Beauty,

REVIEW / Blush en lipstick van Dr. Hauschka

10/22/2014 Pixels By Emilia 14 Comments

Nederlands: Een verzorgingsmerk waar ik altijd al dol op ben geweest, is Dr. Hauschka. Ik heb helaas nog niet heel veel spulletjes van het merk getest, maar de producten die ik wel heb gebruikt, bevielen altijd ontzettend goed. Zo gebruikte ik vroeger vaak de dagcrème en de handcrème, die allebei superhydraterend zijn. Make-up van Dr. Hauschka had ik echter nog nooit geprobeerd. Tot er vorige maand een prachtig pakketje werd bezorgd! Ik ontving een blush en een lipstick en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik ervan vind én laat ik zien hoe ze me staan. Benieuwd of ik over de make-up net zo enthousiast ben als over de verzorgingsproducten? Klik dan snel op 'read more'!

English: A brand that I've always loved is Dr. Hauschka. I haven't tested many products of this brand yet, but everything that I did use, I thought worked perfectly. I've tried the day cream and the hand cream and both are super hydrating and just great. However, I never tried the make-up this brand sells. Until last month, that is! I received this amazing package with a lipstick and a blush that I enthusiastically started testing immediately. Today I'm going to tell you guys what I think about these make-up products and I'll show you how the blush and lipstick look on my face. Click 'read more' if you want to know what I think about these products!




Rouge Powder 03 Blushing Rosé (€16,95)

Laten we beginnen met de blush, genaamd '03 Blushing Rosé'. Ik gebruik zelf pas sinds een jaar blush en ik vind het soms best lastig om te zien welke kleuren me staan. Maar met deze blush zit ik wel goed, want volgens mij is dit een kleur die echt iedereen staat. Niet te warm, niet te koel. Heel mooi!
De pigmentatie vind ik erg prettig, want hij is goed op te bouwen! Ik ben zelf in het najaar behoorlijk bleek en dan ben ik altijd bang dat een blush too much is. Dat ik dan meteen van die knalrode wangen krijg. Maar met deze blush zal dat gelukkig niet zo snel gebeuren. Als je er één keer met een kwast in dipt en daarmee over je wangen gaat, krijg je een heel licht blosje. En als je van een heftigere blush houdt, dan kan je er nog wat laagjes overheen doen. Zo kun je dus zelf kiezen hoe intens je de kleur wil hebben.
De verpakking is stevig, eenvoudig en mooi en ik vind het leuk dat er zelfs een klein kwastje bij zit. Dat kwastje gebruik ik overigens zelf niet, omdat ik het net iets te klein vind, maar als je de blush meeneemt op reis, is dat wel heel handig.
Yes, over de blush ben ik erg enthousiast!


Lipstick 01 Soft Coral (€16,95)

En nu de lipstick, in de kleur '01 Soft Coral'. Het eerste wat me opviel aan de lipstick, was de geur. De lipstick ruikt namelijk heel kruidig en natuurlijk en dat vind ik zelf echt heel lekker! Als je niet van kruidige geurtjes houdt, is dat trouwens ook niet erg, want als je de lipstick op je lippen hebt, merk je niets meer van de geur.
Wat ik fijn vind aan deze lipstick, is dat het spul niet aanvoelt als lipstick. Het voelt meer alsof je een verzorgende balsem op je lippen hebt! De lipstick is namelijk een beetje vettig en zacht en dat voelt heel prettig aan. En omdat de lipstick zo vettig is, blijft de kleur ook ontzettend goed zitten. Ik kan de lipstick een paar uur dragen, zonder dat de kleur vervaagt of in de lijntjes trekt. Top!
De kleur vind ik zelf ook mooi. Iets roder en donkerder dan de natuurlijke kleur van mijn lippen, maar verder niet echt een heel aparte of extreme tint. Prima voor school, vind ik!


Hierboven zie je de producten op mijn gezicht. Op de 'before'-foto draag ik wat foundation en mascara en op de 'after'-foto heb ik de producten van Dr. Hauschka op. De blush vind ik er heel natuurlijk uitzien (op de foto valt het misschien niet heel erg op, maar als je goed kijkt zie je een mooi blosje!) en de lipstick is best opvallend, maar niet té. Ik ben heel blij met deze producten en ik heb deze look de afgelopen maand al behoorlijk vaak zo gedragen!


Algemeen

Dr. Hauschka test niet op dieren en maakt uitsluitend gebruik van natuurlijke ingrediënten in hun verzorgingsproducten en make-up. De producten van het merk zijn onder andere verkrijgbaar op www.dr.hauschka.com, bij de Bijenkorf en bij verschillende andere verkooppunten die je op hun site terug kunt vinden.

Heb jij weleens producten van Dr. Hauschka geprobeerd?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur heeft de lipstick, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's! Ik kende het merk nog niet maar ik vind beide producten er veel belovend uitzien. Ik vind vooral de kleur van de lipstick ook erg mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dit klinkt heel goed :). Mooie review heb je geschreven. Ik heb er nooit producten van geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik vind deze lipkleur echt prachtig bij je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit. Mooie foto's ook. Prachtige kleur lipstick! X
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur lippenstift! Maar stiekem vind ik de before foto zonder blush en lippenstift mooier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. looking good wat ben je toch ook een pracht meid! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die lippenstift staat je erg mooi! Je hele gezicht licht er van op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooow, die lipstick is mooi! Staat je prachtig zo'n kleur. Dr. Hauschka lijkt mij ook een heerlijk merk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi effect! Het ziet er prachtig uit, zeker omdat je het voor en na effect kan zien. Ik kende het merk nog niet, maar het ziet er wel fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie review zo met die foto's.
    Zo kun je heel duidelijk het verschil zien.
    Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.