Diary,

FOTOSHOOT / Behind the scenes

10/08/2014 Pixels By Emilia 27 Comments

Nederlands: Afgelopen maandag vertelde ik het al: ik heb een fotoshoot gedaan met Jamie en Silvy van The Girls Behind The Camera! 'Huh, maar jij bent toch geen model!?', zul je nu misschien denken. Nope, dat klopt, maar een tijdje geleden verlootten Jamie en Silvy een fotoshoot via hun site en ik was één van de twee gelukkige winnaressen. Zo onwijs gaaf! Jullie willen niet weten hoe breed mijn lach was toen ik dat leuke bericht kreeg. De fotoshoot vond in september plaats en vandaag ga ik jullie laten zien hoe het er 'backstage' aan toe ging! Het eindresultaat van de shoot komt in de loop van de week online, maar zo krijgen jullie alvast een kleine preview. Klik snel op 'read more' voor de behind the scenes!

English: Last Monday I already told you guys I had a photo shoot with Jamie and Silvy, also known as The Girls Behind The Camera. Now you might wonder if you missed something, since I never told you guys I did modeling. Well, that's because I don't. This actually was a once in a lifetime opportunity, since I won this shoot! Jamie and Silvy had a photo shoot give away on their website and I was one of the two lucky winners. I can't explain how excited I was when I got the awesome news! We planned to do the shoot in September and today I'm going to show you guys some backstage pictures of the day. Later this week I'll also share the final results of the shoot, but this way I can already give you a little preview... Click 'read more' for the behind the scenes images!


Het was zo'n leuke dag! Ik vond het ontzettend leuk om Jamie en Silvy te ontmoeten. In het echt zijn ze niet alleen net zo mooi als op hun foto's, maar ook nog eens superlief en grappig. Ook Jaimie, de andere winnares, vond ik geweldig. We hebben superveel gelachen met z'n allen.
We begonnen met de eerste fotoshoot op het dak van een verlaten parkeergarage (wát een gave locatie), gingen daarna gezellig lunchen en deden toen nog een shoot in een parkje. Aan het eind van de dag gingen we met z'n allen thee drinken en daarna was het al bijna avond en tijd om naar huis te gaan.
We zijn de hele dag op stap geweest en de dag ging zo snel voorbij! Ik was van tevoren een beetje bang dat het misschien heel awkward zou zijn om zoveel voor de camera te staan, maar Jamie en Silvy deden het superleuk en achteraf voelde ik me geen moment ongemakkelijk. Volgens mij zijn de foto's enorm gaaf geworden en ik kan dan ook niet wachten om ze binnenkort aan jullie te laten zien! Stay tuned, want in de loop van de week hoop ik ze met jullie te delen!


Hierboven zie je de backstage video die Joey van Bree maakte. Ik vind de film zó vet geworden! Ik kan bijna niet geloven dat hij dit helemaal in zijn eentje in elkaar heeft gezet, het lijkt wel of er een heel team aan de video heeft gewerkt! Supermooi gefilmd en onwijs goed bewerkt. Ik heb het filmpje stiekem al zo'n vijf keer opnieuw gekeken, omdat het zo'n geweldige herinnering is aan de mooie dag. Hopelijk vinden jullie het net zo leuk om te zien als ik!

Heb jij weleens een fotoshoot gedaan?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Wauw gaaf zeg! Ik ben heel benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat onwijs gaaf!! De foto's zien er erg tof uit en wat ben je toch een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah die video, hoé gaaf! Ik ben zo benieuwd naar je mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt geweldig! Zoiets lijkt me supergaaf om een keer te doen! En tof om zo andere bloggers te ontmoeten. Het filmpje is ook super. Ben erg benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke video zeg! Tof dat hij het in zijn eentje gemaakt heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Hun foto's zijn altijd prachti, dus ik ben reuze benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof, ik ben benieuwd naar het resultaat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk om te zien! Ik ben heeel benieuwd naar het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enorm gaaf! Die video's vind ik ook altijd zo leuk erbij. Ik ben heel benieuwd naar het resulaat, je outfits en de locaties zijn in ieder geval geweldig. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat zien jullie er super uit en de video is inderdaad erg prof in elkaar gezet! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg tof, ik ben ook enorm benieuwd naar het resultaat. Ik vind hun shoots altijd geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een gave video!
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan! Groet Edwin www.foto-edwin.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk! Tof ook zo'n backstage filmpje! Ik ben benieuwd naar de foto's (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk Emilia en je bent zeker fotogeniek. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een mooi filmpje! Ben heel benieuwd naar het resultaat, je doet me echt aan Niomi Smart denken! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aaaah wat tof! Ik vind hun foto's altijd zo mooi, ik ben benieuwd naar het resultaat. :) En dat filmpje is inderdaad echt wauw, heel mooi in elkaar gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tot nu toe al zulke leuke en mooie foto's! Ik ben heel benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaah wat, gaaf! Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, dat ziet er gaaf uit zeg! Supermooie video en ik ben onwijs benieuwd naar t resultaat.

    Oja enne, ik heb je getagd ;)
    http://xannsplace.com/2014/10/08/sunshine-blogger-award/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tof hoor en wat een leuk filmpje!! Ik ben super benieuwd naar het eindresultaat..

    Liefs,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige foto's! Ben benieuwd naar de rest, het filmpje is echt mooi. Super mooi gefilmd. Ziet er heel interessant uit. Heel gaaf dat je dit hebt gewonnen :) Jealous!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.