Fashion,

FOTOSHOOT #1 / Oxblood pencil skirt

10/11/2014 Pixels By Emilia 29 Comments

Nederlands: Van de week vertelde ik jullie al dat ik een fotoshoot had gedaan met The Girls Behind The Camera en vandaag laat ik jullie het eerste deel van de foto's zien! We hebben de fotoshoot opgesplitst in twee delen: op één locatie fotografeerde Jamie mij en op een andere plek werd ik op de foto gezet door Silvy. De foto's in dit artikel zijn allemaal door Jamie gemaakt, op het dak van een verlaten parkeergarage. Een locatie die ikzelf ontzettend gaaf vond!
Ik draag één van mijn nieuwste aanwinsten: een kokerrok van bordeauxrood nepleer. Ik ben er best wel blij mee, al is het wel even wennen! Ik draag zelf namelijk meestal comfortabele kleding, omdat ik elke dag overal naartoe fiets, maar daar is deze rok dus absoluut niet voor gemaakt. Maar ach, iets anders is juist ook wel eens leuk!

English: Last week I told you guys I did a photo shoot with The Girls Behind The Camera and today I'm going to show you guys the first part of the results! We actually did two photo shoots in one day: firstly I got photographed by Jamie and later, on another location and wearing another outfit, Silvy took the next set of pictures of me. The images in today's article are all made by Jamie, on the roof of an abandoned parking lot. A super awesome location, if you ask me!
I'm wearing one of my latest buys: a bordeaux red pencil skirt made of fake leather. I'm quite happy with it, although I really had to get used at it at first! That's because I usually wear super comfy clothes, since I cycle a lot every day and that's seriously impossible with this skirt. But whatever, sometimes a little change can be fun!


Ik vind de foto's zo gaaf! Ik besef nauwelijks dat ik het zelf ben op de afbeeldingen, al klinkt dat misschien een beetje gek. Ik ben Jamie heel dankbaar voor deze foto's en ik zal jullie snel het tweede deel van de fotoshoot laten zien. Maar voor nu ben ik benieuwd... Wat vinden jullie van de outfit en natuurlijk van de foto's?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's! En ik vind de rok leuk gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's. Mooi outfit draag je ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ik zat net al wat foto's te kijken op de blog van Jaimie en Silvy, wat zijn ze mooi geworden! Deze outfit staat je heel erg goed en wat sta je mooi op de foto's! Heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een knapperd! Leuke laarsjes! En inderdaad een toffe locatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige outfit en foto's! Ben benieuwd naar de andere foto's :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig resultaat, je hebt een hele toffe outfit aan!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, wat een prachtige foto's! Ik vind die kokerrok je ook echt ontzettend gaaf staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super vette outfit en hele mooie foto's zeg! Vind de sfeer die het uitstraalt zo stoer! Echt tof <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave foto's! Je zag er echt mooi uit en de meiden hebben mooie foto's gemaakt van jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie foto's! Je kunt zeker trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn zulke mooie foto's! En de outfit is gaaf en staat je erg goed.
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto`s, die rok is zoo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende foto's! Deze outfit staat je super <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie foto's, vind de lengte van de rok ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De foto's zijn echt prachtig geworden! Ik vind de outfit ook superleuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waaauw beauty! Wat een waanzinnige foto's en wat sta je er geweldig op! Ook je outfit vind ik heel mooi gestyled en dan ook nog eens zo'n mooie locatie: prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een te gekke foto's zijn het geworden Em! <3 Ik vind die rok je wel echt heel erg gaaf staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De foto dat je zit had ik al gezien op Jamie haar instagram. Je mag heel trots zijn op de foto's, je ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super gave outfit en foto's, die rok staat je heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw prachtige foto's! Je staat er echt heel mooi op!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, prachtige foto's! Echt héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wauwie, wat een prachtige foto's! Je zou modellenwerk moeten doen, knapperd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De foto's zijn echt zoooo mooi! En je outfit is ook echt super tof. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een te gekke foto's! Je moet wel heel goed kijken om te zien dat die rok rood is! Ik dacht dat die zwart was.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.