Fall,

SHOPPING / Wat ga ik deze herfst kopen?

9/24/2014 Pixels By Emilia 20 Comments

Hier vind je deze items: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9

Nederlands: Het is wel duidelijk dat het weer herfst is. Gisteren is het seizoen officieel begonnen en sindsdien heb ik de zon niet meer gezien. En eerlijk gezegd vind ik het niet eens zo erg, want ik ben dol op de herfst! Ik vind het prachtig als alle bladeren oranje kleuren, ik ben gek op de pompoensoep die mam in het najaar wekelijks maakt en... ik kan niet wachten om weer najaarskleding te kopen! Qua kleding vind ik de herfst echt het leukste seizoen, omdat je dan lekker veel laagjes kunt dragen en zo allerlei toffe combinaties kunt maken.
Wat ik dit najaar vooral wil gaan shoppen, zijn rokjes en jurkjes. Die heb ik jarenlang niet gedragen en ik heb geen idee waarom, want ze zitten lekker, staan vrouwelijk en zijn niet heel lastig te combineren. In de collage hierboven zie je waarmee ik een rokje of jurkje het liefst zou dragen deze herfst: met een heerlijk dik vest en fijne laarsjes. En natuurlijk een mooie winterjas, op de dagen dat het écht koud wordt.
Wat voor kleding draag jij graag in de herfst?

English: It's clear that fall has started over here in Holland. Yesterday the rainy season officially started and I haven't seen the sun ever since. And to be honest, I don't mind that at all, since I really like autumn! I love when the leafs turn red and orange, I'm already dreaming of the pumpkin soup my mum makes on a weekly base during fall and... I can't wait to go autumn shopping! When it comes to fashion, I think fall is the most fun season, since you can wear so many layers and make the most awesome combinations when it's colder outside.
This year I want to get lots of skirts and dresses for fall. I haven't worn those for ages and I have no idea why, since they're actually super comfy, look girly and aren't that hard to combine. In the picture above I'm showing you how I'd like to combine my skirts and dresses: with lovely chunky knitwear and some nice boots. And, during the colder days, an amazing winter coat on top of it.
What kind of fall clothes do you like?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Ohhh ik moet ook nodig leuke herfstkleding kopen! Dat vest lijkt me heerlijk warm (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een fijne items allemaal! Ik heb ook zoveel zin om een herfst garderobe te shoppen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke items! Ik vind het echt jammer dat er qua zwangerschapskleding niet zulke leuke items zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lange vest ziet er zo fijn en lekker zittend uit! Helemaal herfst-proof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Begint de herfst in Nederland maar op de 22e? In België is het altijd op de 21ste! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt!? Wat gek eigenlijk! Bij ons beginnen de andere seizoenen wel vaak op de 21ste, maar de herfst op 22 of 23 september! :)

      Verwijderen
  6. Leuke items! Vooral het jurkje is erg cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke collage met mooie items! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er staan echt supermooie items tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke items! Die lichte laarsjes vind ik zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke items, dat lange vest lijkt me heerlijk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die fluffy vesten zijn echt nummer 1 op mn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat een super leuke dingen zitten hier tussen! Vooral de vesten en laarsjes vind ik erg leuk :)
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijke items. Mijn favorieten van dit lijstje zijn toch wel het fluffy vest, de sjaal en de boots <3

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke wishlist! Ik heb vorige week al lekker vast wat herfstkleding ingeslagen. Fluffy cardigans, jeans, skaterskirts, zo leuk :). En ik hou ook van pompoensoep, lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie lijstje! Ik vind de herfst ook erg leuk qua kleding en de herfstcollectie van nu is overal zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.