Fashion,

WINACTIE! / Hybrid jurk t.w.v. €123,23

10/20/2014 Pixels By Emilia 18 Comments

Nederlands: Yes, tijd voor een nieuwe winactie! Vandaag ga ik iets superleuks verloten op mijn blog: een jurkje van het Britse merk Hybrid. Een tijdje terug mocht ik via een pr-bureau kennismaken met het merk en heb ik een favoriete jurk uitgekozen om aan jullie weg te geven. Het was best lastig om één favoriet te kiezen, omdat Hybrid een geweldig grote collectie heeft, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor een strakke, donkerblauwe kokerjurk die je op meerdere manieren kunt combineren. Ik zie dit jurkje al helemaal voor me met een paar nude heels en gouden sieraden, voor een chique feest. Of juist met een net jasje en mooie laarsjes, voor een zakelijkere gelegenheid. Zie jij jezelf deze jurk ook al helemaal dragen? Klik dan snel op 'read more' om te zien hoe je kans maakt om te winnen!

English: Today I'm having a give away for you guys! Together with the brand Hybrid I picked a dress to give away to one of you. I chose a very versatile dress, that you can wear to many occasions. It's a dark blue pencil dress, that I think will look amazing with nude heels and golden jewelry, for a classy party. Or with a nice jacket and boots, for a somewhat more businesslike event. Can you picture yourself wearing this dress already? Click 'read more' to read the rules of this give away!


Hierboven zie je het jurkje dat ik mag verloten. Het model heet 'Jordan Pencil Dress' en heeft een waarde van €123,23. Wauw! Dit moet je doen om te winnen:

• Like Hybrid op Facebook.com/Hybrid.Fashion.
• Like Pixels By Emilia op Facebook.com/PixelsByEmilia of op Bloglovin (Bloglovin.com/en/blog/3827945).
• Laat hieronder een reactie achter met je maat en je e-mailadres. Dat is heel belangrijk, want zo kan ik je bereiken als je hebt gewonnen! Als je je maat en e-mailadres liever niet in de comments achterlaat, mag je ook even een mailtje sturen naar pixelsbyemilia@gmail.com om aan te geven dat je meedoet, zet dan even 'Hybrid winactie' in het onderwerp van de mail.

Op 1 november zal ik loten en dan maak ik de winnares bekend. Heel veel succes!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Wauw Emilia, wat een onwijs gave winactie! Ik ben dol op zakelijke en nette jurken en dit is echt dé kans om een mooie in mijn garderobe te kunnen hangen! Ik volgde je al op Bloglovin en heb Hybrid Fashion en jou op Facebook geliked. Ik draag een S en mijn mail adres is dvankalmthout@hotmail.com. Fingers crossed en veel succes iedereen! Liefs, Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke winactie! Ik heb je een mailtje gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrees dat ik niet het figuur hiervoor heb, maar alle andere enorm veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik draag nooit zoveel jurkjes en voor de kerst heb ik er al een op het oog die ik graag wil dus ik gun iedereen deze jurk. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, schitterende jurk. Ik ben helemaal verslaafd aan dit soort getailleerde jurken. Hybrid fashion heb ik geliked en je blog ook. Verder volgde ik je natuurlijk al! Ik draag XS en als deze er niet is is het een S. Mijn e-mailadres is overigens daphne_goorden@live.nl. Duimen, duimen, duimen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een kans! Zooo leuk dat je dit mag weggeven, ik doe ook heeeeel graag mee! Ik heb alle dingen gedaan. Mijn maat is maat M en mijn mail is: info@aowob.nl

    Fingers crossed!! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, wat een toffe winactie! Ik doe heel graag mee voor een maat S en mijn email is: fleur-sophia@hotmail.com. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, echt een prachtige jurk, ik was al eventjes naar zoiets op zoek. Ik volg je op bloglovin' en like dit bericht. Daarnaast like ik jouw blog (al een tijdje) en Hybrid op Facebook. Ik heb maat S en mijn emailadres is: picture-esmee@live.nl. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastische jurk - ik hou persoonlijk enorm van dat soort jurken: ze benadrukken de vrouwelijkheid zonder enorm bloot of opvallend te zijn. Fantastisch!
    Ik heb maat S, als hij iets strakker valt bij de heupen M en mijn e-mailadres is lemontierres@gmail.com
    Liefs X!
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super!! Maat 8 (36) voor mij.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend mooi!!! ik heb maat 34-36 en zou natuurlijk graag kans maken :D s.annevanderm at gmail.com!! xx Anne van der Meijden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! Zo'n jurken zijn helemaal mijn smaak (:
    Wat lief van je om deze actie te doen!

    Ik heb maat S of maat 36 en je kan me altijd bereiken op nena.verbeeck@gmail.com
    Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe mee!
    mijn maat is s maar als de jurk wat strakker valt dan een m
    alles gedaan
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, heel classy jurkje!
    Ik doe mee,ik heb maat S en mijn emailadres is: nele_kerkhofs13@hotmail.com
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw echt een prachtig exemplaar. Ik doe graag mee en heb maat s :) Ik volgde je al op bloglovin en heb nu ook de andere verplichte stapjes gedaan :) Mijn mail is: beyoutifoolblog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw ! Dit is mijn favoriet tussen de vier :D
    Ik doe graag mee met de winactie. Ik heb maat small of medium, maar doe me toch maar een small.
    Mijn mail is: blushandstuff@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik waag nog snel even mijn kans en doe mee! Ik heb beide pagina's geliked! Mijn mail adres is skirtsandlace@gmail.com en ik heb maat 36 xoxo Evi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.