Fashion,

FOTOSHOOT 2 / Bare legs once again

10/17/2014 Pixels By Emilia 31 Comments

Nederlands: Deel twee van de fotoshoot met The Girls Behind The Camera! Dit zijn de foto's die Silvy van mij heeft gemaakt. Heel anders dan de andere foto's die ik jullie vorige week al liet zien (dat komt waarschijnlijk door de locatie middenin de natuur, die het tegenovergestelde is van de parkeergarage), maar wel weer typisch de stijl van TGBTC. Ik zou zelf niet kunnen kiezen welke van de twee shoots mijn favoriet is, ik vind beide series echt een geweldige sfeer hebben!
De outfit die ik tijdens de tweede shoot droeg, is veel schattiger en liever dan de outfit op de andere foto's. Ik draag hier een zwierig rokje, lichte enkellaarsjes en een luchtige top met spaghettibandjes. En mijn favoriete, gebleekte spijkerjasje. Waarschijnlijk de laatste outfit met blote benen die ik dit jaar zal dragen, want het weer is ondertussen behoorlijk omgeslagen... Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!

English: Part two of the photo shoot I did with The Girls Behind The Camera! These are the pictures that Silvy made of me. They're so different from the pictures of the first part of the shoot that I showed you last week (which is probably because of the location: these woods are like the opposite of the parking lot), but the style is again typically TGBTC. I can't choose a favorite between the two shoots, I think both series have this awesome atmosphere going on.
The outfit I wore during the second shoot is way cuter and sweeter than the look I chose for the first shoot. In these pictures I'm wearing a flowy skirt, ankle boots in a light color and a loose top with thin straps. And my favorite, bleached denim jacket. Probably this year's last outfit with bare legs, since the weather really really changed this week...! Click 'read more' to see all the pictures of the shoot.


Als je benieuwd bent naar de rest van de fotoshoot, klik dan hier voor het eerste deel van de foto's en het backstageverslag + video! Welk deel van de shoot vinden jullie het mooist?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Wauw! Ik vind de foto's echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ook echt zo mooi Em, wat ben je toch een knapperd! Ik zou ook niet kunnen kiezen, hihi. Dit is wat speelser en die andere outfit wat chiquer! Heel gaaf! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je outfit mooi! En wat ben je zelf ook mooi, prachtige foto's weer. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, wat een mooie foto's! Echt awesome. Ik kan ook geen favoriet kiezen, want ze zijn allemaal zo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou ook niet kunnen kiezen! :)
    Deze shoot is veel lichter en liever. Maar het zware karakter van de andere heeft net zoveel charme :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's, wat een mooie outfit heb je aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw sprookjesachtig mooi! Wat een geweldige sfeer, echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wauw! Wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, deze foto's zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige foto's weer! Vind deze shoot inderdaad ook heel erg mooi, hier zit wat meer kleur in maar die andere foto's zijn juist weer chic! In ieder geval zijn beide shoots heel erg goed gelukt en zijn de foto's heel mooi geworden, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt prachtige foto's! En ook een super leuke / lieve outfit :)
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het echt hele mooie foto's geworden! Mooie sfeer hangt er ook bij! Ik vind trouwens je outfit ook heel erg tof

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze foto's zijn ook echt weer prachtig! En je bent echt fotogeniek! Leuke outfit ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een PRACHTIGE foto's, fantastisch. X
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Práchtige foto's en wauw je outfit!! I'm in love with ittt ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele gave foto's! Lief jurkje heb je ook aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's van je! Echt ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Emilia! Wat ben je toch prachtig! En wat een gave foto's zijn het geworden! Daar mag je heel trots op zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave foto's, je staat er weer super mooi op! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ben je toch een beauty! Ik kan ook niet kiezen tussen de shoots! Je vorige outfit, maar ook deze vind ik heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wauw! Heerlijke dromerige foto's en je outfit is zo leuk en past er perfect bij! Was je trouwens ook bij de H&M opening? Ik zag heel snel iemand die op je leek en kon je daarna niet meer vinden. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :D En klopt, wat jammer dat ik je helemaal niet gezien heb! Maar het was dan ook wel meeega druk. Misschien zie ik je snel ergens anders weer!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.