Diary,

INSTAGRAM #25 / Fotoshoots, etentjes en andere leuke dingen

10/06/2014 Pixels By Emilia 19 Comments

Instagram: @emiliavd
Nederlands: Tijd om jullie weer bij te praten over wat ik de afgelopen tijd heb beleefd! Aan de hand van mijn laatste Instagramfoto's geef ik jullie een kijkje in mijn leven en vertel ik wat ik heb gedaan, gezien en gegeten. Ik heb vorige maand een hoop leuke dingen mogen meemaken, waaronder een fotoshoot, etentjes, een concert en mijn vakantie, en dat ga ik jullie vandaag allemaal laten zien. Klik dus snel op 'read more' als je benieuwd bent naar alle verhalen en foto's!

English: It's time to tell you guys what I've been up to lately! Today I'm going to give you a little peek into my life, by sharing my latest Instagram pictures and telling the stories behind them. I've been doing so many fun things last month, like a photo shoot, I've seen so many friends again and I went on a holiday and today I'll be showing pictures of all those things. So, if you want to see and read more about my life of the past weeks, you should click the 'read more' button!

Deze foto is stiekem nog van voor de vakantie! Nadat ik mijn stage in het ziekenhuis had afgerond, kreeg ik deze muis als bedankje/aandenken. Deze knuffels worden speciaal voor het ziekenhuis handgemaakt door een dame en zijn eigenlijk bedoeld voor de kinderen die het eng vinden om bijvoorbeeld bloed te laten prikken. Zo lief! En echt een perfect aandenken dus, omdat deze muizen echt bij het ziekenhuis horen.

Dit is een foto van een outfitpost van deze zomer. Ik verbaas me er steeds weer over dat mijn haar zo lang is. Een aantal jaren geleden was het nog zo kort dat ik het niet eens in een staart kon dragen!


Als ik naar deze foto kijk, krijg ik spontaan heimwee. Niet te geloven dat ik een paar weken terug nog op Madeira was. Nu school weer begonnen is, lijkt de vakantie meteen weer zo lang geleden...


Op Madeira verkochten ze calippo's in de smaken lemon en bubblegum. Daar waren Michael en ik, zoals je kunt zien, héél blij mee. Superlekker en verfrissend!
Als je benieuwd bent naar onze reis naar Madeira kun je hier klik
ken voor mijn fotoverslagen: deel 1deel 2 en deel 3.


Deze auto spotte ik op Madeira, wat een geweldig ding! Ik houd niet zo van autorijden, maar als ik ooit een eigen autootje zou nemen, zou ik er best zo eentje willen! 


Twee weken terug deed ik een fotoshoot met Jamie en Silvy van The Girls Behind The Camera en dat was zo onwijs leuk! Ik vertel jullie er deze week meer over en dan zal ik ook de foto's laten zien.


Mijn zus en ik verveelden ons en besloten zelf koekjes te bakken. Ik had ooit gehoord dat je koekjes kon maken van havermout en banaan en verzon daar een eigen variatie op. Het eindresultaat smaakte heerlijk! Ik heb het recept op mijn blog gedeeld, dat kun je hier (klik) vinden.


Selfie! Ik was afgelopen week zo vrolijk en dat moest ik even vastleggen. Ik had superveel vrienden en vriendinnen na een lange tijd weer gezien en daar word ik altijd helemaal happy van.
Ik heb onder andere koffie gedronken met Jiami (een van mijn allereerste blogvriendinnen en zo'n schat van een meid!), geluncht met Michaela (ook een lieve blogvriendin met wie het altijd supergezellig is), ben naar het concert van Gavin DeGraw geweest met Janneke (mijn beste vriendin die ik al sinds de middelbare school ken), heb 
geskypet met Martine (mijn andere beste vriendin die voor twee maanden aan de andere kant van de wereld is) en sushi gegeten met Michael (die een vast contract heeft gekregen op zijn werk, ik ben trots!). Zo gezellig allemaal!


Gisteren had ik een geluksdag: ik had een nieuwe fiets (eindelijk!) en ging daarom een lekker stuk fietsen. Op een gegeven moment reed ik langs een geweldig schattig bakkerijtje en toen ik stopte om naar binnen te kijken, bleek dat al het gebak daar veganistisch is. Wat een ontdekking! Ik was zo enthousiast dat ik meteen 4 cupcakes meenam en die heb ik 's avonds met pap en mam gedeeld.

Zo, dat waren alle foto's alweer! De komende week wordt het ook weer lekker druk, er staan onder andere een paar feestjes en een concert op de planning, maar daar vertel ik jullie volgende keer weer meer over. Fijne maandag!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

19 opmerkingen:

  1. Die cupcakes zien er zo heerlijk uit! Wat een leuk overzichtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie selfie! Beauty, ben je! En yum, doe mij die cupcakes ook maar..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt echt super leuke foto's, en die cupcakes <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke foto`s, dat van je vakantie is erg begrijpelijk.. Bij mijn is het alweer 14 weken geleden dat ik op vakantie ging..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, al dat enthousiasme in deze blogpost! En ik ben per direct verliefd geworden op dat autootje, zó schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die cupcakes! Wat lekker! Ik hoop echt dat ik je donderdag weer zie, we moeten echt weer eens een keertje kletsen :-D EN wat is je haar lang geworden zeg, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke foto's en wat een mooie selfie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van die muisjes! Mooi initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie foto's! Hele mooie selfie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vrolijke foto's allemaal! En die cupcakes zien er zo ontzettend lekker uit, helaas woon ik te ver weg om even langs te fietsen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's Emilia! Die cupcakes zien er echt delicious uit zeg, mag ik een hapje? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die cupcakes zien er heerlijk uit, waren ze ook lekker? Ik vind het ook gek hoor, de vakantie en de zon lijkt zo lang geleden - zeker vandaag, vind het ijskoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh die taartjes zien er heerlijkt uit! Dat is nog eens een fijne ontdekking :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet eruit al een leuke week! Mooie foto's ook;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om te lezen! Gezellig dat je zoveel met vrienden hebt afgesproken, dat is altijd fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.