Beauty,

REVIEW / 4 Haarproducten van Hairwonder

9/16/2014 Pixels By Emilia 14 Comments


Nederlands: Het is tijd om weer eens de beautyblogger uit te hangen, want ik heb vandaag een review voor jullie! Iets meer dan een maand geleden ben ik begonnen met het testen van een aantal haarproducten van Hairwonder, een Nederlands haarverzorgingsmerk dat gebruik maakt van biologische ingrediënten. Ik gebruik vier verschillende producten uit de Hair Repair-lijn, waaronder de Repair Cream en een Hot-Oil Quick mask, en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik ervan vind. Klik dus snel op 'read more' als je benieuwd bent of Hairwonder echt wonderen doet!

English: It's time to pretend I'm a beautyblogger, because today I have another review for you guys! A little over a month ago I started testing these hair products by Hairwonder, a Dutch brand that uses organic ingredients in it's products. I've been using four products of it's Hair Repair line, among which a Repair Cream and a Hot-Oil Quick Mask, and today I'll tell you guys what I think about those products. So, if you're curious if Hairwonder really does wonders for your hair, you should click the 'read more' button!


Hairwonder Hair Repair Shampoo

Over de shampoo heb ik eigenlijk niet heel veel te zeggen, die is gewoon helemaal prima en doet wat een shampoo moet doen: hij maakt mijn haar heerlijk schoon. De geur is lekker, de verpakking is prettig in gebruik (als je op de dop drukt, klikt de opening omhoog, handig!) en hij is goed betaalbaar: voor een fles van €200ml betaal je €5,99 en 300ml kost €7,99.


Hairwonder Hair Repair Conditioner

Van dit product ben ik he-le-maal fan. Ik was altijd een beetje bang voor conditioner, omdat mijn haar daar meestal enorm vet van wordt, maar met dit spul heb ik daar gelukkig totaal geen last van. Zodra ik de conditioner in mijn haar doe, voel ik het direct zacht en glad worden en gaan zelfs de ergste klitten er meteen uit. Op dagen dat ik deze conditioner heb gebruikt, wil ik het liefst de hele dag mijn eigen haar aaien, omdat het dan zo ongelofelijk zacht aanvoelt. Heerlijk spul dit!
Dit product kost €7,99 voor 200ml.


Hairwonder Hair Repair Hot-Oil Quick Mask

Het Hot-Oil Quick Mask is, zoals de naam al aangeeft, een 'snel' masker. Je hoeft het maar 1 minuut te laten intrekken! Als je het vervolgens weer uitspoelt, is je haar zacht en glanst het als een malle. Dit spulletje is in korte tijd echt een favoriet van me geworden! Ik doe er heel zuinig mee en gebruik het bijna alleen voor speciale gelegenheden, ik vind het echt een verwenproduct voor mijn haar. Ook ideaal voor op vakantie trouwens, want het geeft echt een boost als je haar gortdroog is door de combinatie van veel zon en chloorwater of zout zeewater!
Een tube van 100ml kost €5,99.


Hairwonder Hair Repair Cream

De Hair Repair Cream is een soort serum dat je in je haar doet en vervolgens niet hoeft uit te spoelen. Het zorgt ervoor dat mijn haar een stuk minder pluizig is en dat de puntjes er niet zo dof en dood uitzien. Wat ik fijn vind aan dit product, is dat het mijn haar wel glad en glanzend maakt, maar absoluut niet vet of zwaar. Bij serums en haaroliën heb ik daar vaak wel last van, bij deze crème gelukkig niet.
Deze tube van 100ml kost €8,99.


Algemeen

Alle producten van Hairwonder zijn vrij van parabenen, een groot pluspunt! Ook bevat ieder product meerdere biologische ingrediënten. Verder barsten de producten van de verzorgende bestanddelen zoals shea boter en kamille.
Op de ingrediëntenlijsten zie ik echter wel parfum staan. Ik heb daar zelf niets tegen (alleen maar fijn als producten lekker ruiken), maar ik weet dat sommige mensen hier allergisch voor zijn, vandaar dat ik het even vermeld. Ook bevatten sommige producten alcohol (de conditioner, het masker en de Repair Cream) en sodium laureth sulfate (de shampoo), dus als je die producten liever vermijdt, dan zijn deze producten niets voor jou.


Conclusie

De grootste aanrader van deze vier producten vind ik het haarmasker. Binnen 1 minuut zacht en glanzend haar, daar word ik héél gelukkig van (wie niet!?). Ook over de conditioner ben ik erg enthousiast, die zou ik zeker aanraden als je haar wat dof is of snel in de klit zit. En heb je na een lading conditioner en een masker nog steeds last van pluishaar of droge puntjes? Dan kun je de Repair Cream eens proberen.

Heb jij wel eens producten van Hairwonder gebruikt?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

14 opmerkingen:

  1. Ooh dit klinken echt als hele fijne producten! Je hebt mij enthousiast gemaakt! Vooral over die Hot Oil Quick Mask! Ik denk dat ik die binnenkort wel ga kopen! Mijn puntjes zijn heel droog, dus dat kan ik wel gebruiken. Fijn dat je deze producten hebt gereviewd! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het merk niet. Volgens mij is het niet eens te koop in België. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit van dit merk gehoord maar alles ziet er wel heel goed uit. Ik ben vooral benieuwd naar het masker en de conditioner!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne review! Die conditioner ziet er super uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken dit merk helemaal niet, de verpakking ziet er leuk uit en het klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit klinkt als een fijne lijn zeg! Ik ga het eens opzoeken hier ergens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kende dit merk nog niet nee maar het klinkt heel erg fijn, zacht haar in een minuut <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee, wat toevallig! Deze heb ik net besteld! Leuk om te lezen dat jij er enthousiast over bent, ik hoop dat dat voor mij ook geldt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit klinken als goede producten. Ik heb nog nooit van de producten gehoord maar ze klinken goed. Ik ga eens op zoek, zeker naar het masker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nog nooit eerder over dit merk gehoord, maar het klinkt goed te zijn. Misschien moet ik maar eens gaan bestellen! :)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er leuk uit! De flesjes vind ik op het eerste gezicht wel iets aan de simpele kant ogen, maar het gaat tenslotte om het resultaat ervan! Misschien dat ik het een keer ga proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey :)

    Ik heb je reviews net helemaal gelezen en vroeg me af of je ook bijvoorbeeld de volumizer shampoo of andere producten van hetzelfde merk hebt geprobeerd?

    Ik heb zelf heel erg fijn haar dat vaak in de knoop zit, dus de repair shampoo klinkt wel heel goed. Echter, mijn haar ligt ook altijd gewoon plat naar beneden (waardoor de volumizer misschien beter is?)

    Nogmaals bedankt voor je hulp en de leuke post :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.