door de persbureaus. Ik vind het altijd leuk om de nieuwe collecties te bekijken en daarover te schrijven op mijn blog, dus als ik zo'n uitnodiging ontvang, probeer ik altijd even langs te gaan. Hierboven zie je de nieuwe sieraden van Swarovski. In één woord: wauw!

Hoe gaaf is dit restaurant? Jamie en Silvy (van The Girls Behind The Camera) kwamen naar Rotterdam en omdat ik daar vlakbij woon, besloten we samen ergens te gaan lunchen. Dat was zo leuk! Ik had de meiden sinds de fotoshoot niet meer gezien, dus ik vond het supergezellig om even bij te praten. Zij hebben op hun blog trouwens een stukje over dit restaurant geschreven, dus als je benieuwd bent naar deze hotspot, klik dan hier!

Ik word vaak voor gek verklaard als ik vertel dat ik liever naar school ga op fiets dan met de trein, maar als ik deze foto laat zien, dan snappen jullie dat wel toch? Op de fiets kom ik door prachtige natuurgebieden en als het lekker weer is, dan neem ik vaak een omweg om langs de mooiste plekken te fietsen. Heerlijk vind ik dat.

Dit is een van mijn favoriete foto's van mijn beste vriendin Janneke en mij, van toen we een paar maanden geleden een weekend op Texel waren. Dat was zo'n leuke mini-vakantie! Binnenkort willen we op wintersportvakantie om te snowboarden, hebben jullie misschien nog tips voor mooie (en betaalbare) skigebieden of accommodaties?

Nog een foto van een persdag! Dit was bij de presentatie van de nieuwe collectie van Sarenza, afgelopen dinsdag. Hier schrijf ik binnenkort nog een artikel over, dus dat houden jullie van me tegoed!

Kennen jullie Constant nog? Hij is een van mijn allerbeste vrienden van de middelbare school, maar omdat hij nu in Amsterdam woont, spreken we elkaar een stuk minder dan vroeger. Maar nu ik toch elke week naar Amsterdam ga om de persdagen te bezoeken, zien we elkaar weer wat meer. Zo gezellig!

Zo, dat waren alle foto's al! Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien en te lezen!
Hebben jullie nog iets tofs meegemaakt de afgelopen week?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

22 opmerkingen:

  1. Wauw, ik ben verliefd op die ketting van de derde foto!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Die schoenen zien er geweldig leuk uit. Die foto met die fietsen vind ik prachtig, net als een foto uit een tijdschrift :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw wat een prachtige foto's! En ik vind die van jullie op de fiets ook zo ongelooflijk mooi en leuk, supergaaf om te zien <3 Je staat er elke keer zo mooi op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke foto's! Wat ben je toch een knapperd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! Ziet eruit als een hele leuke week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa dat zonnetje in inderdaad prachtig, en snap best dat je dus op de fiets gaat :) (al ben ik er zelf toch te lui voor ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke foto's weer :-) De collectie van Swarovski vond ik zoooo mooi! En de collectie van Sarenza ziet er wel leuk uit, grappig printje, hihi. Ik ben het helemaal met je eens wat betreft fietsen, ik vind het ook heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, Swarovski. Dat noem ik pas mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's, ook die foto van jou tijdens de shoot vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen heb je gedaan! Leuke foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke foto's! Ik vond die collectie van Swarovski ook zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's , die ketting is echt super !! En je staat prachtig op die foto van die shoot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend mooie foto's! Dat restaurantje ziet er echt leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jou beste vriend mag er zijn! Hahaha :) Leuke foto's! En die foto van jou bij die fotoshoot is prachtig xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die ondergaande zon is prachtig! Net als jij, wauwie. Die foto's van de shoot zijn ook zo mooi. Modellenwerk niets voor jou? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooie foto's allemaal en leuke stukjes erbij. Wat leuk dat je die vriend weer meer ziet :).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat een prachtige foto van jou tijdens de shoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke foto's! Echt een prachtige foto van de shoot trouwens, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje, wat een prachtige foto's heb je gemaakt Emilia!
    Die foto met Constant is erg leuk, twee knappies op een foto!
    En de foto op de fiets, daar straalt het plezier vanaf, zo leuk.
    Heel leuk om deze foto's te zien, ik word er happy van!
    (oh en ik gebruik het woord 'leuk' wel erg vaak in dit bericht haha, maar het is gewoon LEUK!)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die fietsfoto is echt leuk! Ik ben ook echt dol op popcorn.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.