Fashion,

WORKOUT / Mijn favoriete sportkleding

10/28/2014 Pixels By Emilia 31 Comments

Nederlands: Al een paar jaar laat ik jullie wekelijks mijn outfits zien. De kleding die ik draag naar school, naar de stad of naar events... Bijna alles komt voorbij. Maar al die tijd heb ik jullie nog nooit laten zien wat ik aantrek als ik ga sporten! De laatste maanden heb ik alleen af en toe hardgelopen en geskatet, maar ik ga binnenkort weer een abonnement op de sportschool nemen. Daarom heb ik mijn work-outgarderobe alvast een beetje aangevuld en vandaag ga ik jullie zien wat mijn favoriete sportkleding is op het moment!

English: For over two years now I'm sharing my outfits on this blog. The clothes I wear when I go to school, to the city or to events... Everything can be found on my blog. But during all those months, I never showed what I wear when I'm training! Last months I've only been running and skating every once in a while, but soon I'm going to get a membership at the local gym again. I'm already updating my work out wardrobe for that and today I'm going to show you guys my favorite sportswear of the moment!


Allereerst de pareltjes van mijn sportcollectie: mijn sportschoenen! Ze zijn van Nike en het model heet 'Flyknit Lunar1+'. Ik heb ze dit jaar van mijn ouders gekregen voor mijn verjaardag en ik ben er zo blij mee! Ze lopen heel licht en ik vind ze er ook heel leuk uitzien, al is dat natuurlijk niet het belangrijkste.


Shirts! Ik heb geen professionele sportshirts, maar ik draag meestal een t-shirt van Hema of een tanktop van Sutherland. Beide shirts heb ik al sinds de middelbare school, maar ze zitten allebei nog prima.


Mijn korte sportbroekje voor de zomer, gekocht bij Bristol. Het is een heel simpel en luchtig broekje, van een superdunne stof. Past qua kleur perfect bij mijn Nikes!


Dit is mijn nieuwste aanwinst: een lange sportbroek, die ik afgelopen maand heb besteld bij OTTO. Het is de 'epic run tight' van Nike en hier ben ik zó blij mee! Mijn vorige sportlegging ben ik kwijtgeraakt (vraag me niet hoe) en ik wilde al een tijdje een legging van Nike proberen, dus dit was het perfecte moment om er eentje aan te schaffen. Het model is prachtig en zit echt geweldig. Hier ga ik nog heel veel plezier van hebben!


Nog meer Nike! Deze sportbeha kocht ik een paar maanden geleden bij een outlet van Nike. Ik had nog nooit een sportbeha gedragen, maar echt, het zit zo fijn tijdens het sporten! Deze vond ik ook ontzettend mooi met die open rug. De voorkant is gewoon simpel en zwart, met een heel klein logo aan de zijkant.


Dit is een armband van de Action. Heel handig voor als ik ga hardlopen, want hier passen mijn sleutels en telefoon in! Sportleggings hebben vaak geen zakken (mijn nieuwe heeft trouwens wel een klein zakje aan de achterkant), dus dan is het heel handig om op deze manier toch wat spullen mee te kunnen nemen. Zo'n band kost echt niets trouwens! Volgens mij heb ik er niet meer dan €2 voor betaald.


Deze trui kocht ik zo'n 5 jaar geleden bij H&M en is waarschijnlijk één van mijn meest gedragen kledingstukken. De stof is zo zacht en fijn en stretchy, dus deze trui zit echt superlekker. Vroeger droeg ik 'm soms zelfs naar school, maar tegenwoordig is het echt mijn sporttrui. Perfect voor als ik ga skaten of hardlopen als het buiten iets kouder is.

Zo, dat waren mijn favoriete kleren voor tijdens het sporten! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. En nu ben ik benieuwd... Wat draag jij tijdens een workout?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Ik heb heel veel sportkleding, alleen ben ik uit al mijn sportleggings gegroeid als in te groot geworden. Dat krijg je als je door het sporten 7 kilo afvalt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie kledingstukken, hier wil je zelfs voor gaan sporten :D En wat zijn de sportschoenen onwijs gaaf! Geweldig patroontje, maar ehm ja het gaat natuurlijk om het feit dat ze lekker licht zijn en soepel zitten haha oeps <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sportkleding draag je, ik vind die nikies super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit, vooral die schoenen vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne sportkleding, je schoenen zijn tof! Tja, het oog wil ook wat als je gaat sporten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke schoenen! :-) Hihi ik weet nog toen je ze ging uitzoeken! Ik vind ze echt heel vet, de kleurtjes zijn zo tof! En die sportBH vind ik zelf ook heel erg mooi en draag ik nog steeds met veel plezier. Je nieuwe legging is prachtiggggg (hoe raak jij je legging kwijt? heeft de wasmachine 'm opgegeten? ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke kleding! Vooral je schoenen vind ik zo ongelooflijk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke kleding en prachtige schoenen! X
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke outfit, je schoenen zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, fijne kleren! Met leuke sportkleding krijg ik veel meer motivatie om te sporten en die leuke kleding aan te trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je schoenen zijn zo mooi! Nu ik dit allemaal zie krijg ik weer zin om te beginnen met hardlopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow je schoenen zijn ongelofelijk mooi! Die legging van Nike ziet er zo leuk uit. Leuk artikeltje!xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te zien! Vooral je schoenen, wauw, wat een pareltjes. Die zo ik ook wel graag willen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben verliefd op die schoenen! Zo gaaf! Leuk om een keer te zien wat je draagt tijdens sporten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je sportschoenen geweldig! Zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfit haha. En dat voor het sporten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je schoenen echt super leuk! De kleurtjes die er in verwerkt zijn maakt het net wat anders, heel leuk :)
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die schoenen zijn echt AWESOME Emilia!
    Die subtiele kleurtjes erin zijn echt leuk.
    En sporten wordt altijd leuker met een leuke outfit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je sportschoenen zijn echt geweldig! Eerst dacht ik dat ze 'gewoon' grijs waren, daarna zag ik pas alle kleurtjes erin zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwie!! Ik vind de Nikes GEWELDIG! Hebben hebben hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke sport kleding. Je schoenen zijn echt geweldig ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hierdoor wil je toch bijna zelf gaan sporten... Gave spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke sportkleding! Hierdoor wordt het sporter toch nog leuker! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wauw, die sneakers zijn echt geweldig! Wat een mooie kleur, maar toch subtiel :).

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er heel erg sportief uit!
    Gebruik jij ook iets van melatonine ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke foto's! Hier word ik nou blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fantastische kleding zeg. De foto's zien er erg leuk uit en wat een leuke reacties van de mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ziet er goed uit zeg. Je bent goed voorbereid om te gaan sporten! Zo zie ik het graag haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.