Beauty,

BEAUTY / 5 Make-uptips van Karim Sattar (+ WINACTIE!)

11/30/2014 Pixels By Emilia 43 Comments

Nederlands: Vandaag heb ik een dubbel leuk artikel voor jullie! Ik ga namelijk vijf exclusieve tips van make-up artist Karim Sattar met jullie delen én ik heb ook nog eens een mooie winactie!
Een paar weken terug ontmoette ik Karim Sattar op een event van het natuurlijke cosmeticamerk Dr. Hauschka. Daar gaf hij een make-updemonstratie, waarbij hij allerlei trucjes verklapte om het aanbrengen van make-up wat makkelijker maken. Ik vond het heel interessant en daarom leek het me leuk om de beste vijf tips met jullie te delen! Na afloop van dat event kreeg ik twee goodiebags: eentje voor mezelf en eentje voor één van jullie. Benieuwd naar de inhoud en hoe je kans kunt maken? Klik dan op 'read more'!

English: Today's article is double fun! I'm going to share five exclusive make-up tricks that Karim Sattar taught me and I'm also having a give away for you guys! A few weeks ago I went to an event were Karim did a demonstration with Dr. Hauschka make-up and he shared some tips and tricks to make applying make-up just a little easier. I thought those tips were super super useful (I already tried them and they're awesome!) so that's why I had to share some of them with you. At the end of the event we got two goodiebags of which I'm going to give one away to one of you... Want to join? Click 'read more'!


Vijf make-uptips van de enige echte Karim Sattar:

1. Als je make-up opdoet en je bent van plan een heftige ooglook te maken, breng dan eerst een beetje blush aan op je gezicht. Dankzij een lieve blos op je wangen, ziet oogschaduw er minder heftig uit en durf je misschien wat meer uit te pakken met opvallende kleuren!

2. Heb je last van tranende ogen als je mascara of eyeliner aanbrengt? Doe dan je ogen voorzichtig dicht en slik. Dan slik je letterlijk je tranen weg!

3. Ben je benieuwd of jouw huid een koele of een warme ondertoon heeft? Er is een makkelijk trucje om daar achter te komen: wrijf zo'n dertig seconden stevig over de huid van de knokkel bij je pink en check hoe je huid daarop reageert. Trekt je huid wit weg? Dan heb je een warme ondertoon. Wordt je huid eerst even wit, maar daarna rood? Dan heb je juist een koele ondertoon.

4. Als je foundation niet zo goed blijft zitten gedurende de dag, breng dan niet alleen een laagje poeder aan óp je foundation, maar ook eronder! Dus: poeder – foundation – poeder. Wedden dat je foundation dan een stuk langer mooi blijft zitten?

5. Wees niet te kritisch op jezelf! Als jij in de spiegel kijkt, zie je al je oneffenheden van dichtbij. Maar verder is er niemand die van zó dichtbij naar je kijkt! Ga eens op armlengte van de spiegel staan, dat is ongeveer de afstand waarop mensen je zien. Waarschijnlijk zie met dat kleine stukje ruimte ertussen, ineens al veel minder dingen die je niet zo mooi vindt aan jezelf. Die dingen zullen andere mensen dus ook niet zo snel opvallen!

Dat waren de vijf interessantste tips die ik die avond van Karim heb geleerd. Kenden jullie deze trucjes al? Voor mij waren ze alle vijf nieuw, dus ik heb ze meteen getest en voor mij werken ze echt! Heel leuk om dankzij zo'n event weer wat meer te leren over make-up. En nu... over naar de winactie!


Wat kan je winnen?
Van Dr. Hauschka mag ik een goodiebox verloten, die helemaal zit volgepropt met fijne verzorgingsproducten. Ik ga niet alles verklappen, maar in de doos zitten onder andere producten om je handen en nagels mee te verzorgen, gezichtsverzorging en foundations van Dr. Hauschka. En Bagels&Beans (het restaurant waar het event werd georganiseerd) heeft ook nog iets héél lekkers in de goodiebox gestopt! Op de foto helemaal bovenaan dit artikel zie je een preview van de inhoud van de doos.

Hoe maak je kans?
De goodiebox is bedoeld als bedankje voor mijn volgers, dus de enige voorwaarde die er aan deze winactie zit is dat je mijn blog volgt. Dat kan het makkelijkst via Bloglovin' of Facebook!
Oh, en laat hieronder even een reactie achter met je e-mailadres, zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen! Laat je liever niet je e-mailadres achter op het internet? Stuur dan even een mailtje naar pixelsbyemilia@gmail.com met als onderwerp 'winactie Dr. Hauschka'.

Ik zal de winnaar of winnares bekend maken op kerstavond (24/12/2014), dat lijkt me het perfecte moment om cadeautjes uit te delen. Heel veel succes voor iedereen die meedoet!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

43 opmerkingen:

  1. Supertoffe tips, gaaf dat je die losgepeuterd hebt ;) Vooral tips 2 vind ik heel erg bruikbaar, van die tranen wegslikken, nooit geweten! Ik doe trouwens ook graag mee met je winactie, lijkt me heel leuk. Ik volgde je al op Bloglovin! Liefs Anniek - (anniek.andringa@hotmail.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn goede tips! Erg handig ;) Wauw, deze winactie is ook helemaal te gek! Ik volg je al een hele tijd op bloglovin en doe graag mee :) beautycreatures@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bizarre tip van die koele of warme ondertoon. Daar had ik echt nog nooit van gehoord!

    Spannend hoor, zo'n verrassings box! Ik doe graag mee: bentedeheij@gmail,com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goede tips, ik kende ze allemaal nog niet! En ik doe zeker mee aan de winactie :)
    Demi.blogspot@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne tips en ik doe heel graag mee met deze toffe winactie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik wil meedoen met de winactie! florientjepost@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 1 en 5! maar 5 wisten wij eigenlijk natuurlijk stiekem allang ;-) Leuke actie, ik volg je op Bloglivin en FB, om zo niets meer te missen. Ik heb gereageerd als Googleaccount, dan is mijn mailadres toch bekend? Tenminste dat dacht ik altijd... Mooie zondag nog, groetjes Corinne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nummer 3 is handig, die kende ik nog niet. Ik heb het geprobeerd, maar er gebeurde niks bij mij, haha. Ik heb vast iets fout gedaan. Natuurlijk doe ik heel graag mee met de winactie, ik heb alles gedaan :) Mijn email: annajirina@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke winactie! 2 kende ik trouwens nog niet. Ik doe graag mee en heb alle verplichte stappen gedaan. Mijn e-mailadres is trouwens Eleganticnl@hotmail.com
    Duimen maar! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super handige tips en mooie winactie! Ik doe zeker mee. Mijn email: daphne.de.jong@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een handige tips! Ik ga de truc met het poeder onder de foundation zeker eens uitproberen ;)
    Ik volg je zowel via Facebook als Bloglovin. Mijn emailadres is ianthelambrechts@hotmail.com :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel handige tips en superleuke winactie! Dr. Hauschka wil ik al lang eens ontdekken dus ik doe graag mee ;-) mijn e-mailadres is ellen.dewandeleer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat trukje van om je ondertoon te bepalen is ZO handig! Die ga ik proberen. En ik doe graag mee aan de winactie natuurlijk ;) mijn email is tettelintess@gmail.com x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke tips! Ik kende ze allemaal nog niet. Ik heb gelijk de truc met mijn pink geprobeerd! Ik volg en like je op bloglovin (beautyding), veel succes! Emharing@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super fijne tips en wat een gave winactie. Ik doe zeker mee en volg je al een tijdje op bloglovin. Mijn e-mail is merdjelin@outlook.com x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. GEWELDIG!! Hier maak ik heeeel graag kans op.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk ik doe mee!
    stylebybo.blogspot@gmail.com
    Ik volgde je al op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Ik doe ook mee
    Sylviatran09@hotmail.com. Ook geliket en gevolgd op Bloglovin en fb!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heey super winactie! Fingers crossed. Volg je via FB met de naam Wilmke Boersma of W in Wonderland. Mijn mail: wilmke8boersma@hotmail.com

    x Wilmke
    http://www.winwonderland.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk! Ik doe graag mee. (DiaryOfAMua@outlook.com)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor jouw make-uptips!
    Ik doe graag mee. Mijn email: alfi.yusrina@hotmail.com
    Momenteel gebruik ik een paar Dr. Hauschka producten. Ze zijn zeer goed!!

    Groetjes,
    Alfi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lijkt me super tof om te winnen!
    Ik volg je via bloglovin :), mijn mail is diddl1991@hotmail.com, i know brugklas mailadres! hahaha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ah, dankjewel voor je tips! Vooral tip 4 is erg handig, namelijk altijd als ik terug kom na een dag school of werken zit mijn foundation voor géén meter meer! Ga het morgen gelijk proberen :) Ik doe ook mee met je winactie, mijn e-mailadres is daniqueufzo@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lijkt me ontzettend leuk om dit te winnen! Dus ik waag een gokje. Volg je al op Bloglovin en nu ook op Facebook (dacht dat ik dat al deed maar niet dus)! Mijn mail is contact@thekimberleyb.com x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke box! Succes voor iedereen die mee doet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Avner Bollengier2 december 2014 om 20:51

    Héél leuk - ik had deze wedstrijd via twitter gezien en direct fan!
    Ik doe dan ook héél graag mee om mijn vrouwtje eens goed te verwennen! ZO kan zij het nieuwe jaar in met leuke nieuwe producten.
    avnerbol@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een handige tips en een leuke winactie! Ik ben dol op goodiebags :) Ik doe graag mee. Mijn e-mailadres is amanda_sturm@hotmail.com en ik volg je via Bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke tips, want dit zijn tips die ik eigenlijk nooit eerder heb gelezen :)! Natuurlijk wil ik meedoen aan je winactie, lijkt me hartstikke tof. M'n email: denisekoopmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En ik volg je geloof ik op ongeveer alle manieren, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een goed artikel! Leuke tips en ben erg benieuwd naar de producten:-)
    Fingers crossed/ duimen maar!
    Groetjes Anke Boonen, anke80@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een goede en leuke tips en een geweldige win actie!!
    Ik volg je via bloglovin!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oops, mijn email: gina_de_zeeuw@hotmail.com hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een handige tips zeg! Echt hihi geweldig ga ze zeker vanavond een uitproberen als ik me ga optutten, niet allemaal tegelijk natuurlijk whahah!! ;) Ik doe natuurlijk ook graag mee met jou winactie ;-) Superleuk. Ik volg je op fb en bloglovin! Groetjes van ilse prins, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi
    Ik volg je op Bloglovin en FB en stuur een mailtje met mijn mailadres.
    Ben gek op de producten van dr. Hauschka en maak graag kans.
    groeten,
    Grete Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik doe mee!
    alles gedaan
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. super leuke actie! ben zeer benieuwd naar de producten van Dr. Hauschka. duimen dus maar. En bedankt voor de fijne tips! kikihasselton@hotmail.com, http://www.bloglovin.com/blog/12036545

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ohh I want! Wat een leuke producten! Mijn adres is Isavangalen@hotmail.com. Liefs Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een handige adviezen. Ik vond het vooral leuk om te weten te komen welke ondertoon ik heb.
    Dankjewel!
    Ik ben nog onbekend met de producten van dit merk en zou het leuk vinden om ze uit te proberen. En mijn lichaam mag nog wel wat extra verzorging in deze koude wintermaanden!
    X Marjoke - marjokevandewerken@gmail.com
    ps. ik volg je op Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Net op het nippertje, maar ik wil nog wel graag meedoen! Heb een product van dit merk geprobeerd en dat was heel fijn, dus ik wil wel meer proberen! Ik volg je via bloglovin en m'n email adres is info @ marjolean.nl (zonder de spaties).

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik wil nog graag mee doen. wat een leuk cadeau! zou fijn zijn voor kerst want ik heb geen plannen deze avond dus mss maakt dit me wat mer blij op zo een avond :)

    Ik volg je via Bloglovin en facebook.

    Mail adres is: tamara1bouchard@gmail.com

    Fjne kerst alvast.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik heb eigenlijk geen idee of ik nog op tijd. Ik hoop het in ieder geval wel heel erg!
    De producten lijken me super fijn! Ik ben vooral heel benieuwd naar de foundation. Zelf gebruik ik namelijk eigenlijk alleen maar Bb cream. Dat is toch net wat anders. Hele leuke tips trouwens.

    Ik volgde je al op bloglovin. Email: misshappinez@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik volg je blog via facebook! Hierbij ook mijn reactie haha.
    Email: mwitteveen97@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.