Fashion,

OUTFIT / Snake boots

10/02/2014 Pixels By Emilia 28 Comments


Nederlands: Kennen jullie deze laarsjes nog? Ik was bijna vergeten dat ik ze had, maar vorige week vond ik ze in een oude schoenendoos en sindsdien heb ik ze weer helemaal herontdekt. Met het herfstige weer van de afgelopen dagen zijn ze namelijk ideaal, omdat ze gemaakt zijn van een soort plastic nepleer en dus lekker regenbestendig zijn!
Ik droeg deze outfit gisteren, toen ik met Michaela ging lunchen bij mijn favoriete hotspot aller tijden. Het was zo leuk om weer met haar bij te kletsen en dat was ook echt tijd, want we hadden elkaar sinds de zomervakantie al niet meer gezien! En ik heb meteen foto's gemaakt van het lunchtentje, zodat ik die plek eindelijk eens met jullie kan delen, dus daar kunnen jullie deze week nog een artikel over verwachten!

English: Do you remember these boots? I almost forgot about them myself, but last week I found them in their shoe box at the back of my closet and I've been wearing them on a daily base ever since. They're perfect for the Dutch autumn days, since they're made of some sort of plastic fake leather, which makes them super rain resistant!
I wore this outfit yesterday, when I had lunch with my friend Michaela at my favorite hotspot ever. We had so much fun catching up and we had a lot to talk about, since we hadn't seen each other since summer! In between the catching up, I also took some pictures of the lunchroom, so I can share it with you guys. I'll write an article about it this week, so stay tuned!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

28 opmerkingen:

  1. Ik vind je kleding stijl zo leuk! Kan ik je huren als mijn styliste ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja je schoenen zijn zo leuk! Ben benieuwd naar het tentje waar jullie hebben gezeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je heel mooi, die outfit. En de laarsjes maken het inderdaad af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je schoenen zijn echt ontzettend gaaf! Goed van je dat je ze weer hebt herontdekt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk zeg! Deze outfit staat je ook heel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk om items te herontdekken in je kledingkast. De laarsjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah ik vind ze te gek! Echt heel erg chic, echt Emilia schoenen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's Emilia! Gave laarsjes zijn dat zeg. Altijd leuk om zulke items te herontdekken in je kast, alsof je weer iets nieuws gekocht hebt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's en ik ben dol op je laarsjes! Super leuk om zo'n prachtig paar te herontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je prachtig! Hele gave laarsjes! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, mooie laarsjes! Ik vind je jasje en het shirtje wat je eronder hebt ook heel mooi staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie outfit! En gezellig samen lunchen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie outfit! Wat een surprise die laarsjes, ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het staat echt prachtig! Dat wit staat heerlijk fris. Ik ben benieuwd naar je favoriete hotspot! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige outfit weer! Je hebt zo'n mooie stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw! Je hebt zo'n mooie classy stijl! Het staat je ook echt prachtig! Vooral die blazer vind ik super tof! En je schoenen staan er ook zo leuk bij! Super leuk altijd om oude kledingstukken weer helemaal te her-ontdekken hihi. Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige outfit! Het staat je fantastisch :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die laarsjes zijn idd heel mooi! Goede ontdekking! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik blijf je laarsjes zo prachtig vinden! En vind de rest van je outfit ook heel mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.