Beauty,

BEAUTY / Ik testte 3 producten van Human+Kind

10/09/2014 Pixels By Emilia 11 Comments

Nederlands: Wauw, hebben jullie ooit zulke fantastische verpakkingen gezien? Afgelopen maand ontving ik van de webshop biggreensmile.nl een aantal producten van het merk Human+Kind en zodra ik het pakje opende, werd ik helemaal gelukkig. Ik heb nog nooit een handcrème of bb cream gehad in zo'n geweldige, kleurrijke tube. Ik heb de producten uitgebreid getest en vandaag ga ik jullie vertellen of ik over de inhoud net zo tevreden ben als over de verpakkingen. Klik dus snel op 'read more' om kennis te maken met Human+Kind!

English: Wow, have you ever seen such amazing packagings? Last month I received a few products of the brand Human+Kind of the web shop biggreensmile.nl and as soon as I opened the box, I got super excited. I've never had a hand cream or bb cream that looked so incredibly colorful and cute. I've been testing these products for a few weeks now and today I'm going to tell you guys if I like the content of the packagings ad much as I love the looks of packagings. So if you want to know more about the brand Human+Kind, click 'read more'!


All-in-one Family Remedy Cream

Volgens de verpakking is deze crème de oplossing voor zo'n beetje alle huidproblemen: droge huid, littekens, strae, verbranding door de zon, scheerwondjes en ga zo maar door. Klinkt ideaal, één crème die je overal voor kunt gebruiken! De crème zit boordevol actieve bestanddelen, waaronder kokosolie (vochtinbrengend), sheaboter (voedend en verzachtend), tea tree oil (bacteriedodend/desinfecterend) en aloe vera (wondhelend en kalmerend).

Nou, dat klinkt natuurlijk allemaal fantastisch, maar nu zijn jullie vast benieuwd of de crème echt zo super is. En ja, dat kan ik niet ontkennen. Ik ben er namelijk onwijs enthousiast over! Ik heb deze crème de afgelopen weken op al mijn huidirritaties gesmeerd en tot nu toe heb ik elke keer een positief effect ervaren! Ik heb zelf heel vaak lichte allergische reacties, waardoor ik van die kleine rode bultjes op mijn armen of benen heb, die onwijs jeuken. Daar smeerde ik dan 's avonds de Remedy Cream op en als ik dan wakker werd, waren de jeuk én de roodheid verdwenen! De bultjes waren nog niet helemaal weg, maar het belangrijkste was dat ik er in ieder geval gaan last meer van had. Daarnaast gebruik ik de crème af en toe op mijn ellebogen of voeten, als ik het gevoel heb dat mijn huid daar heel droog is. Ook daarvoor werkt het perfect!
De Family Remedy Cream heeft trouwens een redelijk sterke, kruidige geur, die ik zelf best wel lekker vind. Het doet me een beetje aan drop denken!

De Family Remedy Cream (40ml) kost €19,95.


All-in-one BB Cream

BB creams onderscheiden zich van normale foundations, omdat deze crèmes niet alleen bedoeld zijn ter camouflage, maar ook om de huid te verbeteren. Deze BB cream van Human+Kind bevat dus een hoop actieve ingrediënten, waaronder aloe vera (wondhelend en kalmerend), druivenpitolie (stimuleert huidvernieuwing) en jojoba-olie (ontstekingsremmend en anti-zonnebrand). Daarnaast ruikt het goed ook nog eens heerlijk, omdat er een fleugje natuurlijke parfum aan is toegevoegd.

En nu over naar mijn oordeel! Over deze BB cream heb ik goed én slecht nieuws. Ik heb in mijn leven al heel wat BB creams getest, maar ik heb er nog nooit eentje gevonden die aan al mijn eisen voldeed. Misschien ben ik te veeleisend, maar van een BB cream verwacht ik dat die verzorgend is, een goede dekking heeft en lang blijft zitten. Het goede nieuws is dat deze BB cream aan al deze eisen voldoet. Het slechte nieuws is dat de kleur totaal niet bij mijn huid past. Zó jammer! Ik heb een behoorlijk lichte huid met een gele ondertoon en deze BB cream is voor mij helaas te roze. Er zijn maar twee kleuren van deze crème te koop (licht en donker, ik heb de lichte), dus je hebt echt geluk als jouw kleur erbij zit.
Heb je een huid met een rode ondertoon, dan kan ik je deze BB cream zeker aanraden, want de verzorging, dekking en houdbaarheid zijn echt onwijs fijn.

De All-in-one BB Cream van Human+Kind kost €19,95 voor een tube van 50ml.


All-in-One Hand+Elbow+Foot Cream

Wie mij goed kent, weet dat ik een lichte verslaving heb als het gaat om handcrèmes. Ik heb altijd een of twee tubes in mijn handtas en de meeste merken heb ik ondertussen wel getest. Over de meeste crèmes ben ik positief, sommige crèmes vind ik iets minder prettig. Deze crème van Human+Kind valt in de eerste categorie, ik ben er heel tevreden over! Het spul trekt snel in, verzorgt goed en heeft een lekker kruidig luchtje. En dat zijn eigenlijk de drie belangrijkste dingen die ik van een handcrème verwacht!

De Hand+Elbow+Foot Cream bevat een hoop bestanddelen die goed hun werk doen, zoals avocado-olie (voedend, versoepelend en anti-zonnebrand), cacaoboter (voedend en verzachtend) en rozenbottelolie (voorkomt uitdroging en bevordert de elasticiteit van de huid). Dankzij al die verzorgende ingrediënten is de crème niet alleen geschikt voor droge handen/ellebogen/voeten, maar kun je het spul ook gebruiken bij wondjes, acné, blauwe plekken en uitslag. Eigenlijk is deze crème dus net zo multifunctioneel als de Family Remedy Cream, die ik eerder in dit artikel al beschreef!

Een tube van deze Hand+Elbow+Foot Cream van 50ml kost €7,95.


Algemeen

Nog even wat algemene informatie over Human+Kind: de producten van het merk bevatten geen chemicaliën, geen kleurstoffen en geen parabenen, zijn dermatologisch getest en zijn hypoallergeen en dus zelfs geschikt voor de allergevoeligste huiddtypen. En... Human+Kind test niet op dieren én alle producten zijn helemaal veganistisch. Super!

De producten van Human+Kind zijn verkrijgbaar via de webshop biggreensmile.nl. Een webwinkel waar alleen groene merken worden verkocht. Ze hebben onwijs veel make-up en verzorgingsproducten die geen van allen op dieren zijn getest en die allemaal mileuvriendelijk zijn geproduceerd. Helemaal top!
(Pssst, met de kortingscode 10PIXELSBYEMILIA krijg je nu 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen op biggreensmile.nl!)

Kende jij het merk Human+Kind al?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

11 opmerkingen:

  1. Dit zijn van die producten die ik alleen voor de verpakking al mee zou nemen, zo pretty! Vooral die remedy crème lijkt me echt ideaal. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh die verpakkingen zijn zo mooi! Ik ga echt even kijken in de webshop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word zo vrolijk van de verpakkingen! :D Balen van de BB cream, I hear you. Ik heb ook een gele ondertoon, zo jammer! Het klinken allemaal als superfijne producten, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, inderdaad alleen de verpakking al: errug pretty! De All-in-one Family Remedy Cream lijkt me echt een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat je zegt. Wat een fantastische verpakkingen! Ik vind het zelf wel wat te duur, maar ik snap dat het mooie producten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw alleen die verpakkingen al zijn een feestje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gebruik al een jaar. super creme

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verpakkingen! Ik kende het merk nog niet. Balen van die BB cream, heb je eindelijk een perfecte gevonden, is de kleur niet goed, aawhh :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne producten, moet ik eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hebben de producten een gave verpakking! En vooral de handcreme spreekt mij erg aan, misschien dat ik die maar eens moet gaan uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.